.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:05 schreef Zorro het volgende:
Ik vind deze leuker dan Such a Shame.
Zo.
Fout dat was Blomberg op de verjaardag vaan Fritsquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:06 schreef Berkery het volgende:
Ik moet ineens weer aan Frits Spits denken. Die draaide ooit een mix van drie kwartier van dit nummer.
Bohh, iemand maakt een keer een goeie keuze bij radio 2quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:06 schreef Kopiko het volgende:
Zeg....
ZE DRAAIEN DE ALBUMVERSIE!
Voor het eerst in de geschiedenis van de Top 2000!
Zal eens even kijken wanneer ik weer feest heb.quote:
Zet 'm op mn watch lijstquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:07 schreef Kopiko het volgende:
Voor de liefhebbers:
DEZE (audio only):
Alles eraan is grandioos.
De Dikke Blombergquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Fout dat was Blomberg op de verjaardag vaan Frits
Meer dan genoeg wat beter isquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er stond “wat is er beter dan guns en roses? Groeten uit Hardenberg”
Nou ik weet niet of ik het daarmee eens ben HAHAHAHA
Herstelquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:06 schreef Berkery het volgende:
Ik moet ineens weer aan Frits Spits denken. Die draaide ooit een mix van drie kwartier van dit nummer.
quote:In het NOS Radio 3 programma De Avondspits draaide Tom Blomberg, bij afwezigheid van Frits Spits, op dinsdag 1 april 1986 als 1 aprilgrap het nummer 'Living in Another World' het hele programma (55 minuten lang) ononderbroken in een 'loop'.
Ik begon ook een beetje nat te worden netquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens mij beweegt mijn piemel een beetje door deze outro
Dat zijn de bestenquote:
Ik zit nu zelf aan een soort van top1500 en een beetje, alleen nog niet in volgorde.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wil nog altijd een keer op de Mex tour gaan met een persoonlijke Top 2000, maar dat is nog best een heel project..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |