Christen Unie en volgens mij ook NSC gaven net als mondelijke toelichting dat ze het verwerpelijk vinden als je de Islam een “kwaadaardige ideologie” noemt, maar je mag het noemen ook over het christelijk geloof.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:09 schreef Resistor het volgende:
[ twitter ]
Welkom in de nieuwe werkelijkheid.
Als hij er echt grote problemen mee had, had hij naar de kamer moeten komen en vragen om een hoofdelijke stemming, hij had zelfs als kamerlid nog een stemverklaring kunnen afleggen.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar hij kan het daar natuurlijk nooit mee eens zijn. Zijn partij brengt hem in een onmogelijke positie. Ik vind het eigenlijk een wonder dat hij nog op zijn plek zit.
Sterker nog, het kabinet wordt niet eens genoemd. De motie is aan niemand gericht.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:07 schreef Tijger_m het volgende:
Dat duurde niet lang dus, een motie die het kabinet rustig kan negeren en geen oproep aan de 1e Kamer meer.
Daadkracht, he? Kijk ze eens doorpakken, binnen 24 uur is er niets meer van overquote:Op donderdag 14 december 2023 18:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sterker nog, het kabinet wordt niet eens genoemd. De motie is aan niemand gericht.
Zalig zijn de simpelen van geest.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:22 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk zijn de reacties op TwitterX, waar mensen in extase zijn dat de wet nu van tafel gaat.
Ik hoop dat de volgende regering een minister van lege dozen aanstelt, dat lijkt me namelijk de drukste functie...quote:Op donderdag 14 december 2023 18:07 schreef Tijger_m het volgende:
Dat duurde niet lang dus, een motie die het kabinet rustig kan negeren en geen oproep aan de 1e Kamer meer.
Dan zijn er op Xwitter een hoop zaligen.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zalig zijn de simpelen van geest.
De vergelijking met Pandora's Box is gemaakt.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zalig zijn de simpelen van geest.
De burgemeester van Ter Apel is het hier niet mee eens. VVD-burgemeesters overigens ook niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De zure tranen van links om die spreidingswet doen me toch wel erg goed. Eindelijk eens serieuze democratische pogingen van rechts om onze Nederlandse cultuur en beschaving te redden.
Dit zegt vooral heel veel over jouquote:Op donderdag 14 december 2023 18:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De zure tranen van links om die spreidingswet doen me toch wel erg goed. Eindelijk eens serieuze democratische pogingen van rechts om onze Nederlandse cultuur en beschaving te redden.
Er wonen meer Nederlanders buiten Ter Apel dan in Ter Apel, dus dan is het volledig democratisch om bij meerderheid van stemmen te besluiten dat Ter Apel de lul is.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De burgemeester van Ter Apel is het hier niet mee eens.
Ik voel mij gesteund door miljoenen rechtse kiezers in dit land.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit zegt vooral heelveel over jou
Plus de burgemeesters van heel veel andere gemeentes. En de provincies. En de CvKs.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De burgemeester van Ter Apel is het hier niet mee eens.
Nou, als dat het beste is wat rechts te bieden heeft, een inhoudsloze motie, dan heeft "links" toch wel flink gewonnen.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als dat een drukkend gevoel op de borst is moet je 112 bellenquote:Op donderdag 14 december 2023 18:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik voel mij gesteund door miljoenen rechtse kiezers in dit land.
En hoe red je de cultuur door Ter Apel te pesten, alle burgemeesters (incl VVD) te negeren, dure noodopvang te houden en zo nu en dan statushouders voorrang te geven op een woning? Want dat doe je zonder spreidingswet.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Misschien is 'vermaak' een beter woord, want ik verwacht als gevolg van het aankomende beleid meer ellende dan plezier eigenlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Wij gaan nog heel veel plezier beleven aan deze vier partijen.
Gr gr ook van 'behoorlijk bestuur' en 'nieuwe bestuurscultuur' NSC.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef TjjWester het volgende:
Toch bijzonder dat rtlnieuws het volledig op Yeşilgöz afschuift en in een bijzin vermeld dat de andere 3 mede ondertekend hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |