Kwam er onlangs ook achter terwijl ik dacht dat het Jansen (alle combinaties) of De Boer was.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Terwijl de Vries de meest voorkomende naam is in NL
De Jong (en Janssen/Jansen/Janse)quote:Op donderdag 14 december 2023 18:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Kwam er onlangs ook achter terwijl ik dacht dat het Jansen (alle combinaties) of De Boer was.
Dion Graus?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Wie is dat leuke blonde meisje linksboven Wilders?![]()
Vicky Maeijer bedoel je waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Dat zal Van Meetelen wel zijn van de oliebollenkramen?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Er zijn twee linkse "oppositie" leden afwezig, dat is in het voordeel van Bosmaquote:
Ik ga er vanuit dat Bosma wint. De grote partijen zitten elkaar allemaal in de kont en macht doet wat met de mensquote:
Bosma dus?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Duitsland wint op strafschoppen.
Z[ou wat zijn als dat betekent dat je geen premier meer kan worden omdat twee banen tegelijk niet magquote:Op donderdag 14 december 2023 18:14 schreef -XOR- het volgende:
Zul je zien dat iedereen toch Wilders heeft gestemd.
#Schokgolf
Of dat Pieter Omtzigt nu eindelijk zijn Functie Elders krijgt.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:14 schreef -XOR- het volgende:
Zul je zien dat iedereen toch Wilders heeft gestemd.
#Schokgolf
Jawelquote:Op donderdag 14 december 2023 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze zijn nog niet aan het tellen, of wel?
Ze doen eerst een kaartspelletjequote:Op donderdag 14 december 2023 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze zijn nog niet aan het tellen, of wel?
Stemmen buiten de kandidaten mag maar zijn nutteloos.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Z[ou wat zijn als dat betekent dat je geen premier meer kan worden omdat twee banen tegelijk niet mag
Dat lijkt me nogal overdrevenquote:Op donderdag 14 december 2023 18:22 schreef Rnie het volgende:
Dit doet me denken aan het slotakkoord Abu Dhabi '21.
De spanning is om te snijden in huize Rnie. We zitten met zijn alle voor de buis.
Let's Go Bosma
Als de rekenvaardigheden in de samenleving achteruit gaan, dan geldt dat natuurlijk ook in te Tweede Kamer.quote:
Zo spannend is het allemaal niet tochquote:Op donderdag 14 december 2023 18:22 schreef Rnie het volgende:
Dit doet me denken aan het slotakkoord Abu Dhabi '21.
De spanning is om te snijden in huize Rnie. We zitten met zijn alle voor de buis.
Let's Go Bosma
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als de rekenvaardigheden in de samenleving achteruit gaan, dan geldt dat natuurlijk ook in te Tweede Kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |