Net alsof jij gaatquote:Op maandag 18 december 2023 18:39 schreef PSVCL het volgende:
En qua afstand ook ideaal, is nog geen 1.5 uur rijden.
De perfecte loting dusalleen jammer dat je niet eerst uit begint ipv in eigen huis.
Weer zo’n lulverhaal van je, want op het moment dat PSV de thuiswedstrijd gaat spelen is de uitwedstrijd al lang en breed in de verkoop geweest en uitverkocht. Je zwamt maar wat raak telkens.quote:Op maandag 18 december 2023 19:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Misschien als PSV met een voorsprong die kant op gaat. Anders niet nee
? tegen die tijd zijn er genoeg kaartjes te koop voor het thuisvak. Het uitvak zal wel snel uitverkocht zijn jaquote:Op maandag 18 december 2023 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weer zo’n lulverhaal van je, want op het moment dat PSV de thuiswedstrijd gaat spelen is de uitwedstrijd al lang en breed in de verkoop geweest en uitverkocht. Je zwamt maar wat raak telkens.
Ach het thuisvak. Nee, ook daar niet.quote:Op maandag 18 december 2023 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? tegen die tijd zijn er genoeg kaartjes te koop voor het thuisvak. Het uitvak zal wel snel uitverkocht zijn ja
Thuisvak kan zeer zeker wel eens gaan lukken, maar is toch minder leuk.quote:Op maandag 18 december 2023 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? tegen die tijd zijn er genoeg kaartjes te koop voor het thuisvak. Het uitvak zal wel snel uitverkocht zijn ja
Zit liever relaxt op de thuistribune dan ergens weggestopt in een hoek. Zeker in Duitsland waar je zonder problemen als PSVer tussen de BvB supporters kan zittenquote:Op maandag 18 december 2023 22:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Thuisvak kan zeer zeker wel eens gaan lukken, maar is toch minder leuk.
Uitvak bij BVB is echt wel prima eigenlijk.quote:Op maandag 18 december 2023 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zit liever relaxt op de thuistribune dan ergens weggestopt in een hoek. Zeker in Duitsland waar je zonder problemen als PSVer tussen de BvB supporters kan zitten
Boscagli en Dest ook.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik had gehoopt op Barca maar Dortmund is ook prima. Mooie club en stadion en je bent niet compleet kansloos alhoewel Dortmund dit normaal gesproken zou moeten winnen. WIJ hebben Lang tegen die tijd weer al weet ik tegenwoordig niet meer wie ik dan niet zou willen opstellen (m.u.v Ramalho).
Lang/Saibari/Tillman/Schouten en Veerman moeten eigenlijk gewoon altijd spelen.
Ja en hetzelfde geldt voor De Jong en Benitez (want Drommel) maar het ging mij om het probleem in de context tot Lang. Als hij fit is moet ook hij spelen maar hoe lossen we dit 1e wereld probleem op?quote:
@Dagoduckquote:Op dinsdag 19 december 2023 18:37 schreef PSVCL het volgende:
De eerste helft van PSV tegen AZ is uitgeroepen tot best voetballend helft ooit in de eredivisie
Door wie?quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:37 schreef PSVCL het volgende:
De eerste helft van PSV tegen AZ is uitgeroepen tot best voetballend helft ooit in de eredivisie
Van welke ploeg dan? AZ was het in ieder geval niet. Die waren met een andere sport bezig.quote:
Hopen op een wanhopige club in nood met een bom duiten en dan Bakayoko verpatsen in de winterstop.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:34 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Lozano ook nog eens terug. Veel succes Peter Boss
Die moet je pas na het Ek verkopen, +10 miljoenquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hopen op een wanhopige club in nood met een bom duiten en dan Bakayoko verpatsen in de winterstop.
Dan moet Bakayoko wel serieus gaan vlammen in dat gelijke spel tegen Roemenië.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die moet je pas na het Ek verkopen, +10 miljoen
Hij staat er al goed op bij de topclubs, nog een half jaar zo doorgaan en PSV gaat goed cashen voor Bakayogiquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan moet Bakayoko wel serieus gaan vlammen in dat gelijke spel tegen Roemenië.
Barcelona heeft geen geld dus daar valt wel mee te onderhandelen maar Dest zit wel op een heel hoog salaris, Bayern is een ander verhaal en dan is het nog de vraag wat de spelers zelf willen.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rikkert maakt melding over clausules die zouden gelden voor de koopopties voor Dest en Tillman. Wat de inhoud precies is is onbekend maar mogelijk dus beren op de weg bij het overnemen van die twee.
Kun jij alsjeblieft niet gewoon een keer uitloggen. Voor altijd.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Niemand kent feyenoord in het buitenland
Ja, 5 miljoen per jaar of zo. PSV betaalt de helft. Dus als 'ie wil blijven, moet 'ie de helft inleveren waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Barcelona heeft geen geld dus daar valt wel mee te onderhandelen maar Dest zit wel op een heel hoog salaris, Bayern is een ander verhaal en dan is het nog de vraag wat de spelers zelf willen.
Ik dacht 6 waarvan PSV de helft betaalt, hoe dan ook erg veel voor zo'n speler.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, 5 miljoen per jaar of zo. PSV betaalt de helft. Dus als 'ie wil blijven, moet 'ie de helft inleveren waarschijnlijk.
Heeft ook nog een contract bij Barca, dus kan nog een jaar 6 mio vangen en zich evt. laten verhuren, waarbij de hurende club een deel van z'n salaris betaald.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht 6 waarvan PSV de helft betaalt, hoe dan ook erg veel voor zo'n speler.
Ik vind hem eigenlijk stiekem heel erg goed. 6 miljoen is absurd natuurlijk, maar hij voegt imo heel veel toe aan PSV, en dan kan die ook nog eens prima uit de voeten op beide back posities. Mocht je een keer in blessureproblemen kan die volgens mij ook prima links of rechtsbuiten staan met zijn snelheid en voorzetten.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht 6 waarvan PSV de helft betaalt, hoe dan ook erg veel voor zo'n speler.
Het is een leuke speler voor de eredivisie maar wel met een top La Liga salaris, in de CL had ik niet de indruk dat hij het verschil maakte, iemand poorten in die spek en bonen wedstrijd tegen Arsenal tel ik dan niet mee.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk stiekem heel erg goed. 6 miljoen is absurd natuurlijk, maar hij voegt imo heel veel toe aan PSV, en dan kan die ook nog eens prima uit de voeten op beide back posities. Mocht je een keer in blessureproblemen kan die volgens mij ook prima links of rechtsbuiten staan met zijn snelheid en voorzetten.
Ik vind hem ook goed en zou hem zeker graag langer bij PSV zien spelen. Maar PSV zal wel niet 6 mio salaris gaan betalen.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk stiekem heel erg goed. 6 miljoen is absurd natuurlijk, maar hij voegt imo heel veel toe aan PSV, en dan kan die ook nog eens prima uit de voeten op beide back posities. Mocht je een keer in blessureproblemen kan die volgens mij ook prima links of rechtsbuiten staan met zijn snelheid en voorzetten.
Nee, een panna opzich boeit me niet zoveel. Ziet er natuurlijk uit, maar het moet ook ergens toe leiden. Nou kan ik me niet herinneren of dat zo was.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een leuke speler voor de eredivisie maar wel met een top La Liga salaris, in de CL had ik niet de indruk dat hij het verschil maakte, iemand poorten in die spek en bonen wedstrijd tegen Arsenal tel ik dan niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |