Maar goed dat ik af en toe toch nog even een reminder stuurquote:Op zondag 14 januari 2024 21:43 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik zou zweren dat ik het al had ingevuld
Maar daar is toch iets misgegaan. nou ja, Komtiedanhè:
1 Min. temp (graden C): -3,6
2 Max. temp (graden C): 4.8
3 Neerslag (mm): 2 mm (incl vieze natte sneeuw)
4 Zon (uren): 4
5 Windsnelheid (m/s): 3.4
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 1011
Me dunkt...thnxquote:Op zondag 14 januari 2024 21:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar goed dat ik af en toe toch nog even een reminder stuur
Ik ben van mening dat jij zonder strafpunten een kans verdient omdat @SpeedyGJ jou niet gementiond heeft.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:31 schreef Frutsel het volgende:
Matig... ik was al verward doordat het ineens op zaterdag was![]()
Zondag niet meer bij gelezen ....
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat jij zonder strafpunten een kans verdient omdat @:speedygj jou niet gementiond heeft.
Doe nou effe, scheelt je weer in de jaarstand dus hup nu mag hetquote:Op maandag 15 januari 2024 11:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Neuh lama lopen, ik geniet nog van mijn vorige
Neuh, eerste ingeving meestal beste, nou dat zal blijkenquote:Op maandag 15 januari 2024 16:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe nou effe, scheelt je weer in de jaarstand dus hup nu mag het
Tja ik kan je helaas niet dwingenquote:Op maandag 15 januari 2024 16:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh, eerste ingeving meestal beste, nou dat zal blijken
Gewoon meedoenquote:Op maandag 15 januari 2024 16:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh, eerste ingeving meestal beste, nou dat zal blijken
ik doe mee, mijn voorspelling heb ik zaterdag ingestuurdquote:
Ohhhquote:Op maandag 15 januari 2024 16:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik doe mee, mijn voorspelling heb ik zaterdag ingestuurdDie staat hierboven wel ( #114)
Had alleen niet gezien dat ik nog tot zondag/maandag kon aanpassen omdat er toen stond uiterlijk zaterdag.
Ik ga dan ook uit van minimaal 3 compensatiepunten voor het invullen op zaterdag omdat jij een foute deadline gaf natuurlijk.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oops![]()
![]()
Ik dacht al, waarom sta jij er niet meer in de notificatie lijst ik snapte er al niks van
Ja dat gaan we mooi effe niet doen hequote:Op maandag 15 januari 2024 18:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ga dan ook uit van minimaal 3 compensatiepunten voor het invullen op zaterdag omdat jij een foute deadline gaf natuurlijk.
Na al dit werk een note?quote:
Okay een dreigement haalt nix uit. Laat me dan maar gewoon weer winnenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 06:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Na al dit werk een note?dit vind ik zwaar tegenvallen van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |