Morgen vrijquote:Op maandag 25 december 2023 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf verbaasd hoeveel jonge kinderen nog wakker zijn. Die van mij lagen allang in hun nest
Dat is waar ookquote:Op maandag 25 december 2023 23:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar ook voor The Dark Side Of The Moon
oktjequote:
GrootNieuwsRadio? Gaan we gristelijkquote:Op maandag 25 december 2023 23:50 schreef Zorro het volgende:
Het is dat hierna GNR komt, en net na het nieuws nog TalkTalk maar anders...
Jet leven is keuzes maken. Je vindt iets anders belangrijker dan ons. Zeg dat danquote:
Flappie na 1!quote:Op maandag 25 december 2023 23:50 schreef Zorro het volgende:
Het is dat hierna GNR komt, en net na het nieuws nog TalkTalk maar anders...
Als ze het maar opruimt.quote:Op maandag 25 december 2023 23:51 schreef Kopiko het volgende:
Zij daar rijdend op die schouderpartij voelt het absoluut komen
quote:Op maandag 25 december 2023 23:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
GrootNieuwsRadio? Gaan we gristelijk
Probeer ik bij te zijn, heb daarvoor een drukke paar dagenquote:
Dat is natuurlijk Estranged, maar deze is wel leukquote:
Als ik er onderuit had kunnen komen, had ik het gedaan! Het is helemaal niet iets leuks wat er nu in de agenda staatquote:Op maandag 25 december 2023 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jet leven is keuzes maken. Je vindt iets anders belangrijker dan ons. Zeg dat dan
Een kwartier voor Brel, k vermoed een complot.quote:Op maandag 25 december 2023 23:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo, genesteld, drankje erbij en de lijst er weer naast, ik ben er klaar voor
Je moet het mij niet kwalijk nemen zeg ik op voorhand, maar ik ga elk jaar weer opnieuw beginnen met voorstellen en kennismaken. Ik ken alleen nog de gezichten achter Dago, Pippen en volgens mij ienieminiemuis, maar dat is echt door Karaoke-lotgenoten. Er was nog iemand bij, aardige gozer maar ik kan die nu al niet meer aan de user hangenquote:Op maandag 25 december 2023 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet zeggen, van alle fokkers die ik nog niet heb ontmoet ben ik toch het meest benieuwd naar @:ok01
Was ook lastig want Axl kwam altijd 8 uur te laat 🤪quote:Op maandag 25 december 2023 23:54 schreef PippenScottie het volgende:
Jammer dat ik GnR nooit gezien heb toen het nog wat was
Alopio en BillDauterive waren er ookquote:Op maandag 25 december 2023 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je moet het mij niet kwalijk nemen zeg ik op voorhand, maar ik ga elk jaar weer opnieuw beginnen met voorstellen en kennismaken. Ik ken alleen nog de gezichten achter Dago, Pippen en volgens mij ienieminiemuis, maar dat is echt door Karaoke-lotgenoten. Er was nog iemand bij, aardige gozer maar ik kan die nu al niet meer aan de user hangen
Bijzonder matig ja.quote:
Leipe Mocro Flavaquote:Op maandag 25 december 2023 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
Yes-R treedt hier morgen op in de stad
Ik zal proberen om naar de meet te komenquote:Op maandag 25 december 2023 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet zeggen, van alle fokkers die ik nog niet heb ontmoet ben ik toch het meest benieuwd naar @:ok01
Was dat dan misschien Alopio?quote:Op maandag 25 december 2023 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alopio en BillDauterive waren er ook
Lekker rampeneren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |