Had in dit geval juist niet gehoeven...quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:30 schreef DJ11 het volgende:
Verschil tussen Gijs Staverman en Bart Arens die door een nummer heen praat terwijl de artiest al zingt: Bart start het nummer opnieuw in...
De Waerdse Tempel is net weer heropend. Andere naam natuurlijk. Het is heel tof om een poptempel op loopafstand van je huis te hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Amsterdam heb ík het niet gehad.
Ik ga niet vaak naar concerten in de kop van Noord Holland en ik haal die failliet gegane tent in Heerhugowaard, Waerdse Tempel, en nu dan de Victorie door elkaar.
[..]
Nice, kan je je eigen brood aanschaffen daar.
Ik ga binnenkort weer even naar Curacao, het bezoek onlangs was te kort...
Nou ja... er hebben toch mensen op gestemd. En ik hoor dit nog altijd 600 keer liever dan Tino Martin. Dat was echt het ideale plaspauze- en koffiehaal-moment.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had in dit geval juist niet gehoeven...
Maandag toch pas?quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie gaat morgen mee naar de snob?
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger werden hier nog wel eens de beste tweets van James Blunt geplaatst
Ook op Tino Martin hebben mensen gestemd en daarbij had ik inderdaad dezelfde opmerking kunnen plaatsen...quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou ja... er hebben toch mensen op gestemd. En ik hoor dit nog altijd 600 keer liever dan Tino Martin. Dat was echt het ideale plaspauze- en koffiehaal-moment.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger werden hier nog wel eens de beste tweets van James Blunt geplaatst
Ow, da's nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Waerdse Tempel is net weer heropend. Andere naam natuurlijk. Het is heel tof om een poptempel op loopafstand van je huis te hebben.
Klein probleem, ze lijken zich te storten op het Nederlandse lied.
Ik vind het respectvol als een DJ een nummer respecteert en niet door intro's heenlult of het nummer volhangt met schijtlollige jingles.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook op Tino Martin hebben mensen gestemd en daarbij had ik inderdaad dezelfde opmerking kunnen plaatsen...
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/robyn/dancing-on-my-ownquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:36 schreef Cee het volgende:
Zeg me dat het superieure origineel wel de T2000 heeft gehaald anders luister ik dit jaar niet eens.
Dat laatste mag, maar ik geef, net als iedereen hier, mijn eigen mening.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind het respectvol als een DJ een nummer respecteert en niet door intro's heenlult of het nummer volhangt met schijtlollige jingles.
Dat het nummer wat hij opnieuw instart niet je stijl is, tja. Er zijn andere mensen die het wél mooi vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |