abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211699171
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:46 schreef sigme het volgende:
Mijn regenbroek sneuvelde vandaag. Ik wil gewoon de beste weer terug, een Berghaus.

Wegens dronkenschap 3x backspace voor elke toetsaanslag.
We hebben de dief van de broek van @Tele6 *O*
Een dronken vrouw })
  Moderator donderdag 21 december 2023 @ 22:48:06 #227
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211699178
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:46 schreef sigme het volgende:
Mijn regenbroek sneuvelde vandaag. Ik wil gewoon de beste weer terug, een Berghaus.

Wegens dronkenschap 3x backspace voor elke toetsaanslag.
Is hier sprake van een causaal verband tussen hetgeen beschreven in alinea 1 en 2?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211699180
Ik snap wel dat er geen regenbroeken, regenjassen of paraplu's meer te vinden zijn met die nattigheid van de laatste maanden. Ben wel blij met mijn regenjas, jaren geleden gekocht bij de Bever (en geel!), van een goed merk. Alleen was hij altijd lek, een van de (getapete) schoudernaden lekte waardoor je juist als je met je capuchon op loopt, toch een nat nekje krijgt. Brrr. Maar afgelopen zomer heb ik besloten om mijn winterkleren beter te verzorgen. Toen heb ik de wolletjes geliefkoosd en gewassen met zachte wolzeepjes en een beetje lanoline en ze heerlijk motvrij opgeborgen. En daarna nieuwe regenjaswaterdichtmaakspullen gekocht zonder pfas. Blijken die het veel beter te doen dan de ouwe! Dus die naad lekt nog wel een klein beetje, maar het is echt veel minder sinds ik de jas 2 keer heb geïmpregneerd met dat nieuwe spul.
pi_211699203
Overigens heb ik een Vaude regenbroek, zo eentje waarvan je de pijpen met klittenband vastzet zodat je 'm makkelijk over kleren en schoenen heen aan kunt doen. Uit een gevonden-voorwerpenbak, dus ook nog gratiesj en duurzaam :+
pi_211699206
Gafferdamme ook nog weerlichten en donderen in de polder. 😳
pi_211699215
Zin in bier. Maar had gisteren ook al. Deden pubquizje en we gedroegen ons, dranktechnisch, best beschaafd. Was topavond.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211699246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 20:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik snap het :)
Hopelijk vindt Serious Request volgend jaar een ander goed doel dat het geld voor onderzoeken kan gebruiken.

De bierwereld zal voorlopig nog wel blijven hangen in geld ophalen voor ALS.
Is er iets wat de bierwereld speciaal heeft met ALS?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211699267
quote:
2s.gif Op donderdag 21 december 2023 20:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb een balkon van 1.85m diep en daarboven zit eenzelfde type balkon. Het regent nu tegen de balkondeur hier. Dat is voor het eerst :')
Hier idem, met een nog dieper balkon (ben even kwijt hoe diep). Ik heb een boel grote terracotta potten op het balkon staan en gelukkig zijn die zwaar genoeg dat ze ook wel blijven staan, maar de bovenste laag aarde is er nu uit gewaaid tegen m'n balkondeur :') :')
pi_211699283
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 21:04 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Lekker lied man, terwijl het absoluut niet mijn genre is O+
Ik ben het sinds de Vierdaagse echt compleet zat. Stomme oorwurm :(
pi_211699329
quote:
2s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:45 schreef Lonaa het volgende:
Na 12 en half uur werken ben ik meer moe. En honderdmiljoen natgeregend.
Och arme jij.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211699348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hier idem, met een nog dieper balkon (ben even kwijt hoe diep). Ik heb een boel grote terracotta potten op het balkon staan en gelukkig zijn die zwaar genoeg dat ze ook wel blijven staan, maar de bovenste laag aarde is er nu uit gewaaid tegen m'n balkondeur :') :')
Hier in de straat is vandaag een dixie omgewaaid. Van een huis dat verbouwd wordt.

Ik heb sinds de dagen dat ik veel grote hardloopevenementen deed een terugkerende nachtmerrie waarin ik in een dixie zit die omvalt. En op de deur terecht komt :'( :r :X

Kennelijk zorgt nuchter gebruik maken van dixies voor meer indruk want ik heb me daar bij festival-dixies nooit zorgen om gemaakt. Realiseer ik me nu ik dit typ.
pi_211699349
Ik stond vandaag onder een partytent met een Hele Grote Frituur en een BBQ. In de storm. We hebben nu -1 tent
pi_211699356
quote:
2s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik stond vandaag onder een partytent met een Hele Grote Frituur en een BBQ. In de storm. We hebben nu -1 tent
Maar geen brandwonden?
pi_211699359
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Een gewone fietswinkel?
Ja de fietswinkel naast m'n werk heeft alleen die (naar mijn zin te )dure Agu broeken.
Ik regen wel een paar daagjes nat. Denk dat vandaag de ergste dag wel was.
Bovendien heeft die Decathlonbroek "voetjes" waardoor je schoenen droog blijven, wat ik echt een briljante uitvinding vind (aangezien All Stars erg niet waterbestendig zijn)
pi_211699382
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:48 schreef yinu het volgende:
Ik snap wel dat er geen regenbroeken, regenjassen of paraplu's meer te vinden zijn met die nattigheid van de laatste maanden. Ben wel blij met mijn regenjas, jaren geleden gekocht bij de Bever (en geel!), van een goed merk. Alleen was hij altijd lek, een van de (getapete) schoudernaden lekte waardoor je juist als je met je capuchon op loopt, toch een nat nekje krijgt. Brrr. Maar afgelopen zomer heb ik besloten om mijn winterkleren beter te verzorgen. Toen heb ik de wolletjes geliefkoosd en gewassen met zachte wolzeepjes en een beetje lanoline en ze heerlijk motvrij opgeborgen. En daarna nieuwe regenjaswaterdichtmaakspullen gekocht zonder pfas. Blijken die het veel beter te doen dan de ouwe! Dus die naad lekt nog wel een klein beetje, maar het is echt veel minder sinds ik de jas 2 keer heb geïmpregneerd met dat nieuwe spul.
Ik heb vorige week idd ook goeie waterdichtmaakspullen gekocht. Voor m'n regenjas had ik al, maar nu ook speciale voor m'n softshelljassen. Eén waterdichte jas is namelijk niet genoeg dit jaar :')
pi_211699390
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:58 schreef yinu het volgende:

[..]
Hier in de straat is vandaag een dixie omgewaaid. Van een huis dat verbouwd wordt.

Ik heb sinds de dagen dat ik veel grote hardloopevenementen deed een terugkerende nachtmerrie waarin ik in een dixie zit die omvalt. En op de deur terecht komt :'( :r :X

Kennelijk zorgt nuchter gebruik maken van dixies voor meer indruk want ik heb me daar bij festival-dixies nooit zorgen om gemaakt. Realiseer ik me nu ik dit typ.
De horror idd. Ik zie dat ook altijd voor me met dixies. :X
pi_211699401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hoe is t met de buuvpoes?
pi_211699408
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 23:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb vorige week idd ook goeie waterdichtmaakspullen gekocht. Voor m'n regenjas had ik al, maar nu ook speciale voor m'n softshelljassen. Eén waterdichte jas is namelijk niet genoeg dit jaar :')
Nee :') Ik moet mijn waterdichte jassen ook steeds afwisselen.
pi_211699412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Is er iets wat de bierwereld speciaal heeft met ALS?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een grote biercommunity op FB en een van de eerste leden is een tijd geleden overleden aan ALS. Dus sindsdien is dat het go to goede doel.

Verder heb je natuurlijk gelijk.
pi_211699443
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 23:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe is t met de buuvpoes?
Al een hele tijd niet gezien, dus of hij is weggewaaid of hij zit lekker binnen :P

Mijn buurman heeft trouwens een keischattige binnenkat, wit met zwarte vlekken, die altijd voor de balkondeuren (aan de galerij) zit en als ik van werk kom of naar werk ga dan zeg ik altijd even gedag O+
pi_211699486
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 23:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijn ene jas is nu redelijk droog, de andere druppelt nog, met de broeken net zo
We have far more in common than that which devides us..
pi_211699589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:59 schreef yinu het volgende:

[..]
Maar geen brandwonden?
Nope :7
pi_211699633
vorige bergahuse in 2017 25 euro bij een padvinder, nu 50.
En drie sarabi's op en Love Actually dus niet toerekeningvatbaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211700715
:O
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211700886
Lekker slapen ipv wakker zou wel fijn zijn....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')