Nee, want ik ben weer alleen thuis en ga pas vanmiddag opnieuw op familiebezoek. Zondagavond was ik te laat voor de supermarkt en nu heb slechts een paar sneetjes brood overquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
Doen jullie nog een beetje uitgebreid Tweede Kerstdag ontbijt?
Ah die ken ik nog niet, wel heldenquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Aah thanks voor de context. Ik moet alle afleveringen van de quiz nog terugkijken in het nieuwe jaar, voorgaande weken echt geen tijd voor gehad.
Begrijp wel wat je bedoelt met dat krijtbord. Misschien is de Nederlandse herbewerking meer naar je smaak![]()
Niet nuquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
Jazekerquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
T is nog steeds kut wat ze maken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maken zij tegenwoordig ook al van die autotune Snelle/Flemming/Antoon pop met een gematigd hip beatje ja?
quote:
Vanaf 39:00 terugluisterenquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord![]()
Maar wat tof! En ik gok dat de radio 2 redactie jou wel kent
Dit is een stuk vervelender dan Als Het Avond Isquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
T is nog steeds kut wat ze maken.
Dus misschien moeten ze instrumentaal gaan proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |