Nee hoor. Geen ironie. Ik ben er immers eerlijk over.quote:
Of je bevat de betekenis van ironie niet. Zoek het even op in een woordenboekquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:39 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Bot gezegd: (want ik ben er best boos en teleurgesteld over)
quote:Minister Kuipers adviseert: Maak nu echt haast met halen boosterprik corona
Nu het aantal coronabesmettingen weer oploopt, drukt zorgminister Ernst Kuipers 60-plussers en mensen met een kwetsbare gezondheid op het hart de boosterprik te gaan halen. Die is nog één week te krijgen, tot en met 22 december. ,,Maak haast.”
https://www.ad.nl/politie(...)rik-corona~a50391ce/
Dat je na zo'n vier nog met deze onzin aan durft te komen. Tip maak een afspraak bij een psychiater.. je hebt je laten bang maken door lui als Engel en/of een psychose.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:39 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik heb gekkere dingen gelezen die echt serieus bedoeld waren. Het is een gestoorde wereld geworden.
Bot gezegd: (want ik ben er best boos en teleurgesteld over) Vol van met media gehersenspoelde slachtoffers. Dat je de meeste mensen werkelijk van alles kunt wijsmaken is nu wel duidelijk, maar dat deze massa hypnose maar blijft aanhouden voor inmiddels 4 jaar is mij echt een compleet raadsel. Die hebben de Darwin Award dan ook echt helemaal zelf verdiend. Het is hard om zo te zeggen maar zo gaat dat nu eenmaal blijkbaar. Ik keek al heel lang geen tv meer maar je moet wel compleet gestoord zijn om al die bagger, manipulatie en verdraaiingen nog steeds serieus te nemen. Ik weet ook niet of het ooit wel goed zal gaan komen op zowel de korte als de lange termijn. Met de gehele mensheid en de voortplanting om maar slechts 1 aspect te noemen van deze misdaad. En nu ben ik wel weer klaar hier. Iedereen is hopelijk slim genoeg om zelf conclusies te trekken. Want discussie op FOK..Nee daar begin ik niet meer aan. Iedereen stopt het hoofd diep in het zand. Of word boos. Nog nooit zo'n lange massale ontkenningsfase aanschouwd. Ga zelf allemaal maar lekker uitzoeken hoe erg het is wat er wereldwijd plaatsvind. Wanneer de lef er nog is. "Wir haben es nicht gewusst" 2.0
Hahaha. Het is goed met je.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat je na zo'n vier nog met deze onzin aan durft te komen. Tip maak een afspraak bij een psychiater.. je hebt je laten bang maken door lui als Engel en/of een psychose.
Het is zeker goed met me, was wel een psychiater voor nodig. Anders had ik net zo'n paranoïde gozer als jou geworden.quote:
Ik begrijp hier weer weinig van. Er is nauwelijks aandacht geschonken aan deze laatste vaccinatieronde, ik denk dat de meeste mensen niet eens weten dat je weer een prik kan halen als je dat zou willen. Maar nu het aantal gevallen weer in de lift zit, maant de minister wel dat mensen haast maken met het laten zetten ervan, terwijl tegelijkertijd de GGD er ook mee stopt volgende week.quote:
Vriend! Doe vooral wat jij denkt dat goed voor jou is. Ik zei al dat ik niet meer in discussie ga. Het heeft geen enkele zin bij sommigen te wijzen op de censuur en manipulatie. Wanneer je nu nog steeds niet door hebt wat er speelt word het nooit meer wat.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het is zeker goed met me, was wel een psychiater voor nodig. Anders had ik net zo'n paranoïde gozer als jou geworden.
Ik heb al heel lang niet meer meegedaan in jullie wegkijk discussies. Vandaag was een uitzondering die al wat berichten te lang duurt. De disclaimer zat al in mijn eerste bericht hier die ik quote. Doe wat jij denkt dat goed voelt maar val mij niet lastig met je gescheld.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:39 schreef Monomeism het volgende:
[..]
En nu ben ik wel weer klaar hier. Iedereen is hopelijk slim genoeg om zelf conclusies te trekken. Want discussie op FOK..Nee daar begin ik niet meer aan. Iedereen stopt het hoofd diep in het zand. Of word boos. Nog nooit zo'n lange massale ontkenningsfase aanschouwd.
Ik wilde er vandaag een halen. Door o.a. medicatie best flink wat overgewicht en roker.. Maar als je dan de checklist van de GGD naloopt dan raden ze hem bijna zelfs af..quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp hier weer weinig van. Er is nauwelijks aandacht geschonken aan deze laatste vaccinatieronde, ik denk dat de meeste mensen niet eens weten dat je weer een prik kan halen als je dat zou willen. Maar nu het aantal gevallen weer in de lift zit, maant de minister wel dat mensen haast maken met het laten zetten ervan, terwijl tegelijkertijd de GGD er ook mee stopt volgende week.
Ik ben gewoon gegaan en er werden 0 vragen gesteld. Even je ID laten zien en 5 minuten later sta je buiten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:59 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik wilde er vandaag een halen. Door o.a. medicatie best flink wat overgewicht en roker.. Maar als je dan de checklist van de GGD naloopt dan raden ze hem bijna zelfs af..
Ga dit toch eens met de HA overleggen want die vond eigenlijk bij de eerste vaccinatie mijn groep (psychiatrische stoornis en medicatie) al op de voorrangslijst zou moeten.
Waar kijk ik weg? Anyway het is alleen maar bedoeld om je te helpen. Ik ging ook die kant op... "fuck big pharma" etc..quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:56 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Vriend! Doe vooral wat jij denkt dat goed voor jou is. Ik zei al dat ik niet meer in discussie ga. Het heeft geen enkele zin bij sommigen te wijzen op de censuur en manipulatie. Wanneer je nu nog steeds niet door hebt wat er speelt word het nooit meer wat.
Ieder is zelf verantwoordelijk voor zijn/haar keuzes. Ik ook. Geen reden dus om boos te worden op mijn mening omdat jij je nu toevallig emo ge-triggered en ongemakkelijk voelt en daarom maar begint te schelden.![]()
Maar wegkijken helpt. Dat bewijs je zelf al
Zoals ik al schreef .....
[..]
Ik heb al heel lang niet meer meegedaan in jullie wegkijk discussies. Vandaag was een uitzondering die al wat berichten te lang duurt. De disclaimer zat al in mijn eerste bericht hier die ik quote. Doe wat jij denkt dat goed voelt maar val mij niet lastig met je gescheld.
Ga ik dan toch ook maar langs de komende dagen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gegaan en er werden 0 vragen gesteld. Even je ID laten zien en 5 minuten later sta je buiten.
Dus dat doe je door me eerst voor van alles en nog wat uit te maken. Volkomen bipolair scheef Je bent niet erg overtuigend. Ik zal die Willem Engel ook eens beluisteren na vier jaar. Nooit en te nimmer iets gevolgd van hem. Ik heb me altijd beperkt tot de verdacht verboden feiten van de vele verboden en gecensureerde en via WikiPedia aangepast zwartgemaakte maar heuse experts die niets te maken wilden hebben met de corrupte gedicteerde 'wetenschap', WHO, Bill Gates, Pfizer en meneer Fauci. etc. etc.quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Waar kijk ik weg? Anyway het is alleen maar bedoeld om je te helpen.
Mooi.quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:28 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dus dat doe je door me eerst voor van alles en nog wat uit te maken. Volkomen bipolair scheef Je bent niet erg overtuigend. Ik zal die Willem Engel ook eens beluisteren na vier jaar. Nooit en te nimmer iets gevolgd van hem. Ik heb me altijd beperkt tot de verdacht verboden feiten van de vele verboden en gecensureerde en via WikiPedia aangepast zwartgemaakte maar heuse experts die niets te maken wilden hebben met de corrupte gedicteerde 'wetenschap', WHO, Bill Gates, Pfizer en meneer Fauci. etc. etc.
Ok dan .. Ik laat het erbij voor de goede vrede en zal na dit bericht hier niet meer reageren op iemand. Dat lijkt me een mooie kerstgedachte
Er is volgens niemand echt in paniek, op de Wappies na dan... die alweer moord en brand roepen. De rest gast gewoon door met zijn leven..quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt maar zeker geen reden voor paniek.
Als je met welke ziekte dan ook in het ziekenhuis terecht komt zul je daarna nooit meer de oude zijn, het verbaast me dan ook dat dat bij corona ineens heel bijzonder zou zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2023 00:09 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Misschien even wat verder lezen. Het gaat over mensen die een ernstige infectie hebben doorgemaakt en in het ziekenhuis zijn gekomen.
Of we ook gezellig naar Bergamo komen om wijn te slempen?quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Na de kerst ga ik een weekje naar Bergamo. Zouden ze daar een coronamuseum hebben? Ga eigenlijk om wijn te proeven en zo.
Komen jullie ook gezellig weer hier?! @:dick_laurent
@:Salina
@:Mammietje
De wappies van weleer kunnen het niet loslaten, de rest van de bevolking is alweer een jaar of twee bezig met het oude normaal.quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
Er is volgens niemand echt in paniek, op de Wappies na dan... die alweer moord en brand roepen. De rest gast gewoon door met zijn leven.
waarom zijn de wappen in paniek? Krijgen ze de aandacht die ze vragen?quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Er is volgens niemand echt in paniek, op de Wappies na dan... die alweer moord en brand roepen. De rest gast gewoon door met zijn leven..
Volgens mij kan je tot de 21e nog een prik halen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp hier weer weinig van. Er is nauwelijks aandacht geschonken aan deze laatste vaccinatieronde, ik denk dat de meeste mensen niet eens weten dat je weer een prik kan halen als je dat zou willen. Maar nu het aantal gevallen weer in de lift zit, maant de minister wel dat mensen haast maken met het laten zetten ervan, terwijl tegelijkertijd de GGD er ook mee stopt volgende week.
Ja, nog 4 dagen. Waarom daarna niet meer? Niemand weet het.quote:Op zondag 17 december 2023 19:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Volgens mij kan je tot de 21e nog een prik halen.
Ik heb niet echt een idee dat het een ding is, ik heb het toevallig nu wel zelf.quote:Op zondag 17 december 2023 17:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Of we ook gezellig naar Bergamo komen om wijn te slempen?![]()
Alleen als je een leuk logeeradresje hebt.![]()
Is Corona weer een ding ja? Heb het nieuws niet gevolgd laatste weken.
Ik zou het wel adviseren, want ik heb het en bij mij is het niet mild hoor.quote:Op zondag 17 december 2023 19:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, nog 4 dagen. Waarom daarna niet meer? Niemand weet het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |