https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
welk lek?quote:
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Hercules supporters zingen helemaal niets in Amsterdam.
Dan ben je echt diep gezonken als Ajax.
hey knapperdquote:Op donderdag 21 december 2023 19:26 schreef Bezsen het volgende:
Goede prestaties van Hercules Hercules.
quote:Een driedubbele wissel om de meubelen te redden tegen de amateurs van Ajax, het is een nieuw dieptepunt in een gitzwart seizoen van Ajax.
als ze niet eens van deze amateurs kunnen winnnen heb je zelfs in de 3e klasse knvb niet eens wat te zoekenquote:Op donderdag 21 december 2023 19:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou ja, als ze uitgeschakeld worden kunnen ze zich wel volledig op Europa richten.
H jammer, schakel ik hier net te laat in om de belediging van Klaas te zien. Coco, kun je me even DM'en wat je hebt verwijderd. Ik vind dit jammer.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ze niet eens van deze amateurs kunnen winnnen heb je zelfs in de 3e klasse knvb niet eens wat te zoeken
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klaas heeft leren klok kijken.
Die hoort bij het tennis.quote:
Bedankt. Ik was al op zoek naar de uitlegquote:Op donderdag 21 december 2023 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet er 2 maken om door te komen
1 is niet genoeg
want dan staan ze gelijk
alleen bij jouquote:Op donderdag 21 december 2023 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hercules is gewoon een gerespecteerde ploeg he
Die zie ik nog wel de halve finale halenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hercules is gewoon een gerespecteerde ploeg he
genieten ditquote:
Dan maken beide Excelsiors die nog in de beker zitten een grotere kans om de beker te winnen dan Ajax.quote:
gebeurt meestal bij onweerquote:
Heeft Pieters al een liedje verdiend?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:11 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dan maken beide Excelsiors die nog in de beker zitten een grotere kans om de beker te winnen dan Ajax.
Jaquote:Op donderdag 21 december 2023 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaat dit de meest genante nederlaag aller tijden worden voor Ajax?
en niet te gelovenquote:
welke?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:17 schreef fetX het volgende:
Lag alleen maar aan de trainer @:gurneyisbestoke @:caland
Dat wordt vanavond alleen maar bewezenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:17 schreef fetX het volgende:
Hercules heeft meer kwaliteit dan Ajaxquote:Op donderdag 21 december 2023 20:17 schreef fetX het volgende:
@klaasweetalles kan een mooie samenvatting gevenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel nu pas in
Kan iemand me dit uitleggen?
De selectie is gewoon heel erg matig.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond alleen maar bewezen
amateur club tegen amateur clubquote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel nu pas in
Hercules heeft er twee gescoord en Ajax nul.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel nu pas in
Oh, okequote:Op donderdag 21 december 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
De selectie is gewoon heel erg matig.
Ajax kon aardig mee, maar op dit niveau wordt elk foutje genadeloos afgestraftquote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel nu pas in
@klaasweetalles heeft denk ik de beste verklaring hiervoorquote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel nu pas in
Het lijken wel amateurs johquote:Op donderdag 21 december 2023 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Jeetje.
Die kans op 3-0 had er wel echt in gemoeten.
Matiger dan die van Hercules ja?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
De selectie is gewoon heel erg matig.
O, al besprokenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
@:klaasweetalles kan een mooie samenvatting geven
Klopt, meer dan voor die vrije trapquote:Op donderdag 21 december 2023 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
hercules heeft meer doelpogingen gedaan
ja dusquote:Op donderdag 21 december 2023 20:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ajax gaat verliezen van wat elektriciens met bierbuiken.
Prachtig h.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:24 schreef aTypisch het volgende:
loopt er daar nou iemand met een bierpens bij hercules?
volgend seizoen mag ajax thuis spelenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:24 schreef Saekerhett het volgende:
Na de wedstrijd: “Dit is echt belachelijk. 2-0 tegen amateurs, we hadden natuurlijk veel meer moeten scoren”, aldus de trainer van Hercules.
Nee, helaas is @KingRoland er nietquote:Op donderdag 21 december 2023 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig
@3rr0rquote:
Hij zal toch niet zijn weggewaaidquote:Op donderdag 21 december 2023 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, helaas is @:kingroland er niet
Had dan een ? op zijn kop gebruikt.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:26 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
dat is toch niet zo moeilijk?
[ afbeelding ]
Dat is de beste speler ter wereld, jammer dat ie 1m60 is en niet kan voetballenquote:
Pas nou op voor ie brandend in een fles moonshine door je raam gaatquote:Op donderdag 21 december 2023 20:28 schreef GGMM het volgende:
Ach nu hebben ze opeens "kramp"
En morgen tijdens het bezorgen van de krant weer nergens van hebben zeker
ze hebben een vierkante centrale verdediger naast de bierbuik gezetquote:Op donderdag 21 december 2023 20:28 schreef klaasweetalles het volgende:
er staan een hoop anabolen bij hercules op het veld
fysiek kan 020 het niet bolwerken
wat heeft Kim Holland hier nou weer mee te maken?quote:
Ah ja de postbezorgers die van Ajax winnen rekken te veel tijdquote:Op donderdag 21 december 2023 20:28 schreef GGMM het volgende:
Ach nu hebben ze opeens "kramp"
En morgen tijdens het bezorgen van de krant weer nergens van hebben zeker
Ajax verliest van een amateurclub en nog steeds slagen je trolletjes nietquote:Op donderdag 21 december 2023 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ja de postbezorgers die van Ajax winnen rekken te veel tijd
Ik vond hem wel goed eigenlijk!quote:Op donderdag 21 december 2023 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax verliest van een amateurclub en nog steeds slagen je trolletjes niet
Twente krijgt een pakkiequote:Op donderdag 21 december 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
We kunnen ons klaarmaken voor de topper.
Nee hoor, maar ik vind een stunt leukerquote:
Ik zie liever een gif van je uitmuntende hax skillsquote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, deze gif ga ik nog regelmatig terugkijken
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie liever een gif van je uitmuntende hax skills
Broekje uit.quote:
Hier moeten gifjes voor zijnquote:Op donderdag 21 december 2023 20:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Snel naar het Ajax is een parodie op een topclub topic
De starter van dat topic was een zienerquote:Op donderdag 21 december 2023 20:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Snel naar het Ajax is een parodie op een topclub topic
Netjes.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gescholden vandaag
Ajax schopploeg.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:40 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik zat te kijken maar tegelijkertijd te gamenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:39 schreef GGMM het volgende:
Achter het standbeen langs
Ajax wordt ZOEKgespeeld
Wat had @:onlogisch hier graag bij willen zijn
wowquote:Op donderdag 21 december 2023 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat te kijken maar tegelijkertijd te gamen
Je verzaakt.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat te kijken maar tegelijkertijd te gamen
Exit Brobbey?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |