Bedankt. Voornamelijk nummers die vorig jaar 1500-2000 stonden. Daardoor iets minder gevarieerd qua genres dan andere jaren.quote:
Dit jaar inderdaad de enige en uitgelezen kans.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Had er dit jaar in moeten staan, was waarschijnlijk de enige kans.
99% zeker denk ik.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:50 schreef MielMonteur het volgende:
Denken we een van de Sineads in de top 100 dit jaar?
Troy wel, Prince 2.0 niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:50 schreef MielMonteur het volgende:
Denken we een van de Sineads in de top 100 dit jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, dit. Troy en Nothing Compares zijn haar echte klassiekers, terwijl je Mandinka eigenlijk nooit hoort. Ik denl dat dat ook de reden is dat ie nét niet de Top heeft gehaald.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zal misschien een hork zijn maar zal mandika niet missen
Die Marco bedoelde ik niet, ik doelde op een zeker figuur dat dit jaar de steun van de linkerhersenhelft kreeg. Zoals deze hiervoor. Dan kan Marco vast wennen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Tienduizend keer liever Dromen Zijn Bedrog dan 'Monnie in me Djakka'.
Het is eigenlijk een nummer van een rapper (Glen Faria, net als Duurt Te Lang), maar dan tijdens Beste Zangers in een levenslied-jasje gestoken. Vandaar de vreemde tekst.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:11 schreef 4-elements het volgende:
Ken het niet. En wat zijn dat voor rare zinnetjes tussendoor?
Zo leer ik elke dag weer iets nieuws.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:16 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een nummer van een rapper (net als Duurt Te Lang), maar dan tijdens Beste Zangers in een levenslied-jasje gestoken. Vandaar de vreemde tekst.
Is deze ook van Glen, ja? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:16 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een nummer van een rapper (Glen Faria, net als Duurt Te Lang), maar dan tijdens Beste Zangers in een levenslied-jasje gestoken. Vandaar de vreemde tekst.
Zei je nou Heerhugowaard? Bedoelde je niet de Victorie in Alkmaar?quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorige week nog, niet zo ver bij jou vandaan...
Wordt dan de lijst van volgend jaar al bekend?quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:22 schreef Tussle266 het volgende:
Nog een uurtje en dan weten we welke platen we kwijt zijn in 2024.
Als ik dat gezegd heb, dan bij deze een rectificatie:quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zei je nou Heerhugowaard? Bedoelde je niet de Victorie in Alkmaar?
Echt diep triest dat het oeuvre van A-ha in de Top 2000 nu gedecimeerd is tot het onvermijdelijke Take On Me. Ik kan er met de kop echt niet bij dat "The Sun Always Shines On TV" niet gewoon steady in die lijst staat.quote:
Amsterdam is voor Europese begrippen ook maar een provincieplaatsje hoorquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik dat gezegd heb, dan bij deze een rectificatie:
Het was in de Victorie in Alkmaar.
Ergens in de polder daar...
Ik ga meequote:Op vrijdag 15 december 2023 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Amsterdam is voor Europese begrippen ook maar een provincieplaatsje hoor
Had ik al verteld dat ik in de meivakantie naar Aruba ga? Voor het eerst in bijna 10 jaar weer.
Deze stond jaaaaren echt solid rond de 1200-1000 range, tot ie een aantal jaar terug ineens een nekslag kreeg. Jammer:{quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:27 schreef 4-elements het volgende:
The worker stond op 2000 na altijd in de Top 2000. Tot dit jaar dan.
Over Amsterdam heb ík het niet gehad.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Amsterdam is voor Europese begrippen ook maar een provincieplaatsje hoor
Nice, kan je je eigen brood aanschaffen daar.quote:Had ik al verteld dat ik in de meivakantie naar Aruba ga? Voor het eerst in bijna 10 jaar weer.
Tijdens covid thuiswerken konden we opeens niet meer identificeren met het nummerquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Deze stond jaaaaren echt solid rond de 1200-1000 range, tot ie een aantal jaar terug ineens een nekslag kreeg. Jammer:{
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |