quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh daarom praat hij zoquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Lief dat hij het erkent en toch blijft hij doorpraten als verkoper
Zo boringquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Even brallen over reizuh @:dkup
Zuid-AfrikaGod
Ik zal jou eens Zuid-Afrika laten zien met je boringquote:
Oh dat zal best prinsesquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens Zuid-Afrika laten zien met je boring
Hij liegtquote:
Maar dan is de dus de vraagquote:
Weet je het zekuurrrr?quote:
Antwoordquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan is de dus de vraag
Ben je een grotere eikel als je nee zegt
Of als je liegt en ja zegt en iemand de schaamte voor tv bespaart?
Vragen vragen
Aangeleerd. Prachtige actrice.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Dan weer wel rollende Rrrrr, dan weer niet.
Rare tante…
Ik vind hem knapper.quote:
Die laatste was toch nog open?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:18 schreef DKUp het volgende:
Nee
Nee
Nee, tweede date
Fijn weekend allen
Zit ze straks vast met haar beugel aan die piercing…quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben een leuke koffiedate gehad, dat smaakt naar meer.
Welke muziek? Reggae r&b?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Kwakoe is best leuk, als het niet regent…
We hebben jou wel gemist. Dit gevoel is niet wederzijds?quote:Op maandag 18 december 2023 19:18 schreef Gibson88 het volgende:
Zo te lezen niks gemist vorige week, saaie zelfde riedel allemaal
Ja, was al even bang dat het de hele avond glazen huis zou zijnquote:Op maandag 18 december 2023 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vanavond komt FD er iets later op vanwege 3FM
Ik wilde vorige week nog wel smoor bezopen wat posten maar ik was te lam.quote:Op maandag 18 december 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben jou wel gemist. Dit gevoel is niet wederzijds?
Anna is wel leuk.quote:
Wie van de drie?quote:Op maandag 18 december 2023 19:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het gaat bij Anna vaker over Anna dan over het verslaan van wetenschap. Kijkt prima weg zonder geluid aan, daar niet van.
Die niet in het roze pak.quote:Op maandag 18 december 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wie van de drie?
Ik heb de roze dames vorig jaar met deze act al eens gezien.
In het midden die niet in rozequote:Op maandag 18 december 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wie van de drie?
Ik heb de roze dames vorig jaar met deze act al eens gezien.
Ik heb zin om Karage en Gyoza te bestellenquote:Op maandag 18 december 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
Ik ga zo maar aan de koffie en cheesecake. Al gesport……
Vindt Herman dat goed?quote:Op maandag 18 december 2023 19:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sterretje van Anna te boeken voor een uur.
Bedrijfsbeker op kantoor.quote:Op maandag 18 december 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
waarom hebben ze al die plastic troep daar. Lekker milieubewust weer
Heerlijkquote:Op maandag 18 december 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
Ik ga zo maar aan de koffie en cheesecake. Al gesport……
Wat is dit van vorig jaar?quote:
En dan zo een lullig woordjequote:
Een manquote:
Naar links swipenquote:Op maandag 18 december 2023 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
Like of geen like. Zeg het maar jongens
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 december 2023 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus, doe dan meteen een wolf of indiaanquote:Op maandag 18 december 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zo een lullig woordje
Doe het dan ook goed
Bedankt voor de verduidelijking. Ik wilde er geen uitspraak over doen.quote:
Geen like. Walgelijk gedrag.quote:Op maandag 18 december 2023 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zit wellicht het hoofd van het woonwagenkampquote:Op maandag 18 december 2023 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
z'n vader zal zich wel kapot schamen.
Zij lijkt op het eerste gevoel nog wat geloviger dan hij.quote:Op maandag 18 december 2023 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
dit lijkt me wel een passende mets
NSBer?quote:Op maandag 18 december 2023 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
Deze jongen is toch van de verkeerde kant
Op tv zeggen dat je lang vrijgezel bentquote:Op maandag 18 december 2023 19:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij lijkt op het eerste gevoel nog wat geloviger dan hij.
Ook Jezus zondigdequote:Op maandag 18 december 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Even gemist, maar als hij gelovig is, waarom staat er dan sinner op zn strot?
Leuk een zakelijke sparringpartner als date. Toch liken, kijken hoe ver je komt met je passie 'duurzaam neuken'.quote:Op maandag 18 december 2023 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdamquote:Op maandag 18 december 2023 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Leuk een zakelijke sparringpartner als date. Toch liken, kijken hoe ver je komt met je passie 'duurzaam neuken'.
Die mag niet in de bediening komen helpen.quote:Op maandag 18 december 2023 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
z'n vader zal zich wel kapot schamen.
Leuk in groep 4.quote:Op maandag 18 december 2023 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Wow, dat was een diepzinnig kunstwerk zeg
Echt he ? Beetje groep 4 / 5 gevoel.quote:Op maandag 18 december 2023 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Wow, dat was een diepzinnig kunstwerk zeg
Staat je foto in US, dan zal ik even reviewenquote:
Wel in KPD.quote:Op maandag 18 december 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat je foto in US, dan zal ik even reviewen
40quote:
Zeer geschikt voor de pabo studentquote:Op maandag 18 december 2023 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Echt he ? Beetje groep 4 / 5 gevoel.
Niet 40 uur in de week werkenquote:
UK EDITIONquote:Op maandag 18 december 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Die wimpers zijn wel heel nep. Bezemkwasten op je ooglid plakken
Waarom zou je nog meer een loonslaaf moeten zijn?quote:Op maandag 18 december 2023 19:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niet 40 uur in de week werken
Zou je hem liever doen?quote:
er zijn mensen die dat in de brievenbus stoppen om de kou buiten te houden. ENORM VERVELEND was dat met folders bezorgenquote:Op maandag 18 december 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Die wimpers zijn wel heel nep. Bezemkwasten op je ooglid plakken
Mijne welquote:Op maandag 18 december 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat je foto in US, dan zal ik even reviewen
quote:Op maandag 18 december 2023 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er zijn mensen die dat in de brievenbus stoppen om de kou buiten te houden. ENORM VERVELEND was dat met folders bezorgen
Post hem hier, misschien steek je wel positief af bij de haais!quote:
Dode link genotquote:
Ja of Oxandrolonequote:Op maandag 18 december 2023 19:51 schreef Coco het volgende:
Die zit middenin de transitie zo te horen aan zijn larynx
Hier ook hoor, meer dan genoegquote:
Hier ook maar dat komt meer dat bij 40 uur ik niks meer verdien en dat je nog meer vrij moet plannen.quote:
Vis met rijst en soja, prima smaakquote:Op maandag 18 december 2023 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van sushi heb ik nooit de hype gesnapt.
Of gewoon leuke dingen doen en jezelf kunnen ontwikkelen.quote:Op maandag 18 december 2023 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom zou je nog meer een loonslaaf moeten zijn?
Dit.quote:Op maandag 18 december 2023 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Moet je goed je best doenquote:Op maandag 18 december 2023 19:52 schreef Felagund het volgende:
Keuken in brand zetten met pannenkoeken bakken.
Hij zat een tijd in China toch? Dat moet al een hint geven.quote:Op maandag 18 december 2023 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Welk restaurant zou zijn vader werken? Heeft iemand gehoord waar ie vandaan kwam?
Eensquote:Op maandag 18 december 2023 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niet iedereen heeft daar behoefte aanquote:Op maandag 18 december 2023 19:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Of gewoon leuke dingen doen en jezelf kunnen ontwikkelen.
Dat is het, prima. Maar meer ook niet. Vind ik een vis curry beter.quote:
En maar types als Andrew Tate cancellen.quote:Op maandag 18 december 2023 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Echt zijn dit nu mannen anno 2023kan iemand het licht uit doen, het Westen is verloren
Jij begint met zeuren waarom iemand het doet hèquote:Op maandag 18 december 2023 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar behoefte aan
Welk deel irriteert je?quote:Op maandag 18 december 2023 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Echt zijn dit nu mannen anno 2023kan iemand het licht uit doen, het Westen is verloren
Dat is zeker waar. Merk wel dat grote verschillen tussen hoeveel mensen werken in een team irritant kan zijn. Voor iedereen. Beter iedereen 32 dan. Maar goed, het is hier geen wgrquote:Op maandag 18 december 2023 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar behoefte aan
uiterlijk, gedrag, hoe ze praten, trots zijn dat ze niet eens een pannekoek of ei kunnen bakkenquote:
Gezellig doen Piscesquote:Op maandag 18 december 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij begint met zeuren waarom iemand het doet hè
Leuke dingen doen met extra uur werk??quote:Op maandag 18 december 2023 19:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Of gewoon leuke dingen doen en jezelf kunnen ontwikkelen.
Haai parelketting is wat bepaalde mensen zie als een echte man.quote:Op maandag 18 december 2023 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uiterlijk, gedrag, hoe ze praten, trots zijn dat ze niet eens een pannekoek of ei kunnen bakken
First Dates mannen.quote:Op maandag 18 december 2023 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uiterlijk, gedrag, hoe ze praten, trots zijn dat ze niet eens een pannekoek of ei kunnen bakken
quote:Op maandag 18 december 2023 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Leuk je te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze doet het wel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Tatoeages zijn voor tokkies.quote:Op maandag 18 december 2023 19:56 schreef DKUp het volgende:
Afschuwelijke tattoos zoals bijna altijd
alle hoop op @cherrycokequote:Op maandag 18 december 2023 19:57 schreef Coco het volgende:
Wanneer komt er eens een echte gigachad @:mortaxx ?
Staat er inquote:Op maandag 18 december 2023 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Post hem hier, misschien steek je wel positief af bij de haais!
1 leuke man dit jaar gezien, vooruit 2.quote:Op maandag 18 december 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor geile mannen en vrouwen @:Pisces29
Tijd voor roodharige vrouwenquote:Op maandag 18 december 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor geile mannen en vrouwen @:Pisces29
Die Italiaan met krulletjes.quote:Op maandag 18 december 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 leuke man dit jaar gezien, vooruit 2.
Iemand moet het doen hequote:Op maandag 18 december 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Vroeg in huis en laat eruit
Hulde voor deze vrouw
Dit is een vrij land.quote:Op maandag 18 december 2023 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Nou ik ga hoor, vind het niet veel aan
Nou zegquote:Op maandag 18 december 2023 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Nou ik ga hoor, vind het niet veel aan
Op de valreep van ‘23quote:
Heeft ook een heel vrouwelijke blik in zijn ogenquote:Op maandag 18 december 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Aha, daar komt de vrouw uit de mouw!
Ook een lieverdquote:
Ook een beetje simpele ziel hoofd. En Limburgs hoofd.quote:
Zit daar een correlatie tussen?quote:Op maandag 18 december 2023 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ook een beetje simpele ziel hoofd. En Limburgs hoofd.
Maar het wil eigenlijk homo zijnquote:Op maandag 18 december 2023 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
dan wordt je als vrouw man en dan ga je mannen datenwas dan gewoon normale heterovrouw gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |