SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay![]()
Littler is een landmijnquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Ray heeft wel een gigantisch open veld voor zich. Dont fuck it up Ray.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:13 schreef RipCity het volgende:
Wanneer speelt Barney weer? Kijk dit alleen voor hem (en eventueel het interview na zn verlies)
zet dan in op barney to losequote:Op vrijdag 22 december 2023 23:13 schreef RipCity het volgende:
Wanneer speelt Barney weer? Kijk dit alleen voor hem (en eventueel het interview na zn verlies)
Blijf dan maar weg.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:13 schreef RipCity het volgende:
Wij danken Mason en Julia.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De mist in het hoofd van Ree is verdwenen.
Littler is nog niet getest voor een marathon partij. Gister doofde hij ook uit.quote:
Ik ben barney army tot de doodquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:14 schreef KingRoland het volgende:
dacht dat @:bezsen voor de Pool was
pardon? niks mis mee met Chinezenquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:15 schreef BB-King het volgende:
Nu geen foute Chineesjes naar binnen werken Ray.
Was ook oprecht prima.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tweede beste gemiddelde van Ray na Michael Smith!!!
oh ja dat verhaalquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:15 schreef BB-King het volgende:
Het enige wat open is maandag in Londen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:15 schreef BB-King het volgende:
Een uurtje naar het zuiden rijden en Ray mag bij mij komen etenquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het enige wat open is maandag in Londen.
Of gaat die terug naar den haag?
Michael Smith 100,09quote:
Hij blijft in Engeland met zijn Julia.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het enige wat open is maandag in Londen.
Of gaat die terug naar den haag?
?quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Hebben we nog een beetje zin in de afsluitende partij voor vandaag?
Arme, arme Doetsquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Michael Smith 100,09
Raymond van Barneveld 99,81
Kevin Doets 99,46
Gary Anderson 98,29
Michael van Gerwen 98,17
Gerwyn Price 98,01
Martin Schindler 96,93
Boris Krcmar 96,84
Matt Campbell 96,28
Mickey Mansell 95,9
quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ray is zeker gepijpt geworden voor de wedstrijd. Hij is zo kalm.
Dat kan dus ook al de wereldtitel betekenen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Met deze setup voorspel ik mooie dingen, komend jaar". @:wimderon
Als Raybar WK wint doneer ik 1000 pond aan het prostaatkankerfondsquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:23 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat kan dus ook al de wereldtitel betekenen.
Wat wil je horen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen interview met Djurmeen gezien toch?
Ik kijk geen dartsen, ben geen debielquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:21 schreef KingRoland het volgende:
vandaag mijn goede vrienden @:mortaxx en @:tjacka niet gezien in dit topic. jammer volgende keer weer een kans
Dit is tamelijk snel geëscaleerd.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kijk geen dartsen, ben geen debiel
Duidelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan gaan we ouderwets de straat op als dat gebeurd.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:23 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat kan dus ook al de wereldtitel betekenen.
Kom vechten kakkerlakquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
WIJ GAAN WINNENquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:29 schreef BB-King het volgende:
De vraag is niet of Dobey deze pot gaat winnen maar met hoeveel.
3 sets gok ikquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:29 schreef BB-King het volgende:
De vraag is niet of Dobey deze pot gaat winnen maar met hoeveel.
In tegenstelling tot sylvia weet julia wel hoe ze haar investering moet laten renderen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ray is zeker gepijpt geworden voor de wedstrijd. Hij is zo kalm.
Maar als je hem over de JDC ranking had gevraagd.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:36 schreef Stoorzendert het volgende:
Guilding dacht rot op met je kutquiz
Een 'Guilding pleasure'.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar als je hem over de JDC ranking had gevraagd.
Had iemand Dobbie dan?quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als O'Connor er hier 1-1 van maakt, gaat Dobey de 9x180 van Doets deze ronde nog aan diggelen gooien.
Een potje die diep de nacht in gaat is ook leuk.quote:
Neen. Omdat we niet moeten willen dat seriemoordenaar ook maar één kans maaktquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een potje die diep de nacht in gaat is ook leuk.
Naam stond toch in beeldquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of je zegt het gewoon, maar ben er inmiddels wel achter
Ik kom alleen uit mijn winterslaap voor de BARNEY ARMY.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
Nu moet @:johannes_vermeer nog meeposten.
WAAR WAS JEquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom alleen uit mijn winterslaap voor de BARNEY ARMY.
@johannes_vermeer in de huis LFG!quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom alleen uit mijn winterslaap voor de BARNEY ARMY.
Die is vast volop aan het revalideren. En Huybrechts kan de enige Belg nog zijn die een viooltje speelt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:49 schreef Szura het volgende:
Als die vreselijk onsympathieke klootzak Courtois maar wegblijft dit jaar
Wint morgen wel van Flyers hoorquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die is vast volop aan het revalideren. En Huybrechts kan de enige Belg nog zijn die een viooltje speelt.
Hij had deze week anders tijd genoeg om weer te jankenquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die is vast volop aan het revalideren. En Huybrechts kan de enige Belg nog zijn die een viooltje speelt.
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN WE WORDEN WERELDKAMPIOENquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Dobbers breng ons naar het beloofde land.
Veel vuurwerk in het beloofde land nuquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Dobbers breng ons naar het beloofde land.
Gooi Prostaatkanker de wereld uitquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ross Smith v Chris Dobey gaat het wereldkampioenschap 180-gooien worden.
@Lonaa haal m maar weer op en smijt m weer in je kelderquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:59 schreef Szura het volgende:
@:tagliano heeft ons genaaid, we krijgen geen 9 darter dit toernooi
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Tiendarter. Er zijn dagen dat het me niet lukt
Dan hadden we opa Fles al jaren moeten verbannenquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die al naar bed zijn
Niet meer welkom
@Zipportal pikstrafquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet meer welkom
Onkruid vergaat niet!quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan hadden we opa Fles al jaren moeten verbannen
Scharen we onder Dagjesvolk.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet meer welkom
Morgen gewoon weer 6 uur wakker maar ben er gewoonquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet meer welkom
Strijderquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer 6 uur wakker maar ben er gewoon
Had je maar niet de lolbroek van de school moeten zijnquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer 6 uur wakker maar ben er gewoon
Wie heb ikquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niemand had Dobey bij de 180'ers inderdaad.
Ik moet duimen dat Bunting een godswonder verricht om hier nog overheen te gaan.
Niet werken maatquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je maar niet de lolbroek van de school moeten zijn
Slechter dan dat aidsnummer van die dj-vriend van m ook nietquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:09 schreef Mani89 het volgende:
Weten we nog dat Dobbers met de Backstreet Boys op kwam? Beter dan dat werd het niet.
Alsof je morgen moet werkenquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:11 schreef de_boswachter het volgende:
Alvast trusten allen. Dit komt goed!
Huh. Barney.gifquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof je morgen moet werken
Huybrechts tegen Veenstra ook. Als het draait.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En tóch heeft Bunting v Joyce nog potentie om in de buurt van dit duel te komen.
Kim Huybrechts v Richard Veenstra (R2)
Callan Rydz v Ricardo Pietreczko (R2)
Jonny Clayton v Steve Lennon (R2)
Daryl Gurney v Steve Beaton (R2)
Ryan Searle v Tomoya Goto (R2)
Josh Rock v Berry van Peer (R2)
Stephen Bunting v Ryan Joyce (R2)
Nathan Aspinall v Ricky Evans (R2)
Ik mis All of the Lights nog steedsquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:09 schreef Mani89 het volgende:
Weten we nog dat Dobbers met de Backstreet Boys op kwam? Beter dan dat werd het niet.
It's happening.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Met deze setup voorspel ik mooie dingen, komend jaar". @:wimderon
Heeft ook al allerlei andere uitstapjes gemaakt, verschillende keren bij de NBA gezeten onder meer.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Degenen die nu doorgeschoven worden (Huw en Charlie) zijn best prima, doch niet zo karakteristiek als Russ natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:43 schreef Tagliano het volgende:
liever een niet goed rekenende scheids met wel een goeie stem dan een of andere robot die ze tegenwoordig allemaal hebben
Ik snap niet waarom je het ergens anders zou willen. Ja, tenzij dit hele circus naar ES/Player zou gaan (wat niet gaat gebeuren).quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas nog niet...dankzij het autootje rijden blijft de Nederlandse tak in de lucht.
Die is al ingewisseld.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:19 schreef BB-King het volgende:
Is Dimi zijn vriendin al uit die coma gekomen?
Vooruit dan maar weer.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat Barney gifje dat hij totaal depressief kijkt en dan Darryn Young totaal vrolijk voor hem langs loopt.
Goeie Genotte.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer.
[ afbeelding ]
Laatste twee avondpartijen zijn heer-lij-ke wedstrijden in potentie. De rest veel poep.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En tóch heeft Bunting v Joyce nog potentie om in de buurt van dit duel te komen.
Kim Huybrechts v Richard Veenstra (R2)
Callan Rydz v Ricardo Pietreczko (R2)
Jonny Clayton v Steve Lennon (R2)
Daryl Gurney v Steve Beaton (R2)
Ryan Searle v Tomoya Goto (R2)
Josh Rock v Berry van Peer (R2)
Stephen Bunting v Ryan Joyce (R2)
Nathan Aspinall v Ricky Evans (R2)
Ik haat die pikachu uit de grond van mijn hart.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:47 schreef The_Undertone het volgende:
Pikachu zie ik Rydz wel er uit knikkeren. Duitse invasie
quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik haat die pikachu uit de grond van mijn hart.
Ik vind 200 euro per jaar best een fors bedrag.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het ergens anders zou willen. Ja, tenzij dit hele circus naar ES/Player zou gaan (wat niet gaat gebeuren).
Dan heb je niet het juiste abonnement maar ik meen rond 11 januari weten we meer over het voortbestaan van Viaplay Group.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro per jaar best een fors bedrag.
Netflixed. Ik vrees de dag dat muziek niet meer centraal beschikbaar is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon erg versnipperd, dat is voor mij grootste nadeel. Ik wil iets van A en iets van B en iets van C maar niet alles van A en B en C.
Maar dat is niet anders dan bij een TV-abonnement waar je ook betaald voor zenders waar je waarschijnlijk nooit naar kijkt, maar dat vindt iedereen normaal maar meerdere streaming providers en alles is opeens een probleem omdat het gefragmenteerd zou zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon erg versnipperd, dat is voor mij grootste nadeel. Ik wil iets van A en iets van B en iets van C maar niet alles van A en B en C.
Canal+ heeft al 12% en willen dat substantieel verhogenquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor de liefhebber is Viaplay gewoon een zegen. Alle sessies van TV-toernooien worden fatsoenlijk uitgezonden, en de Euro Tour hoef ik ook niet via een brak streampje te kijken maar gewoon in HD-kwaliteit. Het spijt me, maar de val van Viaplay zou voor mij persoonlijk kut zijn.
Ik betaal 16 euro per maand bij Ziggo. Maar zeg het regelmatig op wanneer er geen F1 en darts is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je niet het juiste abonnement maar ik meen rond 11 januari weten we meer over het voortbestaan van Viaplay Group.
Ik heb het voor een jaar direct 10,49/maand, even afwachten wat het volgend jaar wordt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik betaal 16 euro per maand bij Ziggo. Maar zeg het regelmatig op wanneer er geen F1 en darts is.
Hey probleem is dat als je hetzelfde wil kijken de kosten veel hoger zijn geworden.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is niet anders dan bij een TV-abonnement waar je ook betaald voor zenders waar je waarschijnlijk nooit naar kijkt, maar dat vindt iedereen normaal maar meerdere streaming providers en alles is opeens een probleem omdat het gefragmenteerd zou zijn.
Bij streaming heb je in ieder geval nog iets van keuze wat je aan en uit zet, terwijl ik dat bij mijn Ziggo TV-abbo zo goed als niet heb.
Klopt, maar zie ook wat Bob hierboven zegt: af en toe verdwijnt iets uit dat TV-abonnement en dat wordt dan vervolgens 'opnieuw', tegen soms een flinke prijs, aangeboden. De versnippering die er al was wordt groter en groter.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is niet anders dan bij een TV-abonnement waar je ook betaald voor zenders waar je waarschijnlijk nooit naar kijkt, maar dat vindt iedereen normaal maar meerdere streaming providers en alles is opeens een probleem omdat het gefragmenteerd zou zijn.
Bij streaming heb je in ieder geval nog iets van keuze wat je aan en uit zet, terwijl ik dat bij mijn Ziggo TV-abbo zo goed als niet heb.
Flash is (vandaag) zo lekker zichzelf geblevenquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan maar weer darts kijken met bier en vlammetjes allen.
Die had moeten stoppen toen hij een kopduel van Sneijder verloor.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
Goed om te zien dat Felipo Melo op 40-jarige leeftijd nog steeds een waanzinnige debiel is die niet tegen zijn verlies kan.
Een geluk bij een ongeluk, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen kerstmarkt vandaag natuurlijk, de hele bloedhoerenboel spoelt weg goedverdoeme.
Alleen sadisten en verloren zielen gaan naar de kerstmarkt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk, zou ik zeggen.
Dat weer wel natuurlijkquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk, zou ik zeggen.
En Glazenhuiszombies.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen sadisten en verloren zielen gaan naar de kerstmarkt.
Zelfs mijn moeder vond er vorige week met collega's 'geen reet aan'.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen sadisten en verloren zielen gaan naar de kerstmarkt.
Labielgenotquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.ad.nl/darts/r(...)rwinnelijk~a7bd4bf2/
Bij Barney is t alles of niks.
Pas na Dobey - O'Connor uitgezonden. Diep in de nachtquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Gisteravond niet uitgezonden (of ik heb het gemist), nog een stukje Djurmeen.
Viesvetquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen kerstmarkt vandaag natuurlijk, de hele bloedhoerenboel spoelt weg goedverdoeme.
Die pot heb ik overgeslagen, maar was wel het terugkijken waard.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pas na Dobey - O'Connor uitgezonden. Diep in de nacht
Ik dacht dat z’n hele familie achter het hek stondquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondanks de pijnlijke nederlaag wil Van den Bergh toch het positieve onthouden. “Ik ga mijn familie en vrienden nu heel hard nodig hebben. Ik kan niet wachten om mijn vrouwke en dochtertje een dikke knuffel te geven. Weet je: ik kan nu naar huis gaan en er een mooie kerst van maken. En een mooi Nieuwjaar. Ik kan een beetje feesten, want dat doe ik niet elk jaar. Zag ik het liever anders? Ja, natuurlijk. Maar het is ergens oké."
Ik word een beetje moe van dimi en elk interview dat gedweep met z'n "vrouwke". Alsof ie heel graag wil bewijzen dat ie echt niet op mannen valt
Het is wel heel matig dat MvG mogelijk echt een pretschema heeftquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen al daarom is de eerste pot leuk om te zien. Als Flyers wint zijn alle Belgen naar huis. Hoeven we het daar niet meer over te hebben![]()
Met hun stoefen en dartsblok en vrouwke en andere rare praat.
Ja leuk. Maar wel klaar mee nu. Tis ook gewoon onprofessioneel vd organisatie dat iemand die moet gooien om in de wedstrijd te blijven gehinderd kan worden door een wespquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
De Wesp heeft een eigen IG accounthttps://www.instagram.com/theallypallywasp/
Eensquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar wel klaar mee nu. Tis ook gewoon onprofessioneel vd organisatie dat iemand die moet gooien om in de wedstrijd te blijven gehinderd kan worden door een wesp
Of Kim haalt krap 90 gemiddeld dan krijgt ie het moeilijk of hij gaat 100 gooien dan wint ie makkelijk. Lastig in te schatten, ik denk dat hij wel licht favoriet is. Veenstra was niet best vorige ronde maar dat kunnen de zenuwen zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:37 schreef GwaiLow het volgende:
Gisteren even volle bak ingezet op Barney en Dobey, wat nog even billenknijpen was. Maar zie nu dat Huybrechts en Veenstra ongeveer gelijk staan volgens de bookmakers. Voor mijn gevoel is Huybrechts toch wel ruim de favoriet(?). Toch wel een interessante odd, of zou Kim iets onder de leden hebben. Volgens mij niet.
Allebei labiel qua gemiddeldes, maar Flyers zakt er nog wel eens wat harder door heen voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of Kim haalt krap 90 gemiddeld dan krijgt ie het moeilijk of hij gaat 100 gooien dan wint ie makkelijk. Lastig in te schatten, ik denk dat hij wel licht favoriet is. Veenstra was niet best vorige ronde maar dat kunnen de zenuwen zijn.
Bij de bookies is Veenstra licht favorietquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of Kim haalt krap 90 gemiddeld dan krijgt ie het moeilijk of hij gaat 100 gooien dan wint ie makkelijk. Lastig in te schatten, ik denk dat hij wel licht favoriet is. Veenstra was niet best vorige ronde maar dat kunnen de zenuwen zijn.
Veenstra zal allereerst beter moeten dan 88 gemiddeld op de eerste negen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |