Ik schrok al. Wat ga je met de zolder doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee andere trapdaarom ook niet afgedekt
Benieuwd waar dit straks weer toe gaat leiden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:10 schreef Puala het volgende:
2025 is begonnen en ik ben ook maar begonnen aan een klusje. Toch jammer dat bij t leuke deel, slopen, zo’n bende ontstaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het moet eerst slechter worden voordat het beter word!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:10 schreef Puala het volgende:
2025 is begonnen en ik ben ook maar begonnen aan een klusje. Toch jammer dat bij t leuke deel, slopen, zo’n bende ontstaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dak isolerenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik schrok al. Wat ga je met de zolder doen?
Als t goed is een geïsoleerd dak, 2 slaapkamers en een 2e badkamer. Maar in etappes.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Benieuwd waar dit straks weer toe gaat leiden.
Ja, kriebelt het weer?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dak isolerenmaar t budget is beperkt, dus in eerste instantie vooral met wat ik nog heb liggen qua materiaal.
[..]
Als t goed is een geïsoleerd dak, 2 slaapkamers en een 2e badkamer. Maar in etappes.
Of dr komt een ander leuk huis voorbij en dan verbouw ik die ff
Een badkamer op zolder?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dak isolerenmaar t budget is beperkt, dus in eerste instantie vooral met wat ik nog heb liggen qua materiaal.
[..]
Als t goed is een geïsoleerd dak, 2 slaapkamers en een 2e badkamer. Maar in etappes.
Of dr komt een ander leuk huis voorbij en dan verbouw ik die ff
Ja, voor kerst al een bezichtiging gehad. Maar doe t nietquote:
Ah ja, leuk. Ik was slechts even in de war waar de extra badkamer zou komen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een volwaardige etage daar met vaste trap
Dat vraag je op Fok! Vanaf je zolderkamerquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik schrok al. Wat ga je met de zolder doen?
Goed bezig. 💪🏻quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:39 schreef Puala het volgende:
Isoleren kun je leren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste meters zitten dr in. Na dit was ik wel klaar met de pir-sneeuw over me heen en ben ik wat anders gaan doen
oh nou ik vind pir met een handzaag en een bietje pur echt een prima combi. En die RD waarde is wel nice.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:30 schreef bleiblei het volgende:
Ah, zo een fijn klusje.
Dé reden dat ik bij ons huidige huis voor wol ben gegaan. Lagere RD. Maar vooral zoveel minder gezeik om het er netjes in te krijgen.
Tenzij je een randje kranten uit 1986 boven de spouw en overgang dak meetelt nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:17 schreef monsterd. het volgende:
Onvermoeibaar Pualazaten er niets qua isolatie tussen de pannen trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2025 12:59 schreef Puala het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van dat huis wat 80% af is en dat toch ineens best aantrekkelijk is om af te maken ivm andere objecten die te koop komen?Wacht ff..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je nou juist dat je gewoon je eigen huis afmaakt om te wonen of dat er een nieuw huis aan komt![]()
Eigen huis afmaken voor verkoopquote:Op maandag 14 april 2025 13:07 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Wacht ff..
Bedoel je nou juist dat je gewoon je eigen huis afmaakt om te wonen of dat er een nieuw huis aan komt
Ik snap niet waarom mensen je daarom raar aankijkenquote:Op maandag 14 april 2025 13:15 schreef SV-tje het volgende:
En dan kijken mensen ons raar aan als ik zeg dat we over 5 a 10 jaar waarschijnlijk weer willen verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |