https://gerbenrijpma.uw-slager.nl/quote:Op woensdag 20 december 2023 11:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Rundvet voor 2,50 de kilo, das niet duur, maar dat moet je dan wel weer zelf uitsmelten voor je het kan gebruiken, en ermee frituren zou ik vooral buiten doen, want dat kan nogal ruiken.
Niervet is eigenlijk nog mooier.
Heb je een linkje naar die slager?
`Dank je, maar als ik de foto's zie van het rundvlees, graatmager, nauwelijks tot geen vet of marmering, dan hoeft het voor mij niet. Slager die aan eindgebruikers verkoopt op looks, hoe het er uit ziet voor mensen die niet beter weten.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://gerbenrijpma.uw-slager.nl/
Valt hier in de categorie 'vlijtige liesjes'. Waarvan sommige mensen het heel erg belangrijk vinden dat je dat weet, en waar het mij dus echt totaal niet boeit en ik het dus niet weet of hoef te weten.quote:
Maar je weet wel waar melk vandaan komt?quote:Op woensdag 20 december 2023 11:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Valt hier in de categorie 'vlijtige liesjes'. Waarvan sommige mensen het heel erg belangrijk vinden dat je dat weet, en waar het mij dus echt totaal niet boeit en ik het dus niet weet of hoef te weten.
Die informatie ga ik ook nooit nodig hebben gok ik, en als het zo is, is er wel Google op dat moment
Neequote:Op woensdag 20 december 2023 12:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maar je weet wel waar melk vandaan komt?
quote:U hoeft uw basisverzekering en eventuele vrijwillige aanvullende verzekering niet bij dezelfde verzekeraar af te sluiten. Voor een ‘losse’ aanvullende verzekering kunnen wel bijzondere voorwaarden gelden, zoals een hogere premie.
Is wel maar een klein aantal dat daadwerkelijk een losse aanvullende verzekering aanbiedt. Ik heb er vorig jaar even naar gekeken, maar waar ik in geïnteresseerd was deden dat allemaal niet.quote:
Ik heb nooit gewust nagedacht over de voortplanting van kalkoenen, maar vogels leggen nu eenmaal eieren dus een kalkoen ook?quote:Op woensdag 20 december 2023 13:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank voor alle felicitatiesen een naamtopic
![]()
@:Barreltje haha nee ik zit nog net aan de 'goede' kant van de 30![]()
Ik leerde vandaag dat een kalkoen ook eieren legtmaar even serieus, wanneer/hoe leerden jullie dat dan allemaal?
@:Vanyel klinkt klote![]()
Kalkoen = vogel.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik leerde vandaag dat een kalkoen ook eieren legtmaar even serieus, wanneer/hoe leerden jullie dat dan allemaal?
Ik heb op de middelbare school biologie gehad?quote:Op woensdag 20 december 2023 13:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank voor alle felicitatiesen een naamtopic
![]()
@:Barreltje haha nee ik zit nog net aan de 'goede' kant van de 30![]()
@:Vanyel klinkt klote![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop eigenlijk wel dat het allemaal gierend uit de hand looptquote:Op woensdag 20 december 2023 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Kom net een buurman tegen uit het gebouw. Hij zij hebben ook een uitnodiging voor de bruiloft. Zegt hij “hoi, he als het goed is hebben we zaterdag een feestje”(hij woont naast ze)
quote:Op woensdag 20 december 2023 13:55 schreef Clubsoda het volgende:
wie in ieder geval beter op zou mogen letten bij biologie is de Albert Heijn, dus mij opnieuw een koolraap ipv een knolselderij gaf.
Ik ben ook heel benieuwd. Geen van beiden kunnen er tegen wanneer iets niet gaat zoals zij gepland hebben. De ceremoniemeesters hebben ook echt niets te doen gehad en weten ook lang niet alles, want ze zelf alles gepland en geregeldquote:Op woensdag 20 december 2023 14:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel dat het allemaal gierend uit de hand loopt![]()
Niet voor jou natuurlijk, dat snap je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |