De horror idd. Ik zie dat ook altijd voor me met dixies.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:58 schreef yinu het volgende:
[..]
Hier in de straat is vandaag een dixie omgewaaid. Van een huis dat verbouwd wordt.
Ik heb sinds de dagen dat ik veel grote hardloopevenementen deed een terugkerende nachtmerrie waarin ik in een dixie zit die omvalt. En op de deur terecht komt![]()
![]()
![]()
Kennelijk zorgt nuchter gebruik maken van dixies voor meer indruk want ik heb me daar bij festival-dixies nooit zorgen om gemaakt. Realiseer ik me nu ik dit typ.
Hoe is t met de buuvpoes?quote:Op donderdag 21 december 2023 22:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier idem, met een nog dieper balkon (ben even kwijt hoe diep). Ik heb een boel grote terracotta potten op het balkon staan en gelukkig zijn die zwaar genoeg dat ze ook wel blijven staan, maar de bovenste laag aarde is er nu uit gewaaid tegen m'n balkondeur![]()
Neequote:Op donderdag 21 december 2023 23:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week idd ook goeie waterdichtmaakspullen gekocht. Voor m'n regenjas had ik al, maar nu ook speciale voor m'n softshelljassen. Eén waterdichte jas is namelijk niet genoeg dit jaar
quote:Op donderdag 21 december 2023 22:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is er iets wat de bierwereld speciaal heeft met ALS?Er is een grote biercommunity op FB en een van de eerste leden is een tijd geleden overleden aan ALS. Dus sindsdien is dat het go to goede doel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb je natuurlijk gelijk.
Al een hele tijd niet gezien, dus of hij is weggewaaid of hij zit lekker binnenquote:
Mijn ene jas is nu redelijk droog, de andere druppelt nog, met de broeken net zoquote:Op donderdag 21 december 2023 23:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week idd ook goeie waterdichtmaakspullen gekocht. Voor m'n regenjas had ik al, maar nu ook speciale voor m'n softshelljassen. Eén waterdichte jas is namelijk niet genoeg dit jaar
Naäap.quote:Op vrijdag 22 december 2023 05:37 schreef Yinny het volgende:
Lekker slapen ipv wakker zou wel fijn zijn....
quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:21 schreef gcjoel het volgende:
Laatste nacht in eigen bed voor een laaaange tijdEn toch ook
![]()
Ik mis mijn bed altijd wel tijdens vakantie
Goede reis! Lekker naar de zomer!quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:21 schreef gcjoel het volgende:
![]()
Er is een docu over Wham. Met nadruk op George Michael. Die vond ik best aardig om te zien.quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, is er afgelopen jaar niet een docu over een zanger op Netflix gekomen die ik echt moet zien? Niet die over Robbie Williams maar nog iets.
Ja, dat is hem. Dank je!quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er is een docu over Wham. Met nadruk op George Michael. Die vond ik best aardig om te zien.
Stoer mens. Heb je zware arbeid vandaag!?quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:45 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Tuinbonen, boerenkool, gebakken ei met spek en paddestoelen op. Met gebakken zoete appel met wat kwark toe.
Koffie wordt gezet.
4 tripels (en 1 glas wijn) in aanmerking genomen voel ik me uitstekend. Gister niet trouwens, het was wel erg veel. Maar het was nodig.
Heb je daar nog tijd voor? Of is dat als de kluslijst blijft liggen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, is er afgelopen jaar niet een docu over een zanger op Netflix gekomen die ik echt moet zien? Niet die over Robbie Williams maar nog iets.
Hele fijne vakantie, eindelijk na 3 jaar wachtenquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:21 schreef gcjoel het volgende:
![]()
Oh ja hoor. Als we bijvoorbeeld allebei elke dag 2 uur computerdingen doen en elke dag 2 uur fysiek opruimen, blijft er nog meer dan voldoende tijd over om op de bank te liggenquote:Op vrijdag 22 december 2023 09:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je daar nog tijd voor? Of is dat als de kluslijst blijft liggen?
Overigens veelbewondering voor een lijst en dan samen! Afstrepen. 👍🏼
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:21 schreef gcjoel het volgende:
![]()
Ik wou David Beckham zeggen maar dat is geen zangerquote:Op vrijdag 22 december 2023 09:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaat t wel?quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:45 schreef sigme het volgende:
Gister niet trouwens, het was wel erg veel. Maar het was nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |