Hoitjes.quote:
Dan drop ik zo de link om terug te luisteren zodra het online staat!quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord![]()
Maar wat tof! En ik gok dat de radio 2 redactie jou wel kent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de twee coronajaren luisterde ik nog wel regelmatiger door het jaar heen naar Radio 2, en dan was het ook leuk om appjes te sturen om favoriete nummers aan te vragen (of gewoon om Leo te complimenteren met een geweldige show)Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Een van de mooiste tracks op Parachutes toch welquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:28 schreef Dagoduck het volgende:
Emotie in het gitaarspel van Coldplay.
Ja.
Morning mexquote:
Ja, als ze lekker de nummers van Ride lenen klinkt het al snel beter jaquote:
Ik weet al niet meer uit welke clip dit komt, dus ken de context niet. Maar op het eerste aangezicht de leukste gif hahaquote:
Morningquote:
Aah thanks voor de context. Ik moet alle afleveringen van de quiz nog terugkijken in het nieuwe jaar, voorgaande weken echt geen tijd voor gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |