Ik mis All of the Lights nog steedsquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:09 schreef Mani89 het volgende:
Weten we nog dat Dobbers met de Backstreet Boys op kwam? Beter dan dat werd het niet.
It's happening.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Met deze setup voorspel ik mooie dingen, komend jaar". @:wimderon
Heeft ook al allerlei andere uitstapjes gemaakt, verschillende keren bij de NBA gezeten onder meer.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die is vast volop aan het revalideren. En Huybrechts kan de enige Belg nog zijn die een viooltje speelt.
Degenen die nu doorgeschoven worden (Huw en Charlie) zijn best prima, doch niet zo karakteristiek als Russ natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:43 schreef Tagliano het volgende:
liever een niet goed rekenende scheids met wel een goeie stem dan een of andere robot die ze tegenwoordig allemaal hebben
Ik snap niet waarom je het ergens anders zou willen. Ja, tenzij dit hele circus naar ES/Player zou gaan (wat niet gaat gebeuren).quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas nog niet...dankzij het autootje rijden blijft de Nederlandse tak in de lucht.
Die is al ingewisseld.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:19 schreef BB-King het volgende:
Is Dimi zijn vriendin al uit die coma gekomen?
Vooruit dan maar weer.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat Barney gifje dat hij totaal depressief kijkt en dan Darryn Young totaal vrolijk voor hem langs loopt.
Goeie Genotte.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer.
[ afbeelding ]
Laatste twee avondpartijen zijn heer-lij-ke wedstrijden in potentie. De rest veel poep.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En tóch heeft Bunting v Joyce nog potentie om in de buurt van dit duel te komen.
Kim Huybrechts v Richard Veenstra (R2)
Callan Rydz v Ricardo Pietreczko (R2)
Jonny Clayton v Steve Lennon (R2)
Daryl Gurney v Steve Beaton (R2)
Ryan Searle v Tomoya Goto (R2)
Josh Rock v Berry van Peer (R2)
Stephen Bunting v Ryan Joyce (R2)
Nathan Aspinall v Ricky Evans (R2)
Ik haat die pikachu uit de grond van mijn hart.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:47 schreef The_Undertone het volgende:
Pikachu zie ik Rydz wel er uit knikkeren. Duitse invasie
quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik haat die pikachu uit de grond van mijn hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |