abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211636197
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:07 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hier kan ik niks mee. Wat is inhoudelijk je kritiek op mijn post? Wat klopt er niet aan?
Je zelf verhevenheid.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_211636200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:08 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Je zelf verhevenheid.
Ik zie nog steeds geen inhoudelijk argument. Bedoel je te zeggen dat ik wel gelijk heb, maar het op een onsympathieke manier breng?
pi_211636203
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:57 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dit topic heeft nogal een hoog 'korte-rokjes-gehalte', als je begrijpt wat ik bedoel. We praten het geweld niet goed, MAAR.... Dan had ze ook maar niet zo moeten vitten, had ze maar niet zo elitair moeten doen, had ze maar zus, had ze maar zo. Eigenlijk heeft ze het wel een beetje aan zichzelf te danken. Had ze maar niet 's avonds in een kort rokje over straat moeten gaan. Dan vraag je er ook wel een beetje om.
Dan lees je niet goed, maak maar je ervan wat je eigenlijk wilt dat er zou staan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:09:17 #64
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211636204
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hey laten we nog een "Kaag zielig" artikel doen want mevrouw heeft nog niet genoeg aandacht gehad. Ga gewoon weg.
Want dit was geen interview met Kaag? Het zal toch niet zijn dat ze hiervoor met de stok geslagen is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_211636209
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:08 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik zie nog steeds geen inhoudelijk argument. Bedoel je te zeggen dat ik wel gelijk heb, maar het op een onsympathieke manier breng?
Maakt niet uit, jij ziet wat je wil zien, dat heb ik je vaker zien doen in andere topics.
En jij ziet ook juist niet wat je niet wil zien.
pi_211636213
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan lees je niet goed, maak maar je ervan wat je eigenlijk wilt dat er zou staan.
Dat is bij een reactie als deze inderdaad wel nodig. :D
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:10:19 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211636216
Uiteraard is het nooit de schuld van scheldtokkies zelf dat ze zich asociaal gedragen. Altijd is iemand anders de schuld.
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:10:38 #68
182233 thedeedster
pi_211636218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:03 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het is wat vrijwel letterlijk in veel reacties hier staat. Users die zich eerder aan het verkneukelen zijn (want vreselijk mens) of nog even willen natrappen, dan dat ze zich uitspreken ertegen.
Ze trapt zélf na.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 december 2023 @ 11:10:54 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211636221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:05 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik vraag me af of je mijn post überhaupt gelezen hebt. Zo ja, dan heb je 'm niet begrepen.
quote:
Ten tweede is het inderdaad zo dat degenen die nu Kaag willen aanwrijven dat ze het er zelf naar gemaakt heeft, kennelijk vergeten dat hun eigen politieke voorbeelden precies hetzelfde meemaken
Dit is een verdomd slecht beschreven voorbeeld als je tegenstanders van Kaag niet van iets probeert te beschuldigen.

Haat komt van alle kanten, klaar. Geen maars.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211636247
Intolerantie krijg je juist door tolerant te zijn.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_211636250
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Maakt niet uit, jij ziet wat je wil zien, dat heb je vaker zien in andere topics.
En jij ziet ook juist niet wat je niet wil zien.
Wie weet is dat zo, maar als ik dan vraag wat er aan mankeert, kun je geen enkel punt noemen. Je bent kennelijk wel in staat om te roepen dat ik het verkeerd zie, maar niet om te beargumenteren waarom of uit te leggen hoe het volgens jou dan wel zit. Je maakt een inhoudelijk gesprek daarmee onmogelijk.
pi_211636253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:03 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het is wat vrijwel letterlijk in veel reacties hier staat. Users die zich eerder aan het verkneukelen zijn (want vreselijk mens) of nog even willen natrappen, dan dat ze zich uitspreken ertegen.
Vrijwel letterlijk? Kan je even de reacties quoten die zeggen: ''Geweld keur ik niet goed, maar ze heeft het aan zichzelf te danken''?
pi_211636254
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ze trapt zélf na.
Is dat zo? Wie krijgt er dan een trap?
pi_211636270
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:12 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wie weet is dat zo, maar als ik dan vraag wat er aan mankeert, kun je geen enkel punt noemen. Je bent kennelijk wel in staat om te roepen dat ik het verkeerd zie, maar niet om te beargumenteren waarom of uit te leggen hoe het volgens jou dan wel zit. Je maakt een inhoudelijk gesprek daarmee onmogelijk.
Inhoudelijke gesprekken zijn zinloos met users zoals jij.
Dat is als of je praat tegen een muur.

Ik weet met wie ik wel of niet inhoudelijk in gesprek zal gaan.
En daar ben jij er zeker geen één van.
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:15:44 #75
182233 thedeedster
pi_211636274
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:13 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Is dat zo? Wie krijgt er dan een trap?
Serieus? Dat intolerante Nederland zoals zij het ziet.

Echt. Hoe duidelijk wil je het in je gezicht uitgedrukt hebben???
pi_211636285
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[..]
Dit is een verdomd slecht beschreven voorbeeld als je tegenstanders van Kaag niet van iets probeert te beschuldigen.

Haat komt van alle kanten, klaar. Geen maars.
Ik denk dat jij hetzij heel erg slecht leest, hetzij dat ik het heel slecht beschreven heb. Volgens mij staat in die zin namelijk precies hetzelfde als wat jij zegt: het komt van alle kanten. Hetgeen waar Kaag zich nu over beklaagt, wordt immers ook ervaren door andere politici: Simons, Van der Plas, Wilders, Baudet, etc. Ze maken het allemaal mee. We kunnen in dit topic dus wel weer lekker Kaag gaan afzeiken en vertellen wat er allemaal mis met haar is, maar dan ga je voorbij aan een veel breder probleem.
pi_211636288
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:15 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Inderdaad en niet zelf doorhebben dat ze zelf een mede veroorzaker is met het kweken van intolerantie
pi_211636290
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:05 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat ze elitair is en dat ook heel graag laat merken is inderdaad haar probleem. De nederlandse maatschappij is allergisch voor mensen die hun kop boven het maaiveld uitgesteken en hier trots op zijn inderdaad.
Amen, klopt helemaal 100%. Wat had ze dan moeten doen. Doen alsof je achterlijk bent zoals Wilders doet?
pi_211636298
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:17 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
We kunnen in dit topic dus wel weer lekker Kaag gaan afzeiken en vertellen wat er allemaal mis met haar is, maar dan ga je voorbij aan een veel breder probleem.
Het onderwerp is ook Kaag.
Niemand anders zat in dat programma, nu.nl schreef het bericht omtrent Kaag.

Anders maak jij zelf maar een topic aan.
pi_211636303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:15 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ja? Nogmaals de vraag: wie krijgt er een trap na? Ze benoemt een tendens in Nederland, zoals zij die ervaart. Ik zie haar niemand persoonlijk aanvallen.
pi_211636309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:19 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja? Nogmaals de vraag: wie krijgt er een trap na? Ze benoemt een tendens in Nederland, zoals zij die ervaart. Ik zie haar niemand persoonlijk aanvallen.
Lekker de schuld buiten je waardeloze beleid leggen en het volk de schuld geven van intolerantie, ze valt het volk aan terwijl ze zelf gefaald heeft
pi_211636317
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Vrijwel letterlijk? Kan je even de reacties quoten die zeggen: ''Geweld keur ik niet goed, maar ze heeft het aan zichzelf te danken''?
Ja hoor, deze post bijvoorbeeld:
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 09:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat ze bedreigd werd is niet goed te praten, ze deed enkel haar werk.

Ik denk wel dat ze wat meer zelfreflectie zou mogen tonen, want vrij duidelijk dat ze ver af stond van grote groepen in Nederland. Kan ze het allemaal op het vervelende intolerante volk proberen te gooien, maar zelf is ze ook niet bepaald tolerant naar iedereen; ook enkel wanneer het haar uit komt. En dat gaat mensen opvallen.
"Ik keur het niet goed, máár..." Het staat er haast letterlijk. Eerst voor de vorm even het geweld afkeuren en dan vol op het orgel om aan te tonen dat ze het er ook wel zelf naar gemaakt heeft.
pi_211636318
quote:

[..]
Dit topic heeft nogal een hoog 'korte-rokjes-gehalte', als je begrijpt wat ik bedoel. We praten het geweld niet goed, MAAR.... Dan had ze ook maar niet zo moeten vitten, had ze maar niet zo elitair moeten doen, had ze maar zus, had ze maar zo. Eigenlijk heeft ze het wel een beetje aan zichzelf te danken. Had ze maar niet 's avonds in een kort rokje over straat moeten gaan. Dan vraag je er ook wel een beetje om.
Ze heeft het zelf niet eens over die bedreigingen, die uiteraard fout zijn en op geen enkele manier goed te praten.

Ze heeft het over dehumaniseren en demoniseren. En daar heeft D66, ook onder haar leiding (al begon het voornamelijk onder Plasterk Edit: Pechtold), evengoed aan bijgedragen. Voorbeelden daarvan zijn dus de manier waarop de PVV en D66 naar elkaar verwezen, maar ook die 'casus' omtrent grensoverschrijdend gedrag binnen de partij.

Ik zie dat zelf meer als de negatieve invloed van spindoctors binnen een politieke partij. Zelf populairder willen worden door je tegen de slechte ander af willen zetten. Afstand creëren door te ontmenselijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 16-12-2023 11:30:22 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_211636323
Schuld van links, als je het mij vraagt.
pi_211636326
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:18 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Het onderwerp is ook Kaag.
Niemand anders zat in dat programma, nu.nl schreef het bericht omtrent Kaag.

Anders maak jij zelf maar een topic aan.
Even voor de duidelijkheid: wil jij nou wel of niet met mijn in discussie? In een eerdere post zeg je expliciet van niet, maar vervolgens blijf je wel steeds op me reageren.
pi_211636327
quote:

[..]
Dat heeft ze dan ook knap gedaan, zich positioneren als het ultieme slachtoffer van online haat terwijl rechtse politici (man en vrouw) veel meer met online haat te maken krijgen. Gek genoeg hoor ik daar weinig over.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211636334
Echt Sodemieters, waarom mag je geweld tegen mensen niet afkeuren maar dan wel kritiek op die persoon hebben, dat zijn toch totaal verschillende dingen
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:25:29 #88
182233 thedeedster
pi_211636335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:19 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Goh.

Dat deed Wilders ook niet toen hij vroeg of mensen meer of minder Marokkanen wilden.

Oftewel; wat is de relevantie?
pi_211636338
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Lekker de schuld buiten je waardeloze beleid leggen en het volk de schuld geven van intolerantie, ze valt het volk aan terwijl ze zelf gefaald heeft
En dat geldt in jouw beleving dan ook voor al die andere politici die hiermee te maken krijgen? Wilders, Van der Plas, Baudet... die hebben allemaal zelf gefaald en moeten dus niet zeuren over de verruwing en intolerantie waar ze mee te maken krijgen? Of geldt dat alleen voor Kaag?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 december 2023 @ 11:26:32 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211636341
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:17 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik denk dat jij hetzij heel erg slecht leest, hetzij dat ik het heel slecht beschreven heb. Volgens mij staat in die zin namelijk precies hetzelfde als wat jij zegt: het komt van alle kanten. Hetgeen waar Kaag zich nu over beklaagt, wordt immers ook ervaren door andere politici: Simons, Van der Plas, Wilders, Baudet, etc. Ze maken het allemaal mee. We kunnen in dit topic dus wel weer lekker Kaag gaan afzeiken en vertellen wat er allemaal mis met haar is, maar dan ga je voorbij aan een veel breder probleem.
Dit topic gaat over Kaag, en Kaag is naar mijn mening iemand die zelf heeft bijgedragen aan het scheppen van een dergelijk klimaat. Zij is zo'n voorbeeld van iemand die gewoon wegkijkt als het van haar eigen kamp komt. Niet zo raar dat het daar over gaat. Zure appels daargelaten uiteraard.

Sowieso is kamp 'links' mij sinds de verkiezingen heel erg negatief opgevallen. Zelfs users hier op FOK! die ik altijd wel hoog had zitten, maar nu toch wel een beetje tegenvallen. Een ander politiek forum waar ik wel eens buurtte is nu helemaal vervallen in een brandende echokamer waar je vogelvrij bent als je ook maar een klein beetje tegen de boze massa in gaat. En dat allemaal onder het excuus 'ja, maar tolerantieparadox'.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')