quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Aloa ik heb je toegevoegd en kan gelukkig de post nog aanpassen wat ik zojuist heb gedaan.
Betreft klassement veranderd er niks, sterker nog je eindigt zelfs helemaal onderaan waardoor @:Frutsel toch nog van die plek afkomt
quote:
Tot zondagavond 23.59 kan je meedoen voor vrijdag.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:44 schreef Stephan5 het volgende:
De wedstrijd zal allang afgelopen zijn, of de deelname is gesloten,Maar er kan er maar één de beste zijn: Ik, de Primusch.
Dus zonde van het organiseren.![]()
Voor dit jaar is het inderdaad klaar, we gaan vanaf nu voorspellen voor de vrijdag 5 januari 2024.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:44 schreef Stephan5 het volgende:
De wedstrijd zal allang afgelopen zijn, of de deelname is gesloten,Maar er kan er maar één de beste zijn: Ik, de Primusch.
Dus zonde van het organiseren.![]()
Maandagavondquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Tot zondagavond 23.59 kan je meedoen voor vrijdag.
Ik hoop dat ik het niet vergeet. (nee hoorquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor dit jaar is het inderdaad klaar, we gaan vanaf nu voorspellen voor de vrijdag 5 januari 2024.
Voor die ronde heb je tot maandag 23:59 de tijd om je voorspelling in te vullen(1 dag extra ivb met oudjaarsdag).
[..]
Maandagavond![]()
Ga jij je eerst maar eens bewijzen voor we hier verder over gaan pratenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:08 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het niet vergeet. (nee hoor)
Ik voel mij wel schuldig, omdat de winnaar dan al bekend is.
Ik denk dat je de luchtdruk even moet aanpassen, zo'n luchtdruk zou hier zware orkaan gevenquote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Ponsai het volgende:
1 Min. temp (graden C): -2
2 Max. temp (graden C): 3,1
3 Neerslag (mm): 6
4 Zon (uren): 0
5 Windsnelheid (m/s): 1
6 Windrichting (graden):ZW
7 Luchtdruk (hPa): 875
Afhaker @Hallojoquote:Op maandag 1 januari 2024 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallojo heeft zich uitgeschreven en zal de volgende keer geen melding meer ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |