We hebben de dief van de broek van @Tele6quote:Op donderdag 21 december 2023 22:46 schreef sigme het volgende:
Mijn regenbroek sneuvelde vandaag. Ik wil gewoon de beste weer terug, een Berghaus.
Wegens dronkenschap 3x backspace voor elke toetsaanslag.
Is hier sprake van een causaal verband tussen hetgeen beschreven in alinea 1 en 2?quote:Op donderdag 21 december 2023 22:46 schreef sigme het volgende:
Mijn regenbroek sneuvelde vandaag. Ik wil gewoon de beste weer terug, een Berghaus.
Wegens dronkenschap 3x backspace voor elke toetsaanslag.
Is er iets wat de bierwereld speciaal heeft met ALS?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap het
Hopelijk vindt Serious Request volgend jaar een ander goed doel dat het geld voor onderzoeken kan gebruiken.
De bierwereld zal voorlopig nog wel blijven hangen in geld ophalen voor ALS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier idem, met een nog dieper balkon (ben even kwijt hoe diep). Ik heb een boel grote terracotta potten op het balkon staan en gelukkig zijn die zwaar genoeg dat ze ook wel blijven staan, maar de bovenste laag aarde is er nu uit gewaaid tegen m'n balkondeurquote:Op donderdag 21 december 2023 20:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb een balkon van 1.85m diep en daarboven zit eenzelfde type balkon. Het regent nu tegen de balkondeur hier. Dat is voor het eerst
Ik ben het sinds de Vierdaagse echt compleet zat. Stomme oorwurmquote:Op donderdag 21 december 2023 21:04 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Lekker lied man, terwijl het absoluut niet mijn genre is
Och arme jij.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:45 schreef Lonaa het volgende:
Na 12 en half uur werken ben ik meer moe. En honderdmiljoen natgeregend.
Hier in de straat is vandaag een dixie omgewaaid. Van een huis dat verbouwd wordt.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier idem, met een nog dieper balkon (ben even kwijt hoe diep). Ik heb een boel grote terracotta potten op het balkon staan en gelukkig zijn die zwaar genoeg dat ze ook wel blijven staan, maar de bovenste laag aarde is er nu uit gewaaid tegen m'n balkondeur![]()
Maar geen brandwonden?quote:Op donderdag 21 december 2023 22:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik stond vandaag onder een partytent met een Hele Grote Frituur en een BBQ. In de storm. We hebben nu -1 tent
Ja de fietswinkel naast m'n werk heeft alleen die (naar mijn zin te )dure Agu broeken.quote:
Ik heb vorige week idd ook goeie waterdichtmaakspullen gekocht. Voor m'n regenjas had ik al, maar nu ook speciale voor m'n softshelljassen. Eén waterdichte jas is namelijk niet genoeg dit jaarquote:Op donderdag 21 december 2023 22:48 schreef yinu het volgende:
Ik snap wel dat er geen regenbroeken, regenjassen of paraplu's meer te vinden zijn met die nattigheid van de laatste maanden. Ben wel blij met mijn regenjas, jaren geleden gekocht bij de Bever (en geel!), van een goed merk. Alleen was hij altijd lek, een van de (getapete) schoudernaden lekte waardoor je juist als je met je capuchon op loopt, toch een nat nekje krijgt. Brrr. Maar afgelopen zomer heb ik besloten om mijn winterkleren beter te verzorgen. Toen heb ik de wolletjes geliefkoosd en gewassen met zachte wolzeepjes en een beetje lanoline en ze heerlijk motvrij opgeborgen. En daarna nieuwe regenjaswaterdichtmaakspullen gekocht zonder pfas. Blijken die het veel beter te doen dan de ouwe! Dus die naad lekt nog wel een klein beetje, maar het is echt veel minder sinds ik de jas 2 keer heb geïmpregneerd met dat nieuwe spul.
De horror idd. Ik zie dat ook altijd voor me met dixies.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:58 schreef yinu het volgende:
[..]
Hier in de straat is vandaag een dixie omgewaaid. Van een huis dat verbouwd wordt.
Ik heb sinds de dagen dat ik veel grote hardloopevenementen deed een terugkerende nachtmerrie waarin ik in een dixie zit die omvalt. En op de deur terecht komt![]()
![]()
![]()
Kennelijk zorgt nuchter gebruik maken van dixies voor meer indruk want ik heb me daar bij festival-dixies nooit zorgen om gemaakt. Realiseer ik me nu ik dit typ.
Hoe is t met de buuvpoes?quote:Op donderdag 21 december 2023 22:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier idem, met een nog dieper balkon (ben even kwijt hoe diep). Ik heb een boel grote terracotta potten op het balkon staan en gelukkig zijn die zwaar genoeg dat ze ook wel blijven staan, maar de bovenste laag aarde is er nu uit gewaaid tegen m'n balkondeur![]()
Neequote:Op donderdag 21 december 2023 23:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week idd ook goeie waterdichtmaakspullen gekocht. Voor m'n regenjas had ik al, maar nu ook speciale voor m'n softshelljassen. Eén waterdichte jas is namelijk niet genoeg dit jaar
quote:Op donderdag 21 december 2023 22:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is er iets wat de bierwereld speciaal heeft met ALS?Er is een grote biercommunity op FB en een van de eerste leden is een tijd geleden overleden aan ALS. Dus sindsdien is dat het go to goede doel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb je natuurlijk gelijk.
Al een hele tijd niet gezien, dus of hij is weggewaaid of hij zit lekker binnenquote:
Mijn ene jas is nu redelijk droog, de andere druppelt nog, met de broeken net zoquote:Op donderdag 21 december 2023 23:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week idd ook goeie waterdichtmaakspullen gekocht. Voor m'n regenjas had ik al, maar nu ook speciale voor m'n softshelljassen. Eén waterdichte jas is namelijk niet genoeg dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |