Hij gooit dat kind gewoon naar voren ook he. De lul.quote:
FOK! is dood.quote:Op maandag 25 december 2023 13:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat is hier gebeurd sinds 4 jaar geleden? Toen was het hier veel drukker en ging het veel sneller nog
Ik vind dit al vrij vlot gaan en ben DTS gewend.quote:Op maandag 25 december 2023 13:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat is hier gebeurd sinds 4 jaar geleden? Toen was het hier veel drukker en ging het veel sneller nog
quote:Op maandag 25 december 2023 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Prachtig nummer, mooie tekst, mooi gezongen. Tijdloze klassieker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nou we zitten nu halverwege dag 1 al in topic 50quote:Op maandag 25 december 2023 13:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Server is gecrashtquote:Op maandag 25 december 2023 13:36 schreef essnhills het volgende:
Ik mis nog wat plaatjes van crash test dummies
Het is natuurlijk eerste kerstdag overdag, dan is het wel minder druk dan in de avond op 27-30 decemberquote:Op maandag 25 december 2023 13:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen... maar wat is DTS?quote:Op maandag 25 december 2023 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dit al vrij vlot gaan en ben DTS gewend.
Heel soms wel. Jij?quote:Op maandag 25 december 2023 13:37 schreef Kopiko het volgende:
Haal je deze qua toonhoogte, @:billdauterive?
Stagyayre?quote:Op maandag 25 december 2023 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ha, de stagiaire heeft de i en de y omgedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |