Echt? Dir nummer werd een aantal jaren geleden doodgedraaid op de radio.quote:
Zo nikserig dat het als een wonder voelt dat dit hier nog staat inderdaad.quote:Op maandag 25 december 2023 23:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ken dit nummer echt to-taal niet. Ook gewoon nooit gehoord. White noise-categorie voor mij, dat het aanstaat en langs me heen gaat. Lijkt allemaal op elkaar.
Afhaken vanwege Inkel-drama snap ik, maar MOE? MOE??? Kom óp joh!quote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik vanavond maar eens vroeg afhaak
Iets met moe
Geen radio 2 luisteraar normaal gesproken. En ik ben hem over 5 minuten weer vergeten.quote:Op maandag 25 december 2023 23:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Normaliter geen radio luisteraar?
Daar ga je al. Niet veel mensen luisteren radioquote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Echt? Dir nummer werd een aantal jaren geleden doodgedraaid op de radio.
Het is gewoon bland. Heel bland. Er zitten wat aardige melodiewendingen in, maar het is tam als een platgespoten leeuw in de Beekse Bergen.quote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wat een haat op dit nummer.![]()
Zo erg is het allemaal niet hoor.
Engelstalige werk is nog prima doorheen te komen, de Nederlandstalige nummers kunnen mij dan wel weer gestolen wordenquote:
Trek een biertje open chef, avond is net begonnen!quote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef Isorden het volgende:
Iets met moe
Zit niet zo te jennen.quote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Afhaken vanwege Inkel-drama snap ik, maar MOE? MOE??? Kom óp joh!
slaapzequote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef Isorden het volgende:
Iets met moe
Dat moet het dieptepunt aller quizzen zijn.quote:
Ik sla dit jaar overquote:Op maandag 25 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand al zin om op teevee te komen?
Niet veel? Zo’n Mattie van Q Music verdient 6 ton. Dat kennen ze niet zomaar betalen.quote:Op maandag 25 december 2023 23:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar ga je al. Niet veel mensen luisteren radio
Volgens verliezen we allemaal nuquote:Op maandag 25 december 2023 23:38 schreef Kopiko het volgende:
Spannende quiz!
Ben benieuwd wie er gaat winnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |