Die laatste was toch nog open?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:18 schreef DKUp het volgende:
Nee
Nee
Nee, tweede date
Fijn weekend allen
Zit ze straks vast met haar beugel aan die piercing…quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben een leuke koffiedate gehad, dat smaakt naar meer.
Welke muziek? Reggae r&b?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Kwakoe is best leuk, als het niet regent…
We hebben jou wel gemist. Dit gevoel is niet wederzijds?quote:Op maandag 18 december 2023 19:18 schreef Gibson88 het volgende:
Zo te lezen niks gemist vorige week, saaie zelfde riedel allemaal
Ja, was al even bang dat het de hele avond glazen huis zou zijnquote:Op maandag 18 december 2023 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vanavond komt FD er iets later op vanwege 3FM
Ik wilde vorige week nog wel smoor bezopen wat posten maar ik was te lam.quote:Op maandag 18 december 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben jou wel gemist. Dit gevoel is niet wederzijds?
Anna is wel leuk.quote:
Wie van de drie?quote:Op maandag 18 december 2023 19:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het gaat bij Anna vaker over Anna dan over het verslaan van wetenschap. Kijkt prima weg zonder geluid aan, daar niet van.
Die niet in het roze pak.quote:Op maandag 18 december 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wie van de drie?
Ik heb de roze dames vorig jaar met deze act al eens gezien.
In het midden die niet in rozequote:Op maandag 18 december 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wie van de drie?
Ik heb de roze dames vorig jaar met deze act al eens gezien.
Ik heb zin om Karage en Gyoza te bestellenquote:Op maandag 18 december 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
Ik ga zo maar aan de koffie en cheesecake. Al gesport……
Vindt Herman dat goed?quote:Op maandag 18 december 2023 19:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sterretje van Anna te boeken voor een uur.
Bedrijfsbeker op kantoor.quote:Op maandag 18 december 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
waarom hebben ze al die plastic troep daar. Lekker milieubewust weer
Heerlijkquote:Op maandag 18 december 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
Ik ga zo maar aan de koffie en cheesecake. Al gesport……
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |