Ah vreselijk is datquote:Op maandag 25 december 2023 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Vanwege de regen reed niemand door
Evergreen dus 🤪quote:Op maandag 25 december 2023 23:34 schreef LekkerWeertje het volgende:
Serious Request anthem van 2013.
Staat ook best laag in de lijst, had hem hoger ingeschat.quote:
Normaliter geen radio luisteraar?quote:
Echt? Dir nummer werd een aantal jaren geleden doodgedraaid op de radio.quote:
Zo nikserig dat het als een wonder voelt dat dit hier nog staat inderdaad.quote:Op maandag 25 december 2023 23:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ken dit nummer echt to-taal niet. Ook gewoon nooit gehoord. White noise-categorie voor mij, dat het aanstaat en langs me heen gaat. Lijkt allemaal op elkaar.
Afhaken vanwege Inkel-drama snap ik, maar MOE? MOE??? Kom óp joh!quote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik vanavond maar eens vroeg afhaak
Iets met moe
Geen radio 2 luisteraar normaal gesproken. En ik ben hem over 5 minuten weer vergeten.quote:Op maandag 25 december 2023 23:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Normaliter geen radio luisteraar?
Daar ga je al. Niet veel mensen luisteren radioquote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Echt? Dir nummer werd een aantal jaren geleden doodgedraaid op de radio.
Het is gewoon bland. Heel bland. Er zitten wat aardige melodiewendingen in, maar het is tam als een platgespoten leeuw in de Beekse Bergen.quote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wat een haat op dit nummer.![]()
Zo erg is het allemaal niet hoor.
Engelstalige werk is nog prima doorheen te komen, de Nederlandstalige nummers kunnen mij dan wel weer gestolen wordenquote:
Trek een biertje open chef, avond is net begonnen!quote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef Isorden het volgende:
Iets met moe
Zit niet zo te jennen.quote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Afhaken vanwege Inkel-drama snap ik, maar MOE? MOE??? Kom óp joh!
slaapzequote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef Isorden het volgende:
Iets met moe
Dat moet het dieptepunt aller quizzen zijn.quote:
Ik sla dit jaar overquote:Op maandag 25 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand al zin om op teevee te komen?
Niet veel? Zo’n Mattie van Q Music verdient 6 ton. Dat kennen ze niet zomaar betalen.quote:Op maandag 25 december 2023 23:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar ga je al. Niet veel mensen luisteren radio
Volgens verliezen we allemaal nuquote:Op maandag 25 december 2023 23:38 schreef Kopiko het volgende:
Spannende quiz!
Ben benieuwd wie er gaat winnen!
Neequote:Op maandag 25 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand al zin om op teevee te komen?ee
Jij hebt je sporen ook al verdiend op dat gebied dus ...quote:Op maandag 25 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand al zin om op teevee te komen?
quote:Op maandag 25 december 2023 23:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat zou je eerder hebben verwacht bij dat duet met Anouk
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 25 december 2023 23:39 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik vind dit een erger gedrocht dan Shoes of Lightning.
Re-entry. Kijk dat niet maar had te maken met een DBZ bonus dacht ik.quote:Op maandag 25 december 2023 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
jezus wat is dit slecht zeg, is dit nieuw of zo?
Dbz?quote:Op maandag 25 december 2023 23:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Re-entry. Kijk dat niet maar had te maken met een DBZ bonus dacht ik.
Dragonball Z?quote:
Hahaha ja ach, ik heb een paar jaar geleden voor mijn toenmalige vriendin (nu ex) een stukje op tv gedaan tijdens een nummer (editie 2020), heb ik hier expres ook nooit gedeeld omdat dat het meest suffe ever wasquote:
I should have known better vind ik nog veel mooierquote:
Aaahhhhh!quote:
Ja die is ook zo goed!quote:Op maandag 25 december 2023 23:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
I should have known better vind ik nog veel mooier
Deed Gijs vanmiddag helemaal schandalig, die knalde er een 'singalong' in bij een minder bekend nummer van De Kast. Hij zet de cafémic aan - zit er een of andere Gerda keihard kakelend te lachen. Rot op met me.quote:Op maandag 25 december 2023 23:41 schreef ok01 het volgende:
Waarom de fuck moeten wij het publiek horen
Deze hoort absoluut in de lijstquote:Op maandag 25 december 2023 23:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
I should have known better vind ik nog veel mooier
Dan zal dat I should have known better geweest zijn. Die ik zoals gezegd veel mooier vindquote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef asco het volgende:
Huh, dacht dat ik deze in de Extra 500 had gehoord.
Vreemd.
Heb dat moment godzijdank gemistquote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deed Gijs vanmiddag helemaal schandalig, die knalde er een 'singalong' in bij een minder bekend nummer van De Kast. Hij zet de cafémic aan - zit er een of andere Gerda keihard kakelend te lachen. Rot op met me.
Iedereen hier.quote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Welke fokker wil je graag nog eens ontmoeten?
Ik heb echt 75% van jullie gezien de laatste paar jaar
Omdat ze vrijwel allemaal stokdoof zijn.quote:Op maandag 25 december 2023 23:41 schreef ok01 het volgende:
Waarom de fuck moeten wij het publiek horen
Ik heb het idee dat ik niet heel erg lekker zou passen bij een meet omdat ik de laatste jaren eigenlijk alleen in de t2000 topics postquote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Alle (leuke) fokkers natuurlijk!quote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Nog eens als in "nog een keer" of als in "nog nooit ontmoet, zou dat wel willen"?quote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Jij bent daar ook echt bedreven in. Was het ook de moeite waard?quote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is trouwens meteen ook wat mij het meeste stoort aan Van Inkel - grootheid van de radio, maar ken je fucking plek en hou je aan het format. Ga er niet je eigen vaste grapjes en grollen krampachtig in vast lopen houden en alsnog erin fietsen. Dat is gewoon niet chill.quote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deed Gijs vanmiddag helemaal schandalig, die knalde er een 'singalong' in bij een minder bekend nummer van De Kast. Hij zet de cafémic aan - zit er een of andere Gerda keihard kakelend te lachen. Rot op met me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |