quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh daarom praat hij zoquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Lief dat hij het erkent en toch blijft hij doorpraten als verkoper
Zo boringquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Even brallen over reizuh @:dkup
Zuid-AfrikaGod
Ik zal jou eens Zuid-Afrika laten zien met je boringquote:
Oh dat zal best prinsesquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens Zuid-Afrika laten zien met je boring
Hij liegtquote:
Maar dan is de dus de vraagquote:
Weet je het zekuurrrr?quote:
Antwoordquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan is de dus de vraag
Ben je een grotere eikel als je nee zegt
Of als je liegt en ja zegt en iemand de schaamte voor tv bespaart?
Vragen vragen
Aangeleerd. Prachtige actrice.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Dan weer wel rollende Rrrrr, dan weer niet.
Rare tante…
Ik vind hem knapper.quote:
Die laatste was toch nog open?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:18 schreef DKUp het volgende:
Nee
Nee
Nee, tweede date
Fijn weekend allen
Zit ze straks vast met haar beugel aan die piercing…quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben een leuke koffiedate gehad, dat smaakt naar meer.
Welke muziek? Reggae r&b?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Kwakoe is best leuk, als het niet regent…
We hebben jou wel gemist. Dit gevoel is niet wederzijds?quote:Op maandag 18 december 2023 19:18 schreef Gibson88 het volgende:
Zo te lezen niks gemist vorige week, saaie zelfde riedel allemaal
Ja, was al even bang dat het de hele avond glazen huis zou zijnquote:Op maandag 18 december 2023 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vanavond komt FD er iets later op vanwege 3FM
Ik wilde vorige week nog wel smoor bezopen wat posten maar ik was te lam.quote:Op maandag 18 december 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben jou wel gemist. Dit gevoel is niet wederzijds?
Anna is wel leuk.quote:
Wie van de drie?quote:Op maandag 18 december 2023 19:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het gaat bij Anna vaker over Anna dan over het verslaan van wetenschap. Kijkt prima weg zonder geluid aan, daar niet van.
Die niet in het roze pak.quote:Op maandag 18 december 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wie van de drie?
Ik heb de roze dames vorig jaar met deze act al eens gezien.
In het midden die niet in rozequote:Op maandag 18 december 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wie van de drie?
Ik heb de roze dames vorig jaar met deze act al eens gezien.
Ik heb zin om Karage en Gyoza te bestellenquote:Op maandag 18 december 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
Ik ga zo maar aan de koffie en cheesecake. Al gesport……
Vindt Herman dat goed?quote:Op maandag 18 december 2023 19:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sterretje van Anna te boeken voor een uur.
Bedrijfsbeker op kantoor.quote:Op maandag 18 december 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
waarom hebben ze al die plastic troep daar. Lekker milieubewust weer
Heerlijkquote:Op maandag 18 december 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
Ik ga zo maar aan de koffie en cheesecake. Al gesport……
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |