Ik ben steeds benieuwder waar jullie vriendschap op gebaseerd isquote:Op woensdag 20 december 2023 14:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd. Geen van beiden kunnen er tegen wanneer iets niet gaat zoals zij gepland hebben. De ceremoniemeesters hebben ook echt niets te doen gehad en weten ook lang niet alles, want ze zelf alles gepland en geregeld
Historie. De ene bruid en haar familie ken ik al bijna 60 jaar. Families zijn erg verbonden met elkaar. En heel vaak is de klik er weer maar de laatste tijd een stuk minder. Komt vast wel weer. Ze waren de laatste jaren heel erg onder de invloed van een paar mensen hier uit te flat en dat maakte ze niet leuker. Nu is daar ruzie mee en zullen ze (hoop ik) minder beïnvloed worden.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben steeds benieuwder waar jullie vriendschap op gebaseerd iswat is er leuk aan deze mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op woensdag 20 december 2023 15:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Historie. De ene bruid en haar familie ken ik al bijna 60 jaar. Families zijn erg verbonden met elkaar. En heel vaak is de klik er weer maar de laatste tijd een stuk minder. Komt vast wel weer. Ze waren de laatste jaren heel erg onder de invloed van een paar mensen hier uit te flat en dat maakte ze niet leuker. Nu is daar ruzie mee en zullen ze (hoop ik) minder beïnvloed worden.Zijn de filmrechten van die lui al verkocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
Gelukkig had je nog geen breinoverheersende dingen in je levenquote:Op woensdag 20 december 2023 15:19 schreef Vanyel het volgende:
Merci Menschen.
Zo'n onderwerp blijkt verrassend breinoverheersend zeg.
Ik?quote:Op woensdag 20 december 2023 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gelukkig had je nog geen breinoverheersende dingen in je leven![]()
En ons recensies geven over het voer aldaar.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik?![]()
Nee er was wonderlijk genoeg dus nog een ander breindeel beschikbaar dat nu een beetje uit gaat. Onhandig.
Maar misschien kan ik straks wel alle doctor Who's nog eens kijken. En Hogwarts Legacy uitspelen.
Dat is fijn zeg! Scheelt een boel gedoe.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:49 schreef borisz het volgende:
Mn sleutels zijn gevonden
Was ze in de bus kwijtgeraakt. Morgen ophalen op de Isolatorweg.
Wij kregen gisteren van een oekraïnse collega een soort "zoenen" Erg lekker ook. Kleiner als die van Buys dus makkelijker in één keer in je mond te doen. We hebben ze maar in een andere hut gelegdquote:Op woensdag 20 december 2023 15:53 schreef AnneX het volgende:
De macarons van de Lidl zijn geen aanrader!
Doos 12 stuks bijna leeg in 3 dagen.
Ja. Wilde bij VVE-bestuur een nieuwe kopie van de voordeursleutel aanvragen. Is nu niet nodig.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat is fijn zeg! Scheelt een boel gedoe.
In het koopstuk totnogtoe een negatief cijfer dus. Maar ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 20 december 2023 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En ons recensies geven over het voer aldaar.
quote:Op woensdag 20 december 2023 15:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik?![]()
Nee er was wonderlijk genoeg dus nog een ander breindeel beschikbaar dat nu een beetje uit gaat. Onhandig.
Maar misschien kan ik straks wel alle doctor Who's nog eens kijken. En Hogwarts Legacy uitspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik oa. eiersalade én gevulde eitjes maak, en wat ga bakken voor Toet, staan er 20+ eieren op de boodschappenlijst.![]()
Maar dat het überhaupt kan. Dat wordt er ook nooit bijverteld.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is wel maar een klein aantal dat daadwerkelijk een losse aanvullende verzekering aanbiedt. Ik heb er vorig jaar even naar gekeken, maar waar ik in geïnteresseerd was deden dat allemaal niet.
Ja hequote:Op woensdag 20 december 2023 17:46 schreef yinu het volgende:
Alle doctor who’s nog eens kijken klinkt wel als een heel goede tijdsbesteding moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |