https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
welk lek?quote:
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Hercules supporters zingen helemaal niets in Amsterdam.
Dan ben je echt diep gezonken als Ajax.
hey knapperdquote:Op donderdag 21 december 2023 19:26 schreef Bezsen het volgende:
Goede prestaties van Hercules Hercules.
quote:Een driedubbele wissel om de meubelen te redden tegen de amateurs van Ajax, het is een nieuw dieptepunt in een gitzwart seizoen van Ajax.
als ze niet eens van deze amateurs kunnen winnnen heb je zelfs in de 3e klasse knvb niet eens wat te zoekenquote:Op donderdag 21 december 2023 19:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou ja, als ze uitgeschakeld worden kunnen ze zich wel volledig op Europa richten.
H jammer, schakel ik hier net te laat in om de belediging van Klaas te zien. Coco, kun je me even DM'en wat je hebt verwijderd. Ik vind dit jammer.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ze niet eens van deze amateurs kunnen winnnen heb je zelfs in de 3e klasse knvb niet eens wat te zoeken
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klaas heeft leren klok kijken.
Die hoort bij het tennis.quote:
Bedankt. Ik was al op zoek naar de uitlegquote:Op donderdag 21 december 2023 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet er 2 maken om door te komen
1 is niet genoeg
want dan staan ze gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |