Ach ja, het zal goed zeer doen dat voor de zoveelste keer, de o zo superieure religie van de vrede weer een smadelijke nederlaag lijdt tegen de ongelovigen.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:48 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Raar toch, dat alles wat goed gaat in Turkije de verdienste is van de Turken, en alles wat slecht gaat de schuld van iedereen... behalve de Turken![]()
Geen wonder dat je zo eenzijdig bent in dit conflict. Je redeneert als een kind.
Maar ik dacht dat we anno nu wel consensus hadden over dat veel mensen niet lezen, alleen koppen snellen.quote:Op donderdag 28 december 2023 01:02 schreef Kijkertje het volgende:
Zo'n verklaring krijgt pas legitimiteit NADAT het geverifieerd is en zover is het nog altijd niet.
En waarom geef je geen antwoord op mijn voorbeeld vraag?quote:Ja, maar tot die conclusie moet de lezer zelf komen!
quote:Of ben jij soms van mening dat dit:
quote:
Gaza - December 2023
De Palestijnse autoriteit beschuldigd Israel er van Palestijnse babies tot soep te koken....
Ook maar gewoon gepubliceerd moet worden?
Ik weet niet of reallifelore ook meldt dat een andere niet onbelangrijk argument waarom geen enkele Arabisch land Palestijnen wil opnemen is omdat ze nagenoeg allemaal politiek instabiel zijn en nu al zonder extra (!) vluchtelingen moeite hebben om het hoofd boven water te houdenquote:Op donderdag 28 december 2023 10:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Reallifelore heeft daar gisteren een interessante film over gepost op YouTube.
Alle schaakstukken en mogelijkheden op de kaart gezet.
Lang verhaal kort geen enkel Arabisch land gaat palestijnen opnemen omdat ze bang zijn voor de gevolgen wanneer ze dat tuig binnen laten.
Ze schieten ze nog liever af.
Uh huh,quote:Op donderdag 28 december 2023 12:29 schreef opgebaarde het volgende:
is omdat ze nagenoeg allemaal politiek instabiel zijn
Jij bent vermoeiend. De tyfus. Er wordt erkent dat er iets helemaal mis is met de gemiddelde Palestijn moet jij toch nog een keer benadrukken dat er iets helemaal mis is met de Palestijn want jij maakt je zorgen dat er iets minder vleiends over het heilige volk van de vrede en liefde wordt gezegd. Er werd niks negatiefs over Israël gezegd of überhaupt gesuggereerdquote:Op donderdag 28 december 2023 12:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Uh huh,
En als knip geen last van heeft, ook al is het nergens in die regio knip anders?
Mogen we dan knip dat het om die vermaledijde random knip gaat, en eigenlijk helemaal knip om het welzijn van knip palestijnen?
Ik denk het. knip
Mwah, ik refeer aan een vergezicht wat hier (bijna) nooit langskomt, een discussie is die het pro-pallie volk liever niet voert.quote:
Dat komt idd aan bod samen de niet zo beste ervaringen uit het verleden.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik weet niet of reallifelore ook meldt dat een andere niet onbelangrijk argument waarom geen enkele Arabisch land Palestijnen wil opnemen is omdat ze nagenoeg allemaal politiek instabiel zijn en nu al zonder extra (!) vluchtelingen moeite hebben om het hoofd boven water te houden
Jup klopt. Ofzulksquote:Op donderdag 28 december 2023 13:19 schreef ExTec het volgende:
Maar ik snap het; geheel conform dat dit een deeldiscussie is die we angstvallig vermijden, is dat wel doen maar 'vermoeiend'.
Dus het probleem is "die joden". Deze topic gaat niet over het wel en wee van de palestijnen.quote:
Nee. Stop met je als een jankerd te gedragenquote:Op donderdag 28 december 2023 13:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus het probleem is "die joden". Deze topic gaat niet over het wel en wee van de palestijnen.
Ik zie anders 0,0 discussie gevoerd worden, hoe te voorkomen dat 'palestina', zelfs als israel daar volledig oprot, niet gewoon verwordt tot de volgende arabische dictatoriale beerput.quote:
Dat was niet gisteren maar 2 of 4 weken geledenquote:Op donderdag 28 december 2023 10:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Reallifelore heeft daar gisteren een interessante film over gepost op YouTube.
Alle schaakstukken en mogelijkheden op de kaart gezet.
Lang verhaal kort geen enkel Arabisch land gaat palestijnen opnemen omdat ze bang zijn voor de gevolgen wanneer ze dat tuig binnen laten.
Ze schieten ze nog liever af.
zouden ze een soort van zelf moeten weten, zolang ze andere landen maar met rust latenquote:Op donderdag 28 december 2023 13:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
hoe te voorkomen dat 'palestina' niet gewoon verwordt tot de volgende arabische dictatoriale beerput.
En dan is het cirkeltje weer rond:quote:Op donderdag 28 december 2023 14:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
zouden ze een soort van zelf moeten weten, zolang ze andere landen maar met rust laten
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus het probleem is "die joden". Deze topic gaat niet over het wel en wee van de palestijnen.
En voor wie precies is hier ‘ het probleem die Joden’?quote:Op donderdag 28 december 2023 14:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dan is het cirkeltje weer rond:
[..]
In mijn optiek al die mensen die hier op hoge toon altijd commentaar hebben op israel's daden, maar het dus nooit over een alternatief wat de palestijnse bevolking verder helpt hebben.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En voor wie precies is hier ‘ het probleem die Joden’?
Als op alle landen en volkeren gekankerd mag worden en er ondertussen geen woord van kritiek op Joden Israël geduld wordt. Is dat wel een teken van een discussie op niveau?quote:Op donderdag 28 december 2023 15:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
In mijn optiek al die mensen die hier op hoge toon altijd commentaar hebben op israel's daden, maar het dus nooit over een alternatief wat de palestijnse bevolking verder helpt hebben.
Verre van.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als op alle landen en volkeren gekankerd mag worden en er ondertussen geen woord van kritiek op Joden Israël geduld wordt. Is dat wel een teken van een discussie op niveau?
Aiquote:Op donderdag 28 december 2023 16:09 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.jpost.com/israel-hamas-war/article-779836
IDF admits Christmas Eve Gaza airstrike killed dozens of innocents - report
The Israeli air strike that hit central Gaza's Maghazi refugee camp killed 70 people, according to Reuters citing the Palestinian health ministry spokesman
Raar want dat zou jouw zuigende reacties wel goed verklarenquote:Op donderdag 28 december 2023 16:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Verre van.
Want itt wat je denkt vind ik israel verre van heilig.
Ik weet niet wie dat vindt en de uitlatingen van die persoon zijn per definitie oninteressant. Maar mijn complimenten dat je het weer poneert en probeertquote:als die vermaledijde joden nou maar ophouden, komt alles goed?
Dat strookt simpelweg niet met je eerste claim en dat is een vervelende tactiek, om anderen voor antisemiet uit te maken of te impliceren dat het allemaal Joden-haat is.quote:het gaat niet om hun welzijn, het gaat om de joden.
Nee dat kan ik oprecht niet. Ik gaf aan dat de Palestijnen als zij dom willen zijn het zelf moeten weten, maar dat ze altijd van hun buurlanden af moeten blijven. Dat heb jij vast en zeker weer genegeerd want je zoekt elke keer weer een zinnetje of woordcombinatie om over te vallen en de rest weg te knippen. Net zoals ik nu doequote:En, ja, prima, jij mag betogen dat 'ze dat zelf moeten weten'. Uh huh.
Maar kun je je dan voorstellen dat dit voor velen sympathie teniet doet?
Precies. Want we moeten wel constant blijven tamboeren op "Israel dit, dat, zus, zo".quote:Op donderdag 28 december 2023 16:37 schreef opgebaarde het volgende:
Ik weet niet wie dat vindt en de uitlatingen van die persoon zijn per definitie oninteressant.
En hoe groot acht je die kans als ze tzt gewoon de volgende gek op het schild heisen?quote:Ik gaf aan dat de Palestijnen als zij dom willen zijn het zelf moeten weten, maar dat ze altijd van hun buurlanden af moeten blijven.
Ik ben niet een van de mensen die elke dag, de hele dag, vooraan staat metquote:Ook jij kan beginnen, dat is niet per se aan de ander….
Je zou redeneren dat mensen die net doen alsof ze zo begaan zijn met het lot van die mensen daar wel het voortouw in nemen.quote:Ja maar Israel!![]()
Je zou maar zo goedgelovig zijn.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:27 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ai
Goed dat ze het gewoon toegeven.
In het kader van "de uitzondering bevestigt de regel" blijft het knap hoe zorgvuldig Israël met de situatie omgaat.
Je hoeft het niet te geloven, hoor.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je zou maar zo goedgelovig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |