Dat is toch helemaal niet Harrie Jekkers??quote:
Harrie Jekkers.quote:
Ik wilde dit blokje gebruiken om The Blower's Daughterquote:
Dat is op zich niet slecht getimed.quote:Op maandag 25 december 2023 14:03 schreef Felagund het volgende:
Mijn moeder zit door Gijs zijn gelul te mixen.
Gijs z'n gelul over z'n moeder wordt zo ook door de platen gemixt, dus dat past welquote:Op maandag 25 december 2023 14:03 schreef Felagund het volgende:
Mijn moeder zit door Gijs zijn gelul te mixen.
Nee, doet ze goed.quote:Op maandag 25 december 2023 14:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is op zich niet slecht getimed.
Maar jij lult in ESF ook altijd door de intro’s van andermans posts.quote:Op maandag 25 december 2023 14:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind Gijs eigenlijk altijd best gezellig.
Zo
Oh, de mp4s zijn wel snellerquote:Op maandag 25 december 2023 14:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik wilde dit blokje gebruiken om The Blower's Daughter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
terug te luisteren, maar die staat er helaas nog niet op.
Vreemd.quote:Op maandag 25 december 2023 14:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind Gijs eigenlijk altijd best gezellig.
quote:Op maandag 25 december 2023 14:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar jij lult in ESF ook Nee hoor dat valt heel erg mee. posts.
Ik langer geleden maar wel in de MarkII bezettingquote:Op maandag 25 december 2023 14:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
6 en half jaar geleden nog live gezien![]()
[ afbeelding ]
Leuk! Wat gaan jullie eten?quote:Op maandag 25 december 2023 14:05 schreef PippenScottie het volgende:
Alles is klaar hier in huis. Nu nog uurtje wachten op bezoek
Ik begin dit jaar. Dat was helaas best een deceptie. Ik heb ze in 25 jaar een aantal keer gezien, maar nu zijn het toch echt een paar oude mannen op het podium.quote:Op maandag 25 december 2023 14:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op maandag 25 december 2023 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jong0ns, ik ga op weg naar t fam kerstdiner, even kijken wie de zwaantjes gevouwen heeft en wie er inmiddels zwanger is
Je kan de setlist ook direct hier plaatsen:quote:Op maandag 25 december 2023 14:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn die twee dingen bij jullie in de familie vaak aan elkaar gerelateerd?quote:Op maandag 25 december 2023 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jong0ns, ik ga op weg naar t fam kerstdiner, even kijken wie de zwaantjes gevouwen heeft en wie er inmiddels zwanger is
Ik weet niet of die twee dingen verband houden, maar veel plezier!quote:Op maandag 25 december 2023 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
407 in '03quote:Op maandag 25 december 2023 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ook veel hoger toch?
Dit kennen demense niet meer.quote:Op maandag 25 december 2023 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ook veel hoger toch?
Nee want anders stond Child In Time uiteraard gewoon op 1.quote:
Nee op 2, na Telegraph Roadquote:Op maandag 25 december 2023 14:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want anders stond Child In Time uiteraard gewoon op 1.
Zolang ze het zelf maar opruimenquote:Op maandag 25 december 2023 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)t-een-mooi-jaar.html
voor de laatkomers
Hele Made in Japan-album. Hoppa.quote:Op maandag 25 december 2023 14:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ik blijf erbij dat hier Highway Star beter past
Dat zou wel de meest normale afsluiting van het jaar zijn, in een lijst met de beste muziek.quote:Op maandag 25 december 2023 14:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want anders stond Child In Time uiteraard gewoon op 1.
Die staat natuurlijk veel hoger...quote:Op maandag 25 december 2023 14:08 schreef PippenScottie het volgende:
Deze is beter dan Highway Star, maar die mag Woman From Tokyo wel vervangenquote:Op maandag 25 december 2023 14:08 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |