quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ervaring leert ons dat in FD limburgs niet vaak samen gaat met IQ/EQquote:
Er was ook een enorme bitch die met de dood werd bedreigd hoe onsympathiek wasquote:Op maandag 18 december 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk naar onze OP en bedenk me dat het wel echte smaakmakers waren die we te weinig zien
F1 is geen sport.quote:Op maandag 18 december 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Coltrui kijkt volume 1
Nog meer reden om af te haken
Houdoe
Een Nederlands nummer dat te hachelen is.quote:
Daarom kijk ik ook nietquote:Op maandag 18 december 2023 20:06 schreef RipCity het volgende:
Bij LLDL liep net iemand met een max verstappen Tattoo en die ging max-max-supermax spelen op de speaker voor z'n date
Toch jammer. Hebben we niks te bespreken morgen bij het koffie apparaat.quote:Op maandag 18 december 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook niet
Volksbuurt programma
Loting PSV.quote:Op maandag 18 december 2023 20:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toch jammer. Hebben we niks te bespreken morgen bij het koffie apparaat.
Ik heb altijd wat te besprekenquote:Op maandag 18 december 2023 20:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toch jammer. Hebben we niks te bespreken morgen bij het koffie apparaat.
Van de site van Ekkebus:quote:Op maandag 18 december 2023 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik kom niet verder als Richard Ekkebus als kok. Dat is best een grote naam
Er is meer in het leven dan voetbal @Cocoquote:
Absoluut niet. Maar als je wilt kletsen kun je me bellen.quote:
Ohquote:Op maandag 18 december 2023 20:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan voetbal @:coco
Ben jij hetero?quote:Op maandag 18 december 2023 20:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan voetbal @:coco
Iedereen wil deze dokter, dat wordt splitsenquote:
Doneer jij dan maar bloed en ik iets anders.quote:Op maandag 18 december 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen wil deze dokter, dat wordt splitsen
Nou ja zeg. Wij bekenden onder elkaar.quote:
Ik vind 'r totaal niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 18 december 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen wil deze dokter, dat wordt splitsen
Die draaien er een wokkel van.quote:Op maandag 18 december 2023 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 'r totaal niet aantrekkelijk.
Denk dat ze zelfs borsthaar heeft…
Heb hetzelfde, ik zie er vanaf.quote:Op maandag 18 december 2023 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 'r totaal niet aantrekkelijk.
Denk dat ze zelfs borsthaar heeft…
Nee, dat lijkt me ook niet. Zou zeker een onderwerp zijnquote:Op maandag 18 december 2023 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van de site van Ekkebus:
"Als resultaat woont mijn dochter op Mauritius en studeert mijn zoon nu in New York."
Daar heeft hij niets over gezegd dan toch? Dus ik weet niet of hij het is.
Ik kreeg advies over vrouwen.quote:Op maandag 18 december 2023 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
Hij gaf advies bij het huishouden. Pls
Vind dat echt de meest sympathieke Nederlander die er is.quote:
Kizomba dansen.quote:
Is ook niet leuk dan.quote:
Kizombaquote:Op maandag 18 december 2023 20:18 schreef DKUp het volgende:
Hobby
F1 kijken
Voetballen
Tiezomba? Dansen
Bietjesrood. Ja misschien is dat paars.quote:Op maandag 18 december 2023 20:19 schreef RipCity het volgende:
Ze ziet helemaal paars. Of 't ligt aan tv hier in hotel.
Nee, dat vind ik niet om te lachen.quote:
Tot morgenquote:
Het is toch gezellig?quote:Op maandag 18 december 2023 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
KerstdrukteDit is ergens in de zomer opgenomen? FD denkt dat we mongolen zijn en daarin trappen.
Er stond dat die twee niet meer hadden afgesproken door de kerstdrukte. Ze liegen dus gewoon een verhaaltje erbij.quote:
Oh dat.quote:Op maandag 18 december 2023 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er stond dat die twee niet meer hadden afgesproken door de kerstdrukte
Deed je een @Wereldgozer ?quote:
Oh ik dacht een vriendin via Fok!quote:
Wel gehad ja.quote:Op maandag 18 december 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht een vriendin via Fok!
Ga je het vandaag volhouden?quote:
Gister kregen we een oud fragment?quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Oude bekenden die niemand zich kan herinneren en vast en zeker nooit meegedaan hebben aangezien er toch geen hond is die dat gaat controleren.
Ik waardeer je eerlijkheidquote:
Dat is wel vrij lang over een studie van 4/5 jaar?quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
Student Bedrijfskunde 25
Ik was met 23 jaar klaar
Bi?quote:
Haai haaiquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ben er ook weer bij, had gisteren verjaardag.
Ik bereid me voor op een zielig verhaal om de leeftijd te verklarenquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
Student Bedrijfskunde 25
Ik was met 23 jaar klaar
Ze heeft een steen om haar hals hangen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:39 schreef Joop_W het volgende:
Zullen ze het over stenen gaan hebben?
Ik was al een jaar laterquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel vrij lang over een studie van 4/5 jaar?
Tussendoor andere studie geprobeerdquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel vrij lang over een studie van 4/5 jaar?
Rieraaahraaizuhquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik bereid me voor op een zielig verhaal om de leeftijd te verklaren
GL deugneuzenquote:
Lekker naar elkaar spugen zodat ze toch Corona overdragen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
O ja, toen moesten ze naar elkaar schreeuwen vanwege de afstand.
Straks zitten wij hier 10 jaarquote:
En op de hoofdrolspelers uit opsporing verzochtquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Hij lijkt op de hoofdrolspeler uit Mr. Inbetween.
Is dit met of zonder sarcasme?quote:
Haar accent ook, dus past wel goed.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En op de hoofdrolspelers uit opsporing verzocht
Ah, dacht ik ook, moest even dubbelchecken. Eens wel.quote:
Oortje.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is dat gegaan?
Victor kan echt geen gesprek spontaan leuk doen
Fijn dat na 17 seizoenen nu te weten.quote:
Nu zelfs al voor de 20 uur date wegquote:
18 seizoenenquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat na 17 seizoenen nu te weten.
For surequote:Op dinsdag 19 december 2023 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit single op een bureaustoel, tel ik ook mee?
Sinatra is wel good vibes onlyquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:55 schreef Joop_W het volgende:
Klassiek en Frank Sinatra, op zich wel goede smaak wat mij betreft.
Iedereen is belangrijkquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit single op een bureaustoel, tel ik ook mee?
Ik drink het liever op.quote:
Ik laat deze vraag open voor een kennerquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ben je nog wel steeds gay als je een female to male transgender doet?
Ja, toch? Ook als je het met een hond doet, ben je nog steeds gay.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik laat deze vraag open voor een kenner
Vind het altijd een lastige. Als je een ladyboy pakt ben je blijkbaar gay, want er zit een penis aan. Maar als wat in de broek zit van belang is, dan is deze jongen ineens hetero.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik laat deze vraag open voor een kenner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |