Al besproken.quote:
Nou wordt het helemaal verwarrend.quote:
quote:
Ja gisteren was mn zus erook. TOch iets langer opgebleven dan slim is. Mn stressmeter zit vandaag de hele dag hoog. Maar goed, ff tot rust laten komen.quote:Op maandag 25 december 2023 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag door mijn vader opgehaald.
Was wel druk met andere broer en vriendin er bij ook. Nu weer ff rustiger.
Ik heb dat hetzelfde. Ben door allerlei gezinnetjes uitgenodigd. Nee, dank jequote:Op maandag 25 december 2023 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ik nu ook al! Mn moeder vond t sneu dat ik eerste kerstdag alleen zit, maar heb er echt nul probleem mee
Lekker rustig even bijkomenquote:Op maandag 25 december 2023 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ik nu ook al! Mn moeder vond t sneu dat ik eerste kerstdag alleen zit, maar heb er echt nul probleem mee
Juist een ultieme evergreen classic imo. Zou eerder relatief hoog in het linkerrijtje moeten staan.quote:Op maandag 25 december 2023 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is een leuk liedje, maar zou ik niet missen als het er over een paar jaar niet meer in staat.
Gaat dit over de zoon van Marco?quote:
Hier heb ik wat mensen voor nodig die de Enigma hebben ontcijferd.quote:Op maandag 25 december 2023 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil iets doen met de Pippies. Resultaat is dat ik een kapla toren tot het plafond aan het bouwen ben en zij zitten te robloxen
Jeugd van tegenwoordig
Eens. Prachtig nummer, mooie tekst, mooi gezongen. Tijdloze klassieker.quote:Op maandag 25 december 2023 13:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Juist een ultieme evergreen classic imo. Zou eerder relatief hoog in het linkerrijtje moeten staan.
Santa Baby…quote:Op maandag 25 december 2023 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
Suzanne Vega is geboren in Santa Monica. Daar ben ik nog geweest, komt wel dichtbij zo.
Ik ben wel eens gedwongen geweest een vegaburger te eten. Trauma.quote:Op maandag 25 december 2023 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
Suzanne Vega is geboren in Santa Monica. Daar ben ik nog geweest, komt wel dichtbij zo.
Ja net hadden we met ze gebruncht, merkte het wel meteen in stress in mijn lichaamquote:Op maandag 25 december 2023 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja gisteren was mn zus erook. TOch iets langer opgebleven dan slim is. Mn stressmeter zit vandaag de hele dag hoog. Maar goed, ff tot rust laten komen.
Laat maar mooi in de lijst staan.quote:
Ja net als Tom's Dinner en Marlene on The Wallquote:
Tom`s diner.quote:
Mmm?quote:Op maandag 25 december 2023 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gaat dit over de zoon van Marco?
Lekker, liefst de gele.quote:Op maandag 25 december 2023 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is voorzichtig gesponsord door de letter M.
"Nog een keer, nog een keer"quote:
Wat een gedoe blijft t ook hequote:Op maandag 25 december 2023 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja net hadden we met ze gebruncht, merkte het wel meteen in stress in mijn lichaam
Misschien ging dit al over MMMM MMMM MMMMquote:
Ik ken ze alleen van dit nr?quote:Op maandag 25 december 2023 13:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja net als Tom's Dinner en Marlene on The Wall
Excuus.quote:Op maandag 25 december 2023 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien ging dit al over MMMM MMMM MMMM
Ja. Kerstdagen plannen zodat je het zonder terugval doorkomtquote:Op maandag 25 december 2023 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een gedoe blijft t ook he
Wat is hier gebeurd sinds 4 jaar geleden? Toen was het hier veel drukker en ging het veel sneller nogquote:Op maandag 25 december 2023 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sorry essie, ik quote verkeerd..hectisch topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |