Nee, want ik ben weer alleen thuis en ga pas vanmiddag opnieuw op familiebezoek. Zondagavond was ik te laat voor de supermarkt en nu heb slechts een paar sneetjes brood overquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
Doen jullie nog een beetje uitgebreid Tweede Kerstdag ontbijt?
Ah die ken ik nog niet, wel heldenquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Aah thanks voor de context. Ik moet alle afleveringen van de quiz nog terugkijken in het nieuwe jaar, voorgaande weken echt geen tijd voor gehad.
Begrijp wel wat je bedoelt met dat krijtbord. Misschien is de Nederlandse herbewerking meer naar je smaak![]()
Niet nuquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
Jazekerquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
T is nog steeds kut wat ze maken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maken zij tegenwoordig ook al van die autotune Snelle/Flemming/Antoon pop met een gematigd hip beatje ja?
quote:
Vanaf 39:00 terugluisterenquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord![]()
Maar wat tof! En ik gok dat de radio 2 redactie jou wel kent
Dit is een stuk vervelender dan Als Het Avond Isquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
T is nog steeds kut wat ze maken.
Dus misschien moeten ze instrumentaal gaan proberen.
Ik was even op een andere website aan het speuren toen The National begon en zat niet op te letten. Had jouw bericht dus ook even gemistquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Vanaf 39:00 terugluisteren ? (* Gretzl 's 10 seconds of fame)
Ik wilde eigelijk ook met @:Dagoduck tegelijk in de zoom, maar die lag er rond die tijd even uit helaas. (Hele act voorbereid en alles). Volgend jaar dan maar. Bloodbuzz is here to stay, ik ben er niet bang voor dat ie er snel weer uitkukelt.
Mijn broer en vriendin.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:41 schreef PippenScottie het volgende:
Vraag. Kent iemand iemand die naar S en F is de Ziggodome is geweest.
Deze oelewappers hebben die toko vier keer op rij uitverkocht.
Na een lange speurtocht heb ik 1 collega gevonden die er was. Direct niet meer serieus te nemen die gast
Dat is eigenlijk de enige leuke.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een stuk vervelender dan Als Het Avond Is
Oh man supertof.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Vanaf 39:00 terugluisteren ? (* Gretzl 's 10 seconds of fame)
Ik wilde eigelijk ook met @:Dagoduck tegelijk in de zoom, maar die lag er rond die tijd even uit helaas. (Hele act voorbereid en alles). Volgend jaar dan maar. Bloodbuzz is here to stay, ik ben er niet bang voor dat ie er snel weer uitkukelt.
Jupquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:44 schreef TLC het volgende:
Dat playback gedeelte hadden ze weg mogen laten
Nou iddquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:44 schreef TLC het volgende:
Dat playback gedeelte hadden ze weg mogen laten
Nvm. Gelukkig is het 2023 en kunnen we als binnen no-time nog eens (terug)luisterenquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was even op een andere website aan het speuren toen The National begon en zat niet op te letten. Had jouw bericht dus ook even gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Over die tv-serie toch?quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:46 schreef Fred_B het volgende:
Gaat dit over die schoenen die in de wasmachine kunnen?
quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mijn broer en vriendin.
Stuurde zelfs nog een filmpje van een gast in een teddybeerpak (berenpak2) en dat ie z'n berenhoofd afdeed en iedereen lachen, ik moest vragen wie het was. De Freek dus
Haha, ik heb Paul vast ook wel eens in het verleden een bericht gestuurd in relatie tot m'n fave band. En was (langer geleden) 3x even op 3FM te horen wat ook te maken had met The National. 1x bij Annemieke die daar toen nog werkte en 1x bij Vera Siemons.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh man supertof.
En Rab meent ook dat hij je kent.
Misschien kan je volgend jaar weer op je buik slapen
quote:Op dinsdag 26 december 2023 07:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde, ik zat al helemaal klaar inclusief Ohio vlag, het juiste T-shirt en nog een andere gimmick
Dat vraag je aan ons??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |