Beidequote:Op maandag 25 december 2023 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog eens als in "nog een keer" of als in "nog nooit ontmoet, zou dat wel willen"?
Reclamepraatje.quote:Op maandag 25 december 2023 23:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Jij bent daar ook echt bedreven in. Was het ook de moeite waard?
Jaquote:Op maandag 25 december 2023 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog eens als in "nog een keer" of als in "nog nooit ontmoet, zou dat wel willen"?
JA WIJ HEBBEN ONS AL AANGEMELDquote:Op maandag 25 december 2023 23:44 schreef PippenScottie het volgende:
ER IS 14 JANUARI EEN MEET EN JULLIE ZIJN ALLEMAAL WELKOM
Ik los dat op door nu dronken te wordenquote:Op maandag 25 december 2023 23:44 schreef Berkery het volgende:
Ik denk dat ik zo ga pitten, ben niet dronken genoeg voor van Inkel.
Of meer drinken!quote:Op maandag 25 december 2023 23:44 schreef Berkery het volgende:
Ik vind vrijwel iedereen tofquote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Welke fokker wil je graag nog eens ontmoeten?
Ik heb echt 75% van jullie gezien de laatste paar jaar
Hijzelf welquote:Op maandag 25 december 2023 23:44 schreef Berkery het volgende:
@Scorpion_17 weer bij de Top 2000 quiz volgend jaar!quote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Welke fokker wil je graag nog eens ontmoeten?
Ik heb echt 75% van jullie gezien de laatste paar jaar
Dat dronken worden moet toch juist tijdens Van Inkel?quote:Op maandag 25 december 2023 23:44 schreef Berkery het volgende:
14e is definitief de datum geworden?quote:Op maandag 25 december 2023 23:44 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op maandag 25 december 2023 23:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
14e is definitief de datum geworden?
Slecht geprepareerd. Ja, dan is doorgaan zinloos, Berk.quote:Op maandag 25 december 2023 23:44 schreef Berkery het volgende:
quote:Op maandag 25 december 2023 23:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
@:Scorpion_17 weer bij de Top 2000 quiz volgend jaar!
Wie weet wie weet.quote:Op maandag 25 december 2023 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1e: @:BillDauterive
2e: @:Zorro
![]()
Ik ben helemaal verbaasd dat ik zo'n positieve indruk achtergelaten hebquote:Op maandag 25 december 2023 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1e: @:BillDauterive
2e: @:Zorro
![]()
Linkkoningen zijn wij ookquote:Op maandag 25 december 2023 23:46 schreef PippenScottie het volgende:
Voor altijd verbonden aan Alan Walker
Wie zegt dat?quote:Op maandag 25 december 2023 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verbaasd dat ik zo'n positieve indruk achtergelaten heb
Ok, ik pak nog een biertje. Of tweequote:Op maandag 25 december 2023 23:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik los dat op door nu dronken te worden
Het Paard goed?quote:Op maandag 25 december 2023 23:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie weet wie weet.
In elk geval niet op de meet. Dan kan ik niet.
Regel maar ergens een optreden voor een supergave geweldige rock/bluesrock coverband
Ik zou goden wel in de mond durven nemenquote:Op maandag 25 december 2023 23:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Linkkoningen zijn wij ook
Maar dan kan ik nietquote:Op maandag 25 december 2023 23:44 schreef PippenScottie het volgende:
That's the spiritquote:Op maandag 25 december 2023 23:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ok, ik pak nog een biertje. Of twee
Akkoordquote:
Dat is dan weer jammerquote:Op maandag 25 december 2023 23:48 schreef Berkery het volgende:
Alan Parsons is ook medeverantwoordelijk voor Music van John Miles
Helaas inmiddels verjaardquote:Op maandag 25 december 2023 23:48 schreef Berkery het volgende:
Alan Parsons is ook medeverantwoordelijk voor Music van John Miles
FM's Landslide zal voor ons nooit meer hetzelfde zijnquote:Op maandag 25 december 2023 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou goden wel in de mond durven nemen
Maar ook voor The Dark Side Of The Moonquote:
Morgen vrijquote:Op maandag 25 december 2023 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf verbaasd hoeveel jonge kinderen nog wakker zijn. Die van mij lagen allang in hun nest
Dat is waar ookquote:Op maandag 25 december 2023 23:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar ook voor The Dark Side Of The Moon
oktjequote:
GrootNieuwsRadio? Gaan we gristelijkquote:Op maandag 25 december 2023 23:50 schreef Zorro het volgende:
Het is dat hierna GNR komt, en net na het nieuws nog TalkTalk maar anders...
Jet leven is keuzes maken. Je vindt iets anders belangrijker dan ons. Zeg dat danquote:
Flappie na 1!quote:Op maandag 25 december 2023 23:50 schreef Zorro het volgende:
Het is dat hierna GNR komt, en net na het nieuws nog TalkTalk maar anders...
Als ze het maar opruimt.quote:Op maandag 25 december 2023 23:51 schreef Kopiko het volgende:
Zij daar rijdend op die schouderpartij voelt het absoluut komen
quote:Op maandag 25 december 2023 23:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
GrootNieuwsRadio? Gaan we gristelijk
Probeer ik bij te zijn, heb daarvoor een drukke paar dagenquote:
Dat is natuurlijk Estranged, maar deze is wel leukquote:
Als ik er onderuit had kunnen komen, had ik het gedaan! Het is helemaal niet iets leuks wat er nu in de agenda staatquote:Op maandag 25 december 2023 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jet leven is keuzes maken. Je vindt iets anders belangrijker dan ons. Zeg dat dan
Een kwartier voor Brel, k vermoed een complot.quote:Op maandag 25 december 2023 23:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo, genesteld, drankje erbij en de lijst er weer naast, ik ben er klaar voor
Je moet het mij niet kwalijk nemen zeg ik op voorhand, maar ik ga elk jaar weer opnieuw beginnen met voorstellen en kennismaken. Ik ken alleen nog de gezichten achter Dago, Pippen en volgens mij ienieminiemuis, maar dat is echt door Karaoke-lotgenoten. Er was nog iemand bij, aardige gozer maar ik kan die nu al niet meer aan de user hangenquote:Op maandag 25 december 2023 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet zeggen, van alle fokkers die ik nog niet heb ontmoet ben ik toch het meest benieuwd naar @:ok01
Was ook lastig want Axl kwam altijd 8 uur te laat 🤪quote:Op maandag 25 december 2023 23:54 schreef PippenScottie het volgende:
Jammer dat ik GnR nooit gezien heb toen het nog wat was
Alopio en BillDauterive waren er ookquote:Op maandag 25 december 2023 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je moet het mij niet kwalijk nemen zeg ik op voorhand, maar ik ga elk jaar weer opnieuw beginnen met voorstellen en kennismaken. Ik ken alleen nog de gezichten achter Dago, Pippen en volgens mij ienieminiemuis, maar dat is echt door Karaoke-lotgenoten. Er was nog iemand bij, aardige gozer maar ik kan die nu al niet meer aan de user hangen
Bijzonder matig ja.quote:
Leipe Mocro Flavaquote:Op maandag 25 december 2023 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
Yes-R treedt hier morgen op in de stad
Ik zal proberen om naar de meet te komenquote:Op maandag 25 december 2023 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet zeggen, van alle fokkers die ik nog niet heb ontmoet ben ik toch het meest benieuwd naar @:ok01
Was dat dan misschien Alopio?quote:Op maandag 25 december 2023 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alopio en BillDauterive waren er ook
Lekker rampeneren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |