Staat ook dit jaar gewoon weer op mijn lijstje.quote:Op maandag 25 december 2023 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
The eve of the war heb ik wel een aantal keren op gestemd.
Staat hier ook in de kast en al jarenlang van plan die weer eens op te zetten, maar komt er niet van ofzo.quote:Op maandag 25 december 2023 23:29 schreef Starflyer het volgende:
Jeff Wayne's musical version of War of the Worlds
quote:Op maandag 25 december 2023 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heb ik vandaag de postlijst-statistieken gemist trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik ben er bang voor, maar doe even normaal.quote:Op maandag 25 december 2023 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgend jaar dodenbonus vanwege bassie
The chances of anything coming from Mars are a million to one.quote:Op maandag 25 december 2023 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
The eve of the war heb ik wel een aantal keren op gestemd.
Ik zal er eens naar luisterenquote:Op maandag 25 december 2023 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jeff Wayne · Album · 1978 · 15 songs.
Er is altijd wel een ljstje.quote:Op maandag 25 december 2023 23:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Staat hier ook in de kast en al jarenlang van plan die weer eens op te zetten, maar komt er niet van ofzo.
quote:
Hoi! Ik ben weer thuis. Een uur later dan voorspeld, maar ach, wel weer thuisquote:
Welkom terugquote:Op maandag 25 december 2023 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Hoi! Ik ben weer thuis. Een uur later dan voorspeld, maar ach, wel weer thuis
Tijd voor een biertje.
Ik trek er ook eentje open, proostquote:Op maandag 25 december 2023 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor een biertje.
Ja lijstjes gaan altijd voor hier ook.quote:
Thanks! Vanwege de regen reed niemand doorquote:Op maandag 25 december 2023 23:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Ik doe er zo eentje met je mee
Hoi!quote:Op maandag 25 december 2023 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor een biertje.
Vroeger had ik een cd speler in de auto en luisterde ik hem hem wrl eensquote:Op maandag 25 december 2023 23:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Staat hier ook in de kast en al jarenlang van plan die weer eens op te zetten, maar komt er niet van ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |