quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Aloa ik heb je toegevoegd en kan gelukkig de post nog aanpassen wat ik zojuist heb gedaan.
Betreft klassement veranderd er niks, sterker nog je eindigt zelfs helemaal onderaan waardoor @:Frutsel toch nog van die plek afkomt
quote:
Tot zondagavond 23.59 kan je meedoen voor vrijdag.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:44 schreef Stephan5 het volgende:
De wedstrijd zal allang afgelopen zijn, of de deelname is gesloten,Maar er kan er maar één de beste zijn: Ik, de Primusch.
Dus zonde van het organiseren.![]()
Voor dit jaar is het inderdaad klaar, we gaan vanaf nu voorspellen voor de vrijdag 5 januari 2024.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:44 schreef Stephan5 het volgende:
De wedstrijd zal allang afgelopen zijn, of de deelname is gesloten,Maar er kan er maar één de beste zijn: Ik, de Primusch.
Dus zonde van het organiseren.![]()
Maandagavondquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Tot zondagavond 23.59 kan je meedoen voor vrijdag.
Ik hoop dat ik het niet vergeet. (nee hoorquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor dit jaar is het inderdaad klaar, we gaan vanaf nu voorspellen voor de vrijdag 5 januari 2024.
Voor die ronde heb je tot maandag 23:59 de tijd om je voorspelling in te vullen(1 dag extra ivb met oudjaarsdag).
[..]
Maandagavond![]()
Ga jij je eerst maar eens bewijzen voor we hier verder over gaan pratenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:08 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het niet vergeet. (nee hoor)
Ik voel mij wel schuldig, omdat de winnaar dan al bekend is.
Ik denk dat je de luchtdruk even moet aanpassen, zo'n luchtdruk zou hier zware orkaan gevenquote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Ponsai het volgende:
1 Min. temp (graden C): -2
2 Max. temp (graden C): 3,1
3 Neerslag (mm): 6
4 Zon (uren): 0
5 Windsnelheid (m/s): 1
6 Windrichting (graden):ZW
7 Luchtdruk (hPa): 875
Afhaker @Hallojoquote:Op maandag 1 januari 2024 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallojo heeft zich uitgeschreven en zal de volgende keer geen melding meer ontvangen.
Ik zie nu dat ik NOO heb genoteerd ipv ONO. NOO bestaat helegaar nietquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aan de had van geschatte gegevens zou dit de top 3 worden zonder naam natuurlijk!
1: 6,25
2: 6,78
3: 7,12
Het ligt allemaal heel dicht bij elkaar, het leuke is dat alle 3 users verschillende elementen heeft wat kan schelen in de punten. Dit wordt een spannende eerste ronde van 2024!
Gezien 2x OO staat had ik deze inderdaad al op ONO gezet, don't worrry er gebeurd verder niksquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:03 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik NOO heb genoteerd ipv ONO. NOO bestaat helegaar niet
Als ik maar niet gediskwalificeerd wordt
Wees blij met je 3de plekquote:
Mijn opmerking is belangrijker dan de 3de plek, dus datquote:
De max temperatuur is het het belangrijkste gelukkigquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
De misser gaat deze week naar: @Starhopper die als enige onder de 20 punten beland, toch scoor je wel het beste op de max temperatuurHopelijk zal het jou volgende week beter afgaan
Dat is erg jammer, je kan ten alle tijden ook gokken he door te kijken wat andere users hebben ingevuldquote:Op zondag 7 januari 2024 20:30 schreef Ponsai het volgende:
Geen tijd meer voor.
Jullie mogen uit de competentie halen.
Ik vind het lief dat ik getagd word maar ik heb alleen een jaarvoorspelling gedaan en daar wil ik het bij laten.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:18 schreef aloa het volgende:
En een herinnering...
@:butz0rs / @:dick_laurent / @:Elan / / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:PzKpfw / @:StateOfMind / @:TweedeKlum / @:Ponsai / @:Dven / @:core2duo / @:kwiwi / @:summer2bird
Helemaal goedquote:Op zondag 7 januari 2024 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat ik getagd word maar ik heb alleen een jaarvoorspelling gedaan en daar wil ik het bij laten.
shitquote:Op zondag 7 januari 2024 18:18 schreef aloa het volgende:
En een herinnering...
@:butz0rs / @:dick_laurent / @:Elan / / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:PzKpfw / @:StateOfMind / @:TweedeKlum / @:Ponsai / @:Dven / @:core2duo / @:kwiwi / @:summer2bird
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |