Stomme Knmi, ik kwam er langs daarstrak, dat had ik ze ff een zwieperd gegevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het wachten op de data die sinds 24ste januari niet wordt toegevoegd, zonder die data kan ik helaas niks doen vanwege die gemiddelde luchtdruk. Kan wel andere sites gebruiken maar weet niet of die wel correct zijn.
-Edit:
Ik zie dat bij de gegevens op KNMI site dat die de 24ste nog zijn ververst daarna niet meer. Ik zal eens navraag doen bij hun.
Helaas zullen we nog even moeten wachten op de uitslag.quote:Geachte heer ****
Dank voor uw vraag. Helaas is er een storing er wordt aan gewerkt om e.e.a zo snel mogelijk weer online te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Mevr. ******
Jeeeejquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
De weergegevens zijn weer geupdate! Vanavond volgt de uitslag!
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Een spannende 4de week hadden we, mede doordat het KNMI een storing had waardoor de uitslag stuk later viel dan was gepland, gelukkig zijn de gegevens weer actueel en dat betekend dat we de eindstand van week 4 kunnen gaan opnemengelukkig kan ik even een gaatje vrij maken om dit wat sneller met jullie te kunnen delen, met dank aan mijn vrouwlief
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 3.18 punten is geworden: @:Aloa ! Jou eerste overwinning van 2024 is een feit! Gefeliciteerd![]()
Op de 2de plek met 3.38 punten is geworden: @:Houtenbeen ! Een prima score die je met afstand op de 2de plek zet, gefeliciteerd![]()
Op de 3de plek met 4.70 punten is geworden: @:Grimselman ! De minima temperatuur had je helemaal juist voorspeld! Gefeliciteerd
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Dit keer hebben we weer 2 users die een plek delen namelijk SpeedyGJ en Starhopper, samen delen ze de 4de plek.
Missers:
Uiteraard hebben we ook weer een misser deze week: GarlandBriggs moet het doen met 9.20 punten mede door te laat invullen en hierbij strafpunten op zijn naam heeft gekregen.
Beste prestatie:
Temp max: Starhopper / GarlandBriggs
Temp min: Grimselman
Neerslag: Aloa
Zon uren: Dick_laurent
Gem wind: Houtenbeen
Windrichting: 7 users
Luchtdruk: Aloa
En even een extra melding voor jullie zodat iedereen de uitslag binnen krijgt![]()
@:aloa / @:butz0rs / @:dick_laurent / @:Elan / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:PzKpfw / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:Stephan5 / @:Dven / @:core2duo / @:summer2bird / @:kwiwi
Dit keer geen voorspelling, want die hebben we al gehadtot over paar dagen
Zonuren had ik spot-on. Dat vind ik dan wel weer mooiquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Een spannende 4de week hadden we, mede doordat het KNMI een storing had waardoor de uitslag stuk later viel dan was gepland, gelukkig zijn de gegevens weer actueel en dat betekend dat we de eindstand van week 4 kunnen gaan opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |