abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211636142
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:57 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dit topic heeft nogal een hoog 'korte-rokjes-gehalte', als je begrijpt wat ik bedoel. We praten het geweld niet goed, MAAR.... Dan had ze ook maar niet zo moeten vitten, had ze maar niet zo elitair moeten doen, had ze maar zus, had ze maar zo. Eigenlijk heeft ze het wel een beetje aan zichzelf te danken. Had ze maar niet 's avonds in een kort rokje over straat moeten gaan.
Dat is hoe je het wil lezen dan.

Ik vind dat je best commentaar op iemand moet kunnen hebben, terwijl je tegelijkertijd geweld afkeurt. Zou wat zijn als je nooit meer commentaar zou mogen hebben op iemand omdat diegene toevallig bedreigd is door een weirdo. Kom op zeg.
pi_211636146
Geweld is zeker niet goed te praten

Voor de rest heb ik niets gemerkt van de nieuwe politiek waar Kaag het over toen ze ja zei om te regeren met Rutte, we kregen een kabinet dat ver van het volk afstond en geen idee had wat er leefde onder het volk.
Arrogantie van Kaag en Rutte wat nu eindelijk ook gezien is door de kiezer die deze coalitie weg heeft gestemd
pi_211636155
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het is alleen verruwing en intolerant als het van de andere kant komt.
Dit topic zal vast weer een fijne aanleiding vormen om allerlei haat jegens Kaag te spuien. Wat ten eerste aangeeft dat ze een punt heeft.

Ten tweede is het inderdaad zo dat degenen die nu Kaag willen aanwrijven dat ze het er zelf naar gemaakt heeft, kennelijk vergeten dat hun eigen politieke voorbeelden precies hetzelfde meemaken. Dat wat geldt voor Kaag, geldt ook voor Wilders, Van der Plas, Baudet, Timmermans, Simons, Rutte, etc. De verruwing en intolerantie is alom aanwezig. Hebben al die andere politici het er dan ook zelf naar gemaakt? Waren die ook te elitair?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2023 11:04:40 ]
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:02:03 #54
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211636157
quote:
Het baart Kaag zorgen dat "de medemens niet als mens wordt gezien, tenzij het je uitkomt".
Godskolere; alsof Erika Terpstra zegt dat anorexiapatiënten dik zijn.

quote:
Ze heeft "de wens" weer een baan in het buitenland te vinden.
Een wijd gedeelde wens. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_211636166
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dat is hoe je het wil lezen dan.

Ik vind dat je best commentaar op iemand moet kunnen hebben, terwijl je tegelijkertijd geweld afkeurt. Zou wat zijn als je nooit meer commentaar zou mogen hebben op iemand omdat diegene toevallig bedreigd is door een weirdo. Kom op zeg.
Het is wat vrijwel letterlijk in veel reacties hier staat. Users die zich eerder aan het verkneukelen zijn (want vreselijk mens) of nog even willen natrappen, dan dat ze zich uitspreken ertegen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 december 2023 @ 11:04:32 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211636170
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:01 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dit topic zal vast weer een fijne aanleiding vormen om allerlei haat jegens Kaag te spuien. Wat ten eerste aangeeft dat ze een punt heeft.

Ten tweede is het inderdaad zo dat degenen die nu Kaag willen aanwrijven dat ze het er zelf naar gemaakt heeft, kennelijk vergeten dat hun eigen politieke voorbeelden precies hetzelfde meemaken. Dat was geldt voor Kaag, geldt ook voor Wilders, Van der Plas, Baudet, Timmermans, Simons, Rutte, etc. De verruwing en intolerantie is alom aanwezig. Hebben al die andere politici het er dan ook zelf naar gemaakt? Waren die ook te elitair?
Wat fijn dat je mijn punt misbruikt om één kant eruit te plukken. Dit geldt voor alle kanten, tot Kaag zelf aan toe. Je bent onderdeel van het probleem als je gewoon niet in staat bent om die balk in je eigen ogen te zien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211636178
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat fijn dat je mijn punt misbruikt om één kant eruit te plukken. Dit geldt voor alle kanten, tot Kaag zelf aan toe. Je bent onderdeel van het probleem als je gewoon niet in staat bent om die balk in je eigen ogen te zien.
Ik vraag me af of je mijn post überhaupt gelezen hebt. Zo ja, dan heb je 'm niet begrepen.
pi_211636181
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:01 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Ten tweede is het inderdaad zo dat degenen die nu Kaag willen aanwrijven dat ze het er zelf naar gemaakt heeft, kennelijk vergeten dat hun eigen politieke voorbeelden precies hetzelfde meemaken. Dat was geldt voor Kaag, geldt ook voor Wilders, Van der Plas, Baudet, Timmermans, Simons, Rutte, etc. De verruwing en intolerantie is alom aanwezig. Hebben al die andere politici het er dan ook zelf naar gemaakt? Waren die ook te elitair?
Maar natuurlijk jongen, jij predikt de waarheid en ziet als enige hoe het wel in elkaar steek.
Jij spreekt de waarheid, de anderen en de rest hebben het allemaal fout.

Wat mij betreft ben jij juist onderdeel van het probleem.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_211636191
Ze heeft natuurlijk een punt mbt verruwing van de samenleving, maar zelf totaal niet bijgedragen dit tegen te gaan. Het argument kan zelfs worden gemaakt dat ze met haar houding dit heeft weten te verergeren.
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:09 schreef Mortaxx het volgende:
En wat heeft ze zelf nu precies bijgedragen om hier iets tegen te doen
In D66 kringen doe je dat door je politieke tegenstanders te demoniseren, journalisten uit te schelden voor 'fascist', en zeggen dat de democratie en de rechtstaat in gevaar zijn als dingen niet gaan zoals je willen. Dit natuurlijk terwijl je dan jammert over het klimaat maar wel zelf tientallen keren per jaar het vliegtuig neemt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Wat dat betreft past ze wel prima bij een D66, of GL. Weet niet wat er speelt onder het volk; enkel focus voor de EU en het klimaat. En dan op de achterpoten gaan staan als mensen er wat van zeggen.
Vergeet intersectionele identiteitspolitiek en meer EU niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211636194
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:05 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Maar natuurlijk jongen, jij predikt de waarheid en ziet als enige hoe het wel in elkaar steek.
Jij spreekt de waarheid, de anderen en de rest hebben het allemaal fout.

Wat mij betreft ben jij juist onderdeel van het probleem.
Hier kan ik niks mee. Wat is inhoudelijk je kritiek op mijn post? Wat klopt er niet aan?
pi_211636197
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:07 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hier kan ik niks mee. Wat is inhoudelijk je kritiek op mijn post? Wat klopt er niet aan?
Je zelf verhevenheid.
pi_211636200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:08 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Je zelf verhevenheid.
Ik zie nog steeds geen inhoudelijk argument. Bedoel je te zeggen dat ik wel gelijk heb, maar het op een onsympathieke manier breng?
pi_211636203
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:57 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dit topic heeft nogal een hoog 'korte-rokjes-gehalte', als je begrijpt wat ik bedoel. We praten het geweld niet goed, MAAR.... Dan had ze ook maar niet zo moeten vitten, had ze maar niet zo elitair moeten doen, had ze maar zus, had ze maar zo. Eigenlijk heeft ze het wel een beetje aan zichzelf te danken. Had ze maar niet 's avonds in een kort rokje over straat moeten gaan. Dan vraag je er ook wel een beetje om.
Dan lees je niet goed, maak maar je ervan wat je eigenlijk wilt dat er zou staan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:09:17 #64
182233 thedeedster
pi_211636204
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hey laten we nog een "Kaag zielig" artikel doen want mevrouw heeft nog niet genoeg aandacht gehad. Ga gewoon weg.
Want dit was geen interview met Kaag? Het zal toch niet zijn dat ze hiervoor met de stok geslagen is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_211636209
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:08 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik zie nog steeds geen inhoudelijk argument. Bedoel je te zeggen dat ik wel gelijk heb, maar het op een onsympathieke manier breng?
Maakt niet uit, jij ziet wat je wil zien, dat heb ik je vaker zien doen in andere topics.
En jij ziet ook juist niet wat je niet wil zien.
pi_211636213
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan lees je niet goed, maak maar je ervan wat je eigenlijk wilt dat er zou staan.
Dat is bij een reactie als deze inderdaad wel nodig. :D
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:10:19 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211636216
Uiteraard is het nooit de schuld van scheldtokkies zelf dat ze zich asociaal gedragen. Altijd is iemand anders de schuld.
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:10:38 #68
182233 thedeedster
pi_211636218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:03 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het is wat vrijwel letterlijk in veel reacties hier staat. Users die zich eerder aan het verkneukelen zijn (want vreselijk mens) of nog even willen natrappen, dan dat ze zich uitspreken ertegen.
Ze trapt zélf na.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 december 2023 @ 11:10:54 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211636221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:05 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik vraag me af of je mijn post überhaupt gelezen hebt. Zo ja, dan heb je 'm niet begrepen.
quote:
Ten tweede is het inderdaad zo dat degenen die nu Kaag willen aanwrijven dat ze het er zelf naar gemaakt heeft, kennelijk vergeten dat hun eigen politieke voorbeelden precies hetzelfde meemaken
Dit is een verdomd slecht beschreven voorbeeld als je tegenstanders van Kaag niet van iets probeert te beschuldigen.

Haat komt van alle kanten, klaar. Geen maars.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211636247
Intolerantie krijg je juist door tolerant te zijn.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_211636250
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Maakt niet uit, jij ziet wat je wil zien, dat heb je vaker zien in andere topics.
En jij ziet ook juist niet wat je niet wil zien.
Wie weet is dat zo, maar als ik dan vraag wat er aan mankeert, kun je geen enkel punt noemen. Je bent kennelijk wel in staat om te roepen dat ik het verkeerd zie, maar niet om te beargumenteren waarom of uit te leggen hoe het volgens jou dan wel zit. Je maakt een inhoudelijk gesprek daarmee onmogelijk.
pi_211636253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:03 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Vrijwel letterlijk? Kan je even de reacties quoten die zeggen: ''Geweld keur ik niet goed, maar ze heeft het aan zichzelf te danken''?
pi_211636254
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ze trapt zélf na.
Is dat zo? Wie krijgt er dan een trap?
pi_211636270
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:12 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wie weet is dat zo, maar als ik dan vraag wat er aan mankeert, kun je geen enkel punt noemen. Je bent kennelijk wel in staat om te roepen dat ik het verkeerd zie, maar niet om te beargumenteren waarom of uit te leggen hoe het volgens jou dan wel zit. Je maakt een inhoudelijk gesprek daarmee onmogelijk.
Inhoudelijke gesprekken zijn zinloos met users zoals jij.
Dat is als of je praat tegen een muur.

Ik weet met wie ik wel of niet inhoudelijk in gesprek zal gaan.
En daar ben jij er zeker geen één van.
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:15:44 #75
182233 thedeedster
pi_211636274
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:13 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Is dat zo? Wie krijgt er dan een trap?
Serieus? Dat intolerante Nederland zoals zij het ziet.

Echt. Hoe duidelijk wil je het in je gezicht uitgedrukt hebben???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')