Naam stond toch in beeldquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of je zegt het gewoon, maar ben er inmiddels wel achter
Ik kom alleen uit mijn winterslaap voor de BARNEY ARMY.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
Nu moet @:johannes_vermeer nog meeposten.
WAAR WAS JEquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom alleen uit mijn winterslaap voor de BARNEY ARMY.
@johannes_vermeer in de huis LFG!quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom alleen uit mijn winterslaap voor de BARNEY ARMY.
Die is vast volop aan het revalideren. En Huybrechts kan de enige Belg nog zijn die een viooltje speelt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:49 schreef Szura het volgende:
Als die vreselijk onsympathieke klootzak Courtois maar wegblijft dit jaar
Wint morgen wel van Flyers hoorquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die is vast volop aan het revalideren. En Huybrechts kan de enige Belg nog zijn die een viooltje speelt.
Hij had deze week anders tijd genoeg om weer te jankenquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die is vast volop aan het revalideren. En Huybrechts kan de enige Belg nog zijn die een viooltje speelt.
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN WE WORDEN WERELDKAMPIOENquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Dobbers breng ons naar het beloofde land.
Veel vuurwerk in het beloofde land nuquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Dobbers breng ons naar het beloofde land.
Gooi Prostaatkanker de wereld uitquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ross Smith v Chris Dobey gaat het wereldkampioenschap 180-gooien worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |