Matig, maar ook niet geheel onverwacht. Ik neem aan dat de onderliggende data wel toegankelijk blijft buiten het dashboard om, zoals dat nu ook bij LCPS het geval is.quote:Op maandag 18 december 2023 14:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
en daar blijft het niet bij, ook het coronadashboard gaat in April definitief uit de lucht. Want, het voegt niets toe volgens Kuypers. Achja, de man zal het wel het beste weten.
ikheb niks besloten, heel die brief is spoorloos of als kladblaadje gebruiktquote:Op maandag 18 december 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar je hebt mits oud (of zwak) genoeg wel een brief gehad, dat je dan beslist de prik niet te halen is verder prima maar dat is de overheid niet te verwijten.
wat het zo lastig maakt is dat je niet makkelijk kunt bepalen hoe je weerstand is.quote:Op maandag 18 december 2023 15:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
ik ben geen wappie, wel oud, 71, en heb geen prik gehaald, vergeten dus
ga ik nou dood?/
ach ik zit toch in Afrika , mensen zat hierquote:Op maandag 18 december 2023 15:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
wat het zo lastig maakt is dat je niet makkelijk kunt bepalen hoe je weerstand is.
omdat dit virus op je longen slaat kan het nogal wat schade aanrichten. het kan ook zijn dat je helemaal geen klachten hebt en alsnog het virus aan het verspreiden bent.
maar of het verstandig is om je nu te begeven onder grote groepen, het lijkt mij van niet.
Blijft afwachten, ik heb wel die eerste 3 gehaald en zomer 22 covid gehad, dat viel me alleszins mee maar was dat ondanks of dankzij die vaccinatie, ik weet het niet.quote:Op maandag 18 december 2023 15:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ikheb niks besloten, heel die brief is spoorloos of als kladblaadje gebruikt
Het is ook relevant willen zijn, en blijven he.quote:Op maandag 18 december 2023 11:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor idiotie? Je hebt 1 taak en dat is die prikken aanbieden en communiceren dat ze er zijn, maar wat doe je: stoppen met prikken en onvoldoende communiceren dat ze er zijn. Wat een onkunde echt.
Als die kwetsbaar zijn hebben ze vast al een prik gehaald dus geen probleem.quote:Op maandag 18 december 2023 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
Vooral op scholen gaat dat virus flink rond, beter beschermen wij onze kinderen met mondkapjes op zogenoemde doorstroomlocaties. Genoeg kinderen met kwetsbare ouders.
Doorbraakinfecties komt juist bij die groep vaker voor t.o.v. de gezonde groep.quote:Op maandag 18 december 2023 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die kwetsbaar zijn hebben ze vast al een prik gehaald dus geen probleem.
Is ook kleine moeite verder.quote:Op maandag 18 december 2023 15:52 schreef nostra het volgende:
Op mijn werk komt men overigens gewoon werken met corona. Alleen een melding dat je het hebt, kan je uit de buurt blijven als je wil, en hijzelf een kapje op. Ook weer wat overdreven, aan de andere kant wel gewoon binnen de wettelijke kaders.
Ik heb hele mooie. Tie dye, dus kan ik weer de blits makenquote:Op donderdag 14 december 2023 10:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Kan ik eindelijk de rest van m'n mondkapjes gebruiken 👍
Is vrij zinloos met hoe snel Omikron zich verspreidt.quote:Op maandag 18 december 2023 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
Vooral op scholen gaat dat virus flink rond, beter beschermen wij onze kinderen met mondkapjes op zogenoemde doorstroomlocaties. Genoeg kinderen met kwetsbare ouders.
hmm, het verschilt nogal per werkgever.quote:Op maandag 18 december 2023 15:52 schreef nostra het volgende:
Op mijn werk komt men overigens gewoon werken met corona. Alleen een melding dat je het hebt, kan je uit de buurt blijven als je wil, en hijzelf een kapje op. Ook weer wat overdreven, aan de andere kant wel gewoon binnen de wettelijke kaders.
Dat ligt er aan hoe je weerstand is. Sommige mensen wonen in een huis vol mensen die corona hebben en die krijgen het gewoon niet.quote:Op maandag 18 december 2023 15:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
ik ben geen wappie, wel oud, 71, en heb geen prik gehaald, vergeten dus
ga ik nou dood?/
Ik mocht niet naar de dokter met corona ( voor iets anders) want ze had al personeelstekort. Ook niet met een kapje. Gewoon helemaal niet.quote:Op maandag 18 december 2023 15:52 schreef nostra het volgende:
Sow, die gaat keihard als ik om me heen zie hoeveel mensen er ziek zijn.quote:Op maandag 18 december 2023 16:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is vrij zinloos met hoe snel Omikron zich verspreidt.
Het zou fijn zijn als mensen zich verzamelen op het Museumplein, verkleed als veteraan. Elke zondag herhalen, dan verdwijnt het virus echt wel.quote:Op maandag 18 december 2023 17:17 schreef HSG het volgende:
Tijd voor een snoeiharde lockdown en na 18:00 de straat niet meer op. Daarnaast de horeca voor altijd verbieden en je mag alleen nog maar reizen met toestemming van de regering.
Beter stoppen we met testen. Als er niet getest wordt is er ook geen virus.quote:Op maandag 18 december 2023 17:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als mensen zich verzamelen op het Museumplein, verkleed als veteraan. Elke zondag herhalen, dan verdwijnt het virus echt wel.
Een politicus wist eerder al te melden dat als de wind van zee komt dat het virus ook zal verdwijnen.
Exact. Een paar druppels cola en je hebt ook een positieve test. Stop met testen.quote:Op maandag 18 december 2023 17:37 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Beter stoppen we met testen. Als er niet getest wordt is er ook geen virus.
Hé, je hebt mijn act gejat!quote:Op maandag 18 december 2023 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
Andere dingen zijn niet echt logisch toch? Waarom dan een limiet voor enting mogelijkheid? Het is wel een beetje gekkigquote:Op zondag 17 december 2023 19:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beterschap!
[..]
Nah, zal toch niet? Dit gaat om de XBB update, het zijn geen oude doses. Volgens mij is deze versie in september ofzo pas vrijgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |