abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211684635
De eerste kerstgerechtjes zijn gemaakt en staan in de vriezer *O*
  woensdag 20 december 2023 @ 20:42:08 #102
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211684869
quote:
80s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:45 schreef sigme het volgende:
Los daarvan, ik heb mij een bidetopzetstuk besteld waarmee ik mijn gewone wc kan omtoveren tot wellnesverwenpot.
Dat lijkt me een enorme luxe. Verwarmt ie het water ook ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211685119
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 20:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik las kerstgedichtjes 8)7 :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2023 @ 20:58:30 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211685137
Mooie zege weer van Ajax vanavond. Alles in eigen hand voor de kwartfinales.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 20 december 2023 @ 21:01:09 #105
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211685166
quote:
Los daarvan, ik heb mij een bidetopzetstuk besteld waarmee ik mijn gewone wc kan omtoveren tot wellnesverwenpot.
Sinds ons bezoek aan Japan wil ik nooit meer iets anders onder mijn kont dan een gewone toiletbril. Wat er daar allemaal uit de toiletbril en aanverwanten kwam qua geuren, geluiden, water en verwarming was pure horror.
Na de eerste kennismaking met zo'n ding trok ik in elke hotelkamer de stekker van de pot uit het stopcontact…
  woensdag 20 december 2023 @ 21:02:20 #106
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211685198
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 20:27 schreef Sarabi het volgende:
Een deel van jullie biertjes zit in de voor vrienden gemaakte kerstpakketten.
Ik zal ze vragen naar hun mening.

Ik ga zelf zo een Kers op de Taart open trekken…
  woensdag 20 december 2023 @ 21:03:50 #107
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211685224
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:44 schreef sigme het volgende:
Als mensen niet weten dat vogels eieren leggen (echt. Vogels. Daarvoor hoe je niet stuk voor stuk alle mogelijke vogels als een rijtje Duitse voorzetsels uit je hoofd te leren. Het is zeg maar een vast kenmerk van vogels. "Vliegen" is dat bijvoorbeeld niet.)
Anyway, zonder die uiterst basale basiskennis is het misschien niet eens zo raar dat mensen geloven dat 'eieren' menstruatieproducten zijn. Die denken vast dat ze niet alle vogels kennen en waarom zouden er geen vogels met een baarmoeder zijn, he? Nou? Nou? Hmmm?

Ei.
Nu je het schrijft denk ik, waarom zijn er geen levendbarende vogels? Er zijn eierleggende zoogdieren en levendbarende vissen.
pi_211685280
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2023 21:01 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Sinds ons bezoek aan Japan wil ik nooit meer iets anders onder mijn kont dan een gewone toiletbril. Wat er daar allemaal uit de toiletbril en aanverwanten kwam qua geuren, geluiden, water en verwarming was pure horror.
Na de eerste kennismaking met zo'n ding trok ik in elke hotelkamer de stekker van de pot uit het stopcontact…
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_211685366
quote:

[..]
_O-
pi_211685597
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 20:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik las kerstgedichtjes 8)7 :D
Laat ik dat maar niet doen :D

quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 21:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Een deel van jullie biertjes zit in de voor vrienden gemaakte kerstpakketten.
Ik zal ze vragen naar hun mening.

Ik ga zelf zo een Kers op de Taart open trekken…
Spannend! B:)B
  Moderator woensdag 20 december 2023 @ 21:29:20 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211685656
https://www.treinreiziger(...)rige-spoorstakingen/

Wisten jullie nog dat ik er aan dacht om met de trein naar Slovenië te gaan? Denk dat ik toch maar vliegtickets boek :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211685684
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 21:29 schreef derLudolf het volgende:
https://www.treinreiziger(...)rige-spoorstakingen/

Wisten jullie nog dat ik er aan dacht om met de trein naar Slovenië te gaan? Denk dat ik toch maar vliegtickets boek :')
|:(
pi_211685732
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 18:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja he *)

Ik vind het zelf wel een goede optie.
En dan Buffy opnieuw O+
Omg Buffy! De vroege seizoenen! O+

Ik ga een winterslaap houden. Met Buffy en de doctor.
pi_211685798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 21:33 schreef yinu het volgende:

[..]
Omg Buffy! De vroege seizoenen! O+

Ik ga een winterslaap houden. Met Buffy en de doctor.
*;
Spoilers!
pi_211685955
quote:
Intrigerend :7 Heb je hier een link van?
  woensdag 20 december 2023 @ 21:51:52 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211686026
Ik wil de seizoenen met Jodie nog zien en die staan nergens op nog :(
pi_211686068
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 21:51 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil de seizoenen met Jodie nog zien en die staan nergens op nog :(
Ik heb alleen het eerste gezien. En ben toen gelijk gestopt met kijken. Ik probeer mezelf te activeren om weer te beginnen want ik weet dat ik het geweldig vind.
Spoilers!
pi_211686093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 21:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nu je het schrijft denk ik, waarom zijn er geen levendbarende vogels? Er zijn eierleggende zoogdieren en levendbarende vissen.
Omdat een vogel dan te lang niet van de grond kan komen. Worden ze te zwaar van. (Een ei leg je en kun je achter laten wanneer je moet vluchten.)

Hoewel die reden voor struisvogels niet echt meer opgaat natuurlijk, maar dat zal een stukje evolutie zijn denk ik.

Gefeliciteerd nog @vlindertje89 *O*

En sterkte @Vanyel !

Verder echt amper hier meegelezen. Beetje volgeplande weken. Het gaat verder wel prima, maar het is wel een beetje eat, sleep, work repeat. Gelukkig bijna een paar dagen vrij rond kerst ~:)
pi_211686726
Nu op 3/4 van m'n kerstkaarten-to-do *G*
Morgenochtend gaan ze op de post.

De rest heeft pech en krijgt nieuwjaarswensen *G*

@Candaasje misschien zou het ook niet lekker rennen voor een zwangere struisvogel.
pi_211686779
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 21:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Omdat een vogel dan te lang niet van de grond kan komen. Worden ze te zwaar van. (Een ei leg je en kun je achter laten wanneer je moet vluchten.)

Hoewel die reden voor struisvogels niet echt meer opgaat natuurlijk, maar dat zal een stukje evolutie zijn denk ik.

Gefeliciteerd nog @:vlindertje89 *O*

En sterkte @:Vanyel !

Verder echt amper hier meegelezen. Beetje volgeplande weken. Het gaat verder wel prima, maar het is wel een beetje eat, sleep, work repeat. Gelukkig bijna een paar dagen vrij rond kerst ~:)
Als struisvogels al zoude kunnen opstijgen dan zou ik het knapper vinden met die enorme eieren van ze dan met een kuiken :p
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211687295
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 21:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd nog @:vlindertje89 *O*

En sterkte @:Vanyel !

Heee Candaas, hoest met je?
pi_211687297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 21:47 schreef yinu het volgende:

[..]
Intrigerend :7 Heb je hier een link van?
Jawel, maar het is echt een _onmogelijke_ site.
Deze heeft een betere site en ik denk dat hun bidet ook bijzonder interessant is (en via bol ook nog een breder assortiment waar ik zeker nog wat reisproducten uit ga bestellen)

Dit is een zeer vermakelijk en zelfs redelijk leerzaam youtube-kanaal https://www.youtube.com/@HelloTUSHY

quote:

[..]
Ja, daar kwam ik ook wat over tegen op de internetwebs. Een meneer die zei dat het er maar net aan ontbrak dat die Japanse wc's een paar armen zouden uitsteken om je te knuffelen na het poepen (op 1:23).

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 20:42 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat lijkt me een enorme luxe. Verwarmt ie het water ook ?
Nope, dan heb je er een met elektriek nodig, ingebouwd in een toiletbril. Op zich zou ik de elektriek nog wel hebben (ter plaatse), maar ik heb een heel raar potje, daar gaat zo'n bril niet op passen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 20 december 2023 @ 23:47:37 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211687383
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:34 schreef sigme het volgende:

Nope, dan heb je er een met elektriek nodig, ingebouwd in een toiletbril. Op zich zou ik de elektriek nog wel hebben (ter plaatse), maar ik heb een heel raar potje, daar gaat zo'n bril niet op passen.
Bij "zonder elektriek" kreeg ik dus het beeld van een installatie met een handpomp, net als bij een boottoilet :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211687390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:47 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bij "zonder elektriek" kreeg ik dus het beeld van een installatie met een handpomp, net als bij een boottoilet :D
Nee, op waterdruk kunnen mechaniekjes vanalles zonder extra hulp van handkracht ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211688025
Goedemorgen :W
Nog 2 dagen en dan is het kerstvakantie *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')