Ik wens u allen een fijne jaarwisseling.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:38 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/robyn/dancing-on-my-own
Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:36 schreef Cee het volgende:
Zeg me dat het superieure origineel wel de T2000 heeft gehaald anders luister ik dit jaar niet eens.
Het heeft er überhaupt nooit in gestaan. Kwam niet verder dan #12 in de Tipparade, terwijl deze zouteloze cover op #7 in de Top 40 stond.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:36 schreef Cee het volgende:
Zeg me dat het superieure origineel wel de T2000 heeft gehaald anders luister ik dit jaar niet eens.
Dat had ik ook door hoor, ik vond zelf dat je een goed punt had (en ik vind Tino en James ook beide verschrikkelijk haha).quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste mag, maar ik geef, net als iedereen hier, mijn eigen mening.
In positieve- én negatieve zin, al naar gelang de song...
Tijdens dit soort uitzendingen staan DJ's volledig in dienst van de muziek. Ook van de muziek die ik liever onmiddellijk in de kliko mieter.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind het respectvol als een DJ een nummer respecteert en niet door intro's heenlult of het nummer volhangt met schijtlollige jingles.
Dat het nummer wat hij opnieuw instart niet je stijl is, tja. Er zijn andere mensen die het wél mooi vinden.
Als Robyn em nou een paar jaar eerder in de slipstream van With Every Heartbeat had uitgebracht. Dat werd wel een dikke top 5 hit hier.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft er überhaupt nooit in gestaan. Kwam niet verder dan #12 in de Tipparade, terwijl deze zouteloze cover op #7 in de Top 40 stond.
Kunnen we dit even aan een zeker iemand hier vertellen, want de Top 40 is een betere graadmeter voor populariteit dan dat Last.fm ooit geweest is.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft er überhaupt nooit in gestaan. Kwam niet verder dan #12 in de Tipparade, terwijl deze zouteloze cover op #7 in de Top 40 stond.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wens u allen een fijne jaarwisseling.
*gong*
Stukje uitgewerkte DAB.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:41 schreef MielMonteur het volgende:
Fijn nummer, maar niet iconisch genoeg dat ik het in DE lijst mis
Denk ik eerlijk gezegd niet. Het is gewoon de Nederlandse muziekcultuur. In die tijd zaten artiesten met een serieus gezicht en een gitaar op schoot aan tafel in DWDD om een 'credible' cover van "What Is Love" van Haddaway te vertolken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als Robyn em nou een paar jaar eerder in de slipstream van With Every Heartbeat had uitgebracht. Dat werd wel een dikke top 5 hit hier.
Die boycotten uit het verleden waren zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedenk even dat dit zonder schijtlol stemacties gewoon in de lijst had gestaan.
Dat soort stemacties vind ik goedkope truukjes persoonlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedenk even dat dit zonder schijtlol stemacties gewoon in de lijst had gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |