Dit is wel zondequote:
Jazeker jammer, jij als vaste user had dit niet mogen missenquote:
De deadline is toch zondag 23.59 uur?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
En door naar week 3
Voorspel hier het weer van vrijdag 19 januari 2024 in de Bilt.
Kan nog tot zaterdag 23.59
@:Aloa / @:Butz0rs / @:Dick_laurent / @:Elan / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:PzKpfw / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:StateOfMind / @:Stephan5 / @:Dven / @:core2duo / @:summer2bird / @:kwiwi
En uiteraard iedereen die dit topic leest mag natuurlijk ook een poging wagen
Foutje gezien? Dan graag even melden, mag hier in het topic of een pb naar mij
Gloeiende gloeiende, met 0 zonuren had ik deze gewoon gewonnenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro
En dat was de 2de week van 2024! Opvallend aan deze week is dat de minima temperatuur niet onder de 0 graden grens kwam, daardoor heeft iedereen deze volledig de plank mis geslagen, daarnaast was de wind zo rustig dat voor het eerst sinds we de weekverwachting hebben ingevoerd een variabel windrichting hebben en dat was voor mij even uitzoeken wat hiermee te doen.
*Ik heb gekeken waar de wind het meeste weg kwam en wat de users hebben ingevoerd.
*Gezien de windrichting uit dezelfde richting komen als die van de users heb ik besloten iedereen hiervoor uit te stellen van de strafpunten.
Verwelkom nieuwe users.
Dick_Laurent
Uitslagen
Op de eerste plek is geworden: @:Frutsel ! met 3,12 punten pak jij hiermee de eerste plek! Gefeliciteerd![]()
Op de tweede plek is geworden: @:Garlandbriggs ! met 4,13 punten pak jij de 2de plek!, Gefeliciteerd![]()
Op de derde plek is geworden: @:Aloa ! met 4,53 punten pak jij de 3de plek! Het scheelde 0.02 punten met de nummer 4. Gefeliciteerd![]()
Gedeelde plek
Geen gedeelde plek deze week.
Missers
@:Dick_laurent pakt als enige de 8 punten, luchtdruk heeft je hiermee genekt!
[ afbeelding ]
Beste prestatie:
Temp max: @:Dick_Laurent
Temp min: @:Nattekat
Neerslag: 8 users
Zon uren: @:Frutsel / @:Garlandbriggs / @:Starhopper
Gem wind: @:Frutsel / @:Misshobje / @:Starhopper
Windrichting: 9 users
Luchtdruk: @:Nattekat
Oops nog niet aangepastquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:01 schreef aloa het volgende:
[..]
De deadline is toch zondag 23.59 uur?
Correct maar jij besluit het van de zonnige kant te zien die uiteindelijk helemaal niet zonnig voor je uitpaktequote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende, met 0 zonuren had ik deze gewoon gewonnen
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Correct maar jij besluit het van de zonnige kant te zien die uiteindelijk helemaal niet zonnig voor je uitpakte
Als ie het nu wat vaker van de zonnige kant bekijkt dan is dat voor ons allemaal leukquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Correct maar jij besluit het van de zonnige kant te zien die uiteindelijk helemaal niet zonnig voor je uitpakte
Ik heb het niet voor het zeggen hequote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ie het nu wat vaker van de zonnige kant bekijkt dan is dat voor ons allemaal leuk
0 uur zon in mijn volgende voorspellingquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ie het nu wat vaker van de zonnige kant bekijkt dan is dat voor ons allemaal leuk
Maar goed dat ik af en toe toch nog even een reminder stuurquote:Op zondag 14 januari 2024 21:43 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik zou zweren dat ik het al had ingevuld
Maar daar is toch iets misgegaan. nou ja, Komtiedanhè:
1 Min. temp (graden C): -3,6
2 Max. temp (graden C): 4.8
3 Neerslag (mm): 2 mm (incl vieze natte sneeuw)
4 Zon (uren): 4
5 Windsnelheid (m/s): 3.4
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 1011
Me dunkt...thnxquote:Op zondag 14 januari 2024 21:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar goed dat ik af en toe toch nog even een reminder stuur
Ik ben van mening dat jij zonder strafpunten een kans verdient omdat @SpeedyGJ jou niet gementiond heeft.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:31 schreef Frutsel het volgende:
Matig... ik was al verward doordat het ineens op zaterdag was![]()
Zondag niet meer bij gelezen ....
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat jij zonder strafpunten een kans verdient omdat @:speedygj jou niet gementiond heeft.
Doe nou effe, scheelt je weer in de jaarstand dus hup nu mag hetquote:Op maandag 15 januari 2024 11:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Neuh lama lopen, ik geniet nog van mijn vorige
Neuh, eerste ingeving meestal beste, nou dat zal blijkenquote:Op maandag 15 januari 2024 16:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe nou effe, scheelt je weer in de jaarstand dus hup nu mag het
Tja ik kan je helaas niet dwingenquote:Op maandag 15 januari 2024 16:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh, eerste ingeving meestal beste, nou dat zal blijken
Gewoon meedoenquote:Op maandag 15 januari 2024 16:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh, eerste ingeving meestal beste, nou dat zal blijken
ik doe mee, mijn voorspelling heb ik zaterdag ingestuurdquote:
Ohhhquote:Op maandag 15 januari 2024 16:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik doe mee, mijn voorspelling heb ik zaterdag ingestuurdDie staat hierboven wel ( #114)
Had alleen niet gezien dat ik nog tot zondag/maandag kon aanpassen omdat er toen stond uiterlijk zaterdag.
Ik ga dan ook uit van minimaal 3 compensatiepunten voor het invullen op zaterdag omdat jij een foute deadline gaf natuurlijk.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oops![]()
![]()
Ik dacht al, waarom sta jij er niet meer in de notificatie lijst ik snapte er al niks van
Ja dat gaan we mooi effe niet doen hequote:Op maandag 15 januari 2024 18:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ga dan ook uit van minimaal 3 compensatiepunten voor het invullen op zaterdag omdat jij een foute deadline gaf natuurlijk.
Na al dit werk een note?quote:
Okay een dreigement haalt nix uit. Laat me dan maar gewoon weer winnenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 06:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Na al dit werk een note?dit vind ik zwaar tegenvallen van je
Als jij nou een 0.9mm had voorspeld, had je samen met Frutsel en Houtenbeen op de eerste plek gestaan, dat was helemaal uniek geweestquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdorie, die neerslag was wél een fout, het was allemaal smeltende sneeuw
Het is juist de bedoeling dat er naar de voorspelling wordt gekeken, anders kun je immers nooit weten wat voor weer het gaat wordenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:42 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, dit keer heb ik wél ff naar de voorspelling gekeken (staat nergens dat t niet mag)
Eens zien of ik nu beter scoor
1 Min. temp (graden C): 4,7
2 Max. temp (graden C): 9,9
3 Neerslag (mm): 2,2 mm
4 Zon (uren): 3,2
5 Windsnelheid (m/s): 3,6
6 Windrichting (graden): W
7 Luchtdruk (hPa): 1018
Dat zijn 4 strafpunten helaas, die 7min zie ik door de vingers anders had je nog een halve strafpunt meegekregenquote:Op maandag 22 januari 2024 08:53 schreef GarlandBriggs het volgende:
1 Min. temp (graden C): 2.5
2 Max. temp (graden C): 11.4
3 Neerslag (mm): 2
4 Zon (uren): 3
5 Windsnelheid (m/s): 3,8
6 Windrichting (graden): WZW
7 Luchtdruk (hPa): 1020
Niet gehaald...strafpunten dik verdiend
Zondag is een kutdag. En er is geen eindtotaal, alleen per maandquote:Op maandag 22 januari 2024 16:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zijn 4 strafpunten helaas, die 7min zie ik door de vingers anders had je nog een halve strafpunt meegekregen![]()
Jammer dat @:Nattekat het helaas is vergeten in te vullen, dat worden dure punten in het eind totaal
Doe je toch zaterdag? Of vrijdagavond meteenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zondag is een kutdag. En er is geen eindtotaal, alleen per maand
Zaterdag wist ik nog niet dat ik m'n hele zondagavond uitgeteld op de bank ging doorbrengenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Doe je toch zaterdag? Of vrijdagavond meteen
Dan voorspel je gelijk na de uitslag toch? Dan ben je tenminste safequote:Op maandag 22 januari 2024 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zondag is een kutdag. En er is geen eindtotaal, alleen per maand
Ik ben nog aan het wachten op de data die sinds 24ste januari niet wordt toegevoegd, zonder die data kan ik helaas niks doen vanwege die gemiddelde luchtdruk. Kan wel andere sites gebruiken maar weet niet of die wel correct zijn.quote:
Stomme Knmi, ik kwam er langs daarstrak, dat had ik ze ff een zwieperd gegevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het wachten op de data die sinds 24ste januari niet wordt toegevoegd, zonder die data kan ik helaas niks doen vanwege die gemiddelde luchtdruk. Kan wel andere sites gebruiken maar weet niet of die wel correct zijn.
-Edit:
Ik zie dat bij de gegevens op KNMI site dat die de 24ste nog zijn ververst daarna niet meer. Ik zal eens navraag doen bij hun.
Helaas zullen we nog even moeten wachten op de uitslag.quote:Geachte heer ****
Dank voor uw vraag. Helaas is er een storing er wordt aan gewerkt om e.e.a zo snel mogelijk weer online te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Mevr. ******
Jeeeejquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
De weergegevens zijn weer geupdate! Vanavond volgt de uitslag!
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Een spannende 4de week hadden we, mede doordat het KNMI een storing had waardoor de uitslag stuk later viel dan was gepland, gelukkig zijn de gegevens weer actueel en dat betekend dat we de eindstand van week 4 kunnen gaan opnemengelukkig kan ik even een gaatje vrij maken om dit wat sneller met jullie te kunnen delen, met dank aan mijn vrouwlief
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 3.18 punten is geworden: @:Aloa ! Jou eerste overwinning van 2024 is een feit! Gefeliciteerd![]()
Op de 2de plek met 3.38 punten is geworden: @:Houtenbeen ! Een prima score die je met afstand op de 2de plek zet, gefeliciteerd![]()
Op de 3de plek met 4.70 punten is geworden: @:Grimselman ! De minima temperatuur had je helemaal juist voorspeld! Gefeliciteerd
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Dit keer hebben we weer 2 users die een plek delen namelijk SpeedyGJ en Starhopper, samen delen ze de 4de plek.
Missers:
Uiteraard hebben we ook weer een misser deze week: GarlandBriggs moet het doen met 9.20 punten mede door te laat invullen en hierbij strafpunten op zijn naam heeft gekregen.
Beste prestatie:
Temp max: Starhopper / GarlandBriggs
Temp min: Grimselman
Neerslag: Aloa
Zon uren: Dick_laurent
Gem wind: Houtenbeen
Windrichting: 7 users
Luchtdruk: Aloa
En even een extra melding voor jullie zodat iedereen de uitslag binnen krijgt![]()
@:aloa / @:butz0rs / @:dick_laurent / @:Elan / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:PzKpfw / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:Stephan5 / @:Dven / @:core2duo / @:summer2bird / @:kwiwi
Dit keer geen voorspelling, want die hebben we al gehadtot over paar dagen
Zonuren had ik spot-on. Dat vind ik dan wel weer mooiquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Een spannende 4de week hadden we, mede doordat het KNMI een storing had waardoor de uitslag stuk later viel dan was gepland, gelukkig zijn de gegevens weer actueel en dat betekend dat we de eindstand van week 4 kunnen gaan opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |