maar dan mag je nog niet borrelenquote:Op donderdag 14 december 2023 09:43 schreef Mazikeen het volgende:
Wij hebben 22 december een kerstborrel.
Zo geen zin inMaar goed, het hoort erbij
Neequote:Op donderdag 14 december 2023 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan mag je nog niet borrelen
ik vind het altijd raar als er over een borrel gesproken wordt maar er niet geborrelt wordtquote:Op donderdag 14 december 2023 09:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
NeeEn als ik het wel mocht, had ik het niet gedaan. Want ik moet wel naar huis rijden.
Ja alleen mijn collega's die op de fiets kunnen komen, gaan borrelenquote:Op donderdag 14 december 2023 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het altijd raar als er over een borrel gesproken wordt maar er niet geborrelt wordt
Maar had je de Val Dieu noel nou ook?quote:Op donderdag 14 december 2023 09:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alleen mijn collega's die op de fiets kunnen komen, gaan borrelen
hmm, dan kunnen we er toch 3 samen doen.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:22 schreef Mazikeen het volgende:
Deze heb ik
• St Bernardus Christmas Ale
• Bornem Tripel
• Adriaen Brouwer Tripel
• Watou Tripel
• Scheldebrouwerij Zeezuiper
• Klein Duimpje Blauwe Tram
• Kompel Christmas
• Gouden Carolus Christmas
• Delirium Christmas
• Tongerlo Christmas
quote:Op donderdag 14 december 2023 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan kunnen we er toch 3 samen doen.
De sint Bernardus is wel een 0,75l fles, dus ik denk dat ik die tot het laatste bewaar
ik denk zondag.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]verstandig
Wanneer ga je drinken? Zondagmiddag al? Of tweede kerstdag?
eerste kerstdag ben ik bij ouders en gaan we wijnen
ja wilde rond 13:00 uur de eerste open trekkenquote:Op donderdag 14 december 2023 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk zondag.
Aangezien ik na 2e kerstdag weer werk denk ik dat ik die avond redelijk rustig hou.
Al moet ik dan wel de streamers kijken
ik moet daar wel rekening mee houden met het kerstdiner. want na een beetje daydrinking heb ik nooit zin om te kokenquote:Op donderdag 14 december 2023 10:33 schreef Mazikeen het volgende:
ja en dan in de avond een beetje minderen, zodat je de volgende dag geen last hebEn je weer door kan gaan
Ik ga gourmetten lekker makkelijkquote:Op donderdag 14 december 2023 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet daar wel rekening mee houden met het kerstdiner. want na een beetje daydrinking heb ik nooit zin om te koken
hmm, nee, dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 14 december 2023 10:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga gourmetten lekker makkelijk
Ik haat koken en helemaal met kerstquote:Op donderdag 14 december 2023 10:50 schreef gianni61 het volgende:
ik
[..]
hmm, nee, dat gaat niet gebeuren
ik haat gourmetquote:Op donderdag 14 december 2023 10:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik haat koken en helemaal met kerst
Oehquote:Op donderdag 14 december 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat gourmet
vorig jaar was mijn beste kerstmaal spare ribs
ja, voor mij hoeft het geen hert of fazant te zijn. dit was ook lekkerquote:
Spare ribs is godenvoerquote:Op donderdag 14 december 2023 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, voor mij hoeft het geen hert of fazant te zijn. dit was ook lekker
dat dan weer welquote:Op donderdag 14 december 2023 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spare ribs is godenvoer
quote:
Ook al jaquote:Op donderdag 14 december 2023 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan lekker je vingers aflikken
Karbonadequote:Op donderdag 14 december 2023 11:11 schreef Mazikeen het volgende:
ik hou niet van eten waar je vies van word
net als karbonade, dan moet je het vlees oppakken met je handen![]()
Zit heel je smoelwerk onder
Nee ik eet alleen spareribs als het echt goed klaar wordt gemaakt en het van het bot afvalt.
Daarom nagels knippen van te vorenquote:Op donderdag 14 december 2023 11:12 schreef Lovely het volgende:
Waar ik niet tegen kan is, iets onder de nagels komt brr
Zal jou eens vies.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:11 schreef Mazikeen het volgende:
Nee ik eet alleen spareribs als het echt goed klaar wordt gemaakt en het van het bot afvalt.
paar doktershandschoenen aantrekken dan maarquote:Op donderdag 14 december 2023 11:11 schreef Mazikeen het volgende:
Mwa eigenlijk wel,maar ook met ei pellen bijv of zout wat er onder komtquote:Op donderdag 14 december 2023 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom nagels knippen van te voren
[..]
Zal jou eens vies.
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:12 schreef Lovely het volgende:
Waar ik niet tegen kan is, iets onder de nagels komt brr
Oh geen moeite meequote:Op donderdag 14 december 2023 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa eigenlijk wel,maar ook met ei pellen bijv of zout wat er onder komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik kan er niet tegenquote:Op donderdag 14 december 2023 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh geen moeite meeKrab het er onder vandaan
Zal ik krabben?quote:
bang dat de perfecte manicure geruďneerd wordt?quote:
Nooit gedaan vleesfondue.. net zoals kaasfondue..quote:Op donderdag 14 december 2023 11:17 schreef Mazikeen het volgende:
En eerste kerstdag is standaard bij ouders vleeschfondue![]()
Met vienietta ijs als toetje
Maar ik neem nooit ijs. Ik ben niet gek op ijs.
Nee gewoon het gevoel..quote:Op donderdag 14 december 2023 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bang dat de perfecte manicure geruďneerd wordt?
Doe ikquote:
kaasfondue vind ik echt viesquote:Op donderdag 14 december 2023 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nooit gedaan vleesfondue.. net zoals kaasfondue..
Vienietta ijs is zo lekkervooral die met caramel, at het vroeger ook met de feestdagen bij mijn opa en oma
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
kaasfondue vind ik echt vies
Ik ga deze maken met kerst
https://www.vriendin.nl/culinair/recept-tiramisu-licor-43/
Hhmm dat ziet er uit als een lekker toetjequote:Op donderdag 14 december 2023 11:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
kaasfondue vind ik echt vies
Ik ga deze maken met kerst
https://www.vriendin.nl/culinair/recept-tiramisu-licor-43/
wordt je toch vet misselijk van ookquote:
ja al een keer eerder gemaakt, het is echt heel erg lekkerquote:Op donderdag 14 december 2023 11:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm dat ziet er uit als een lekker toetje
Ook lekker, ik doe eerste kerstdag .geen idee nogquote:Op donderdag 14 december 2023 11:17 schreef Mazikeen het volgende:
En eerste kerstdag is standaard bij ouders vleeschfondue![]()
Met vienietta ijs als toetje
Maar ik neem nooit ijs. Ik ben niet gek op ijs.
Grieksquote:Op donderdag 14 december 2023 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker, ik doe eerste kerstdag .geen idee nog
2de ga ik met de kids en kleinkids bij de Griek eten
Zo lekker, alleen jammer dat hier in Zutphen een Griek zit die niet echt lekker eten heeft.quote:
oeh, dat is misschien wel een goeie.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:29 schreef Mazikeen het volgende:
en ik kijk uit naar tweede kerstdag
Bier pizza en gamen
Ik ga ze zelf maken dit keerquote:Op donderdag 14 december 2023 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oeh, dat is misschien wel een goeie.
kijken of de pizzaboer bezorgt op 2e kerstdag
neuh, dat kan die man veel beterquote:
ja maar dorp... enige die bezorgen in newyork pizzaquote:Op donderdag 14 december 2023 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, dat kan die man veel beter
ik zie het wel. 2e kerstdag is appie ook weer open, dus dat is altijd nog een optiequote:Op donderdag 14 december 2023 11:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja maar dorp... enige die bezorgen in newyork pizza
Of ik moet het gaan halen, maar dan moet ik fietsen
Want rond 17 uur ben ik niet meer nuchter
ja maar vind diepvriespizza's niet zo lekkerquote:Op donderdag 14 december 2023 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie het wel. 2e kerstdag is appie ook weer open, dus dat is altijd nog een optie
ze hebben ook verse pizzasquote:Op donderdag 14 december 2023 11:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja maar vind diepvriespizza's niet zo lekker
dat laatste ga ik toch doen slimpiequote:Op donderdag 14 december 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hebben ook verse pizzas
of bodems
of alle ingredienten om het zelf te maken.
ik zeg ook niet dat naar de appie moetquote:Op donderdag 14 december 2023 11:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat laatste ga ik toch doen slimpie
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat naar de appie moet
Heb je dat wel eens eerder gedaan? Sta er ook wel eens bij te kijken. Dan denk ik....... nee toch maar nietquote:Op donderdag 14 december 2023 11:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga deze gewoon doen
Maar ik doe hem nog wel extra uitrollen, want dit is te dik
[ afbeelding ]
ja een paar keer, maar ik vind de bodem te dik. Dus ik rol het altijd uit.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens eerder gedaan? Sta er ook wel eens bij te kijken. Dan denk ik....... nee toch maar niet
Lijkt mij wel een keer leuk om te doen als die meiden van mijn zoon hier zijn. Kunnen ze ieder een halve zelf maken met wat ze lekker vindenquote:Op donderdag 14 december 2023 11:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja een paar keer, maar ik vind de bodem te dik. Dus ik rol het altijd uit.
Lekker hoor, tonijn en ui erover heen
Ik maak pizza met Turks brood.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga deze gewoon doen
Maar ik doe hem nog wel extra uitrollen, want dit is te dik
[ afbeelding ]
dat heb ik ook wel eens gedaan. best lekkerquote:
Sowieso is eigen gemaakt lekkerder dan zo'n diepvries ding....al zitten daar ook wel goeie tussen.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel eens gedaan. best lekker
O dat gaat hier een stuk makkelijker. Heb ze van 10 mg en van 5 heb langwerkende en kortwerkende hier staan ( nog van Henk)quote:Op donderdag 14 december 2023 12:11 schreef DJMO het volgende:
Dit is om moedeloos van te worden
Bel je de huisarts om te vragen om een herhaalrecept kortwerkende oxycodon 5 mg, (waarvan je er tot 6 per dag mag nemen bij acute pijn, en waar je er maar 6 van meegekregen hebt) zegt die bel het ziekenhuis maar, want ik weet niet waar je andere medicatie allemaal voor is.
Bel je het ziekenhuis : nee mevrouw, het middel is te verslavend en dus schrijven we niks extra voor. Kijk het maar even aan en bel morgenaar terug als het op is en het nog steeds niet gaat.
Ondertussen zadelen ze je wel op met een langer werkende pijnstiller die 31 euro per 20 stuks kost en waarvan je er 8 per dag moet innemen. En die niet vergoed wordt door de zorgverzekering.
Zorg in Nederland. Een groot verdienmodel over de rug van de patiënt heen
Oxycodon is ten eerste zwaar verslavendquote:Op donderdag 14 december 2023 12:11 schreef DJMO het volgende:
Bel je de huisarts om te vragen om een herhaalrecept kortwerkende oxycodon 5 mg, (waarvan je er tot 6 per dag mag nemen bij acute pijn, en waar je er maar 6 van meegekregen hebt) zegt die bel het ziekenhuis maar, want ik weet niet waar je andere medicatie allemaal voor is.
Bel je het ziekenhuis : nee mevrouw, het middel is te verslavend en dus schrijven we niks extra voor. Kijk het maar even aan en bel morgenaar terug als het op is en het nog steeds niet gaat.
Ondertussen zadelen ze je wel op met een langer werkende pijnstiller die 31 euro per 20 stuks kost en waarvan je er 8 per dag moet innemen. En die niet vergoed wordt door de zorgverzekering.
Over die troep is zelfs een film gemaaktquote:Op donderdag 14 december 2023 12:11 schreef DJMO het volgende:
Nummer 1 verslaving onder pijnstillersquote:Op donderdag 14 december 2023 12:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Over die troep is zelfs een film gemaakt
Ik heb het eerder gebruikt, en bovendien werd ik er in het ziekenhuis bijna plat mee gehouden. En thuis laten ze me dus gewoon creperen van de pijn, tenzij ik aftik voor andere pijn stilling.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oxycodon is ten eerste zwaar verslavend
En ten tweede heel slecht voor maag en darmen
Dat ze je een pijnstiller voorschrijven die niet wordt vergoed is dan wel weer heel bijzonder
Je kunt ook vragen om andere pijnstillersquote:Op donderdag 14 december 2023 12:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gebruikt, en bovendien werd ik er in het ziekenhuis bijna plat mee gehouden. En thuis laten ze me dus gewoon creperen van de pijn, tenzij ik aftik voor andere pijn stilling.
Heb je die gezien?quote:Op donderdag 14 december 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nummer 1 verslaving onder pijnstillers
quote:Op donderdag 14 december 2023 12:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb je die gezien?
Was wel goed en bizar.
Tis gewoon legale heroine ( als je het krijgt voorgeschreven. )quote:Op donderdag 14 december 2023 12:42 schreef Mazikeen het volgende:
Oxycodon
Die had ik na mijn operatie. helemaal waus werd ik ervan
Aah das een anderequote:
Ik heb dat al met andere pijnstillersquote:Op donderdag 14 december 2023 12:42 schreef Mazikeen het volgende:
Oxycodon
Die had ik na mijn operatie. helemaal waus werd ik ervan
ja vandaar die wausheidquote:Op donderdag 14 december 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis gewoon legale heroine ( als je het krijgt voorgeschreven. )
Waar geven ze het dan wel in het ziekenhuis en ook op recept mee?quote:Op donderdag 14 december 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt ook vragen om andere pijnstillers
Die je wel vergoed krijgt
Ik zou ze niet maar zo nemen DJMO
En zeker niet met waarvoor jij in het ziekenhuis hebt gelegen
Heb je rood haar toevallig ?quote:Op donderdag 14 december 2023 12:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb dat al met andere pijnstillers
quote:Op donderdag 14 december 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je rood haar toevallig ?
Waar is die docu te zien?quote:Op donderdag 14 december 2023 12:40 schreef greysbones het volgende:
https://www.jessicaviller(...)me-strijd-tegen-pijn
Deze bedoel je
Ja en neequote:
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je rood haar toevallig ?
Meestal zijn die overal overgevoelig voor als ze daardoor kunnen zeiken en helemaal vies woest kunnen wordenquote:
Op een serieuze noot, dit dus.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en nee
Bepaalde medicatie reageer je beter op
Maar op anesthesie dan weer niet
Kloptquote:Op donderdag 14 december 2023 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een serieuze noot, dit dus.
Ieder lichaam reageert anders ieder soort medicatie.
Klopt, bepaalde groepen met gezamenlijke genetische profielen (zoals roodharige, donkere huidskleur, lichte huidskleur, aziatische genen etc.) kunnen afwijkende resultaten ervaren van dezelfde medicatie.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Maar roodharigen reageren dus anders
Dan de gemiddelde mens
Dat soort dingen vind ik dan weer enorm interessantquote:Op donderdag 14 december 2023 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klopt, bepaalde groepen met gezamenlijke genetische profielen (zoals roodharige, donkere huidskleur, lichte huidskleur, aziatische genen etc.) kunnen afwijkende resultaten ervaren van dezelfde medicatie.
Korte samenvatting: roodharige hebben geen ziel dus die geven geen ene fuck voor het welzijn van mensen en enkel voor de winstquote:Op donderdag 14 december 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
Er is een mogelijk verband gevonden tussen de rode haarkleur en de intelligentie van de persoon. Het gen wat voor de haarkleur zorgt, is samen met een aantal andere genen betrokken bij de centrale functies in de hersenen. Dit duidt mogelijk op een hogere intelligentie bij het hebben van de gen voor rood haar. Dit zou mogelijk ook een verklaring geven voor de verhoogde kans om uitvoerend directeur te worden voor roodharigen.
Ik ben geboren met knalrood haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Anti depressiva werkt heel vaak anders dan dat de bedoeling isquote:Op donderdag 14 december 2023 12:58 schreef aloa het volgende:
Ik heb het wel met meer medicatie. Zelfs met antidepressiva, werkte alleen maar negatief ipv wat het werkelijk moest doen.
quote:Op donderdag 14 december 2023 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben geboren met knalrood haar
Dat jij geboren bent als de assistent van de duivel was me allang duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik weet het helaas.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anti depressiva werkt heel vaak anders dan dat de bedoeling is
Antidepressiva en andere medicatie die gericht is op neurologie is sowieso nogal een vaag gebied. De hersenen zijn het minst begrepen orgaan door de medische wereld dus medicatie daarop is nogal tijd een lastig ding om meteen goed te krijgen.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:58 schreef aloa het volgende:
Ik heb het wel met meer medicatie. Zelfs met antidepressiva, werkte alleen maar negatief ipv wat het werkelijk moest doen.
Rotzooi is het. Ik zal dat echt nooit meer nemen.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Antidepressiva en andere medicatie die gericht is op neurologie is sowieso nogal een vaag gebied. De hersenen zijn het minst begrepen orgaan door de medische wereld dus medicatie daarop is nogal tijd een lastig ding om meteen goed te krijgen.
Dit dusquote:Op donderdag 14 december 2023 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Antidepressiva en andere medicatie die gericht is op neurologie is sowieso nogal een vaag gebied. De hersenen zijn het minst begrepen orgaan door de medische wereld dus medicatie daarop is nogal tijd een lastig ding om meteen goed te krijgen.
maar vooral ditquote:Op donderdag 14 december 2023 13:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Rotzooi is het. Ik zal dat echt nooit meer nemen.
Wat een dikke ellende was dat.
Kan best veel vervelende bijwerkingen hebben terwijl het eigenlijke probleem niet echt opgelost word idd.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Rotzooi is het. Ik zal dat echt nooit meer nemen.
Wat een dikke ellende was dat.
En dan wil je ermee stoppen. De hel op aarde was dat. Als ik over straat liep kreeg ik constant schokken in mijn hoofd, heel naar was dat.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan best veel vervelende bijwerkingen hebben terwijl het eigenlijke probleem niet echt opgelost word idd.
Neequote:Op donderdag 14 december 2023 13:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Die directeur was geestelijk ook niet in orde.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wat naar Aloaquote:Op donderdag 14 december 2023 13:12 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan wil je ermee stoppen. De hel op aarde was dat. Als ik over straat liep kreeg ik constant schokken in mijn hoofd, heel naar was dat.
Heeft nog lang geduurd.
Jaquote:
maar niet spierwit?quote:
je kunt niet alles hebben.quote:
maar bijna weekendquote:
[..]
Wtf ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook rode ogen net als Heino?
quote:Op donderdag 14 december 2023 15:42 schreef maily het volgende:
[..]
Wtf ....
Heb je ook rode ogen net als Heino?
Dat dan weer welquote:
Even de klok op krachtstroom laten werken, dan vliegt de tijd voorbijquote:Op donderdag 14 december 2023 16:06 schreef Mazikeen het volgende:
Wat gaat de tijd toch langzaam.
Wel veel gedaan weer vandaag
Als de tijd sneller was gegaan, had je misschien minder veel gedaan vandaagquote:Op donderdag 14 december 2023 16:06 schreef Mazikeen het volgende:
Wat gaat de tijd toch langzaam.
Wel veel gedaan weer vandaag
maar ik ben toe aan weekendquote:Op donderdag 14 december 2023 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als de tijd sneller was gegaan, had je misschien minder veel gedaan vandaag
Hoezo een kut weekend?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar ik ben toe aan weekendWat een kut weekend gaat worden, maar goed
We moeten mijn schoonouders om 3:45 uur naar schiphol brengenquote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
Aan de mooie kant, dan heb je zaterdag lekker veel tijd om veel te doen in de ochtend
Zo dat is lekker vroeg zeg..quote:Op donderdag 14 december 2023 16:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We moeten mijn schoonouders om 3:45 uur naar schiphol brengen![]()
Dus ongeveer 5 uur weer thuis, dan heeft het geen zin meer om te slapen, ben ik klaar wakker
raar lullen ik
Dan ongeveer 5:45 uur weer thuis
ik kan dat nietquote:Op donderdag 14 december 2023 16:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dat is lekker vroeg zeg..
Maar dan misschien in de middag een tukkie doen als je tijd hebt ?
nee en als het een keer gebeurd, dan voel ik mij zo belabberd erna.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk ook zelden tot nooit..
Beetje katerig iddquote:Op donderdag 14 december 2023 16:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee en als het een keer gebeurd, dan voel ik mij zo belabberd erna.
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
Dan gewoon morgen alvast paar gram pepp inslaan bij je lokale 'groente boer'
ja datquote:
Gezelquote:Op donderdag 14 december 2023 16:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We moeten mijn schoonouders om 3:45 uur naar schiphol brengen![]()
Dus ongeveer 5 uur weer thuis, dan heeft het geen zin meer om te slapen, ben ik klaar wakker
raar lullen ik
Dan ongeveer 5:45 uur weer thuis
Ik haat vliegen sowiesoquote:Op donderdag 14 december 2023 21:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]ach ja. In januari brengen ze ons. Maar dat is dichterbij
ik haat vliegen vanaf shithol
Duurt zo lang hequote:Op donderdag 14 december 2023 21:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor![]()
Maar ja... Canarische eilanden
Met de boot is ook zo kut
Ja 2 dagen. En ik was kots en kots misselijkquote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 21:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja 2 dagen. En ik was kots en kots misselijk
Nooit maar dan ook nooit meer.
Zulke hoge golven ik dacht dat ik dood ging
Mazikequote:
Giannikequote:
Sallykequote:
Grijskequote:
Lovkequote:
Omdat het kanquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:52 schreef gianni61 het volgende:
Wat een vriendelijke begroetingen hier allemaal
quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat het kan
#HugsForAll
We zijn ook best liefquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:52 schreef gianni61 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:52 schreef gianni61 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zijn ook best liefGrijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dottekequote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zijn ook best liefJij vooral als je slaaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
GrijsjeGiiiaaaannniiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik slaap nooitquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotteke
[..]
Jij vooral als je slaapt
Hihi.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik slaap nooit![]()
Ik doe 1 oog dicht
Hey lieve Stigquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotteke
[..]
Jij vooral als je slaapt
Helloquote:
Oehquote:
Vanavond 1 januari?quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:13 schreef Mazikeen het volgende:
Zo vanavond 1 januari gaan onze werktijden veranderen
08:00 - 17:00
Ben je ookquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh
Ze noemde me lief
N'ahwwwwquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh
Ze noemde me lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
en zin in Mcdonaldsquote:
Ik ook wel.. wil eigenlijk sowieso nog deze maand even maccie etenquote:
Kende je die niet?quote:
wanneer wil je gaan?quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook wel.. wil eigenlijk sowieso nog deze maand even maccie eten
Geef je ook een goed antwoord?quote:
Ik dacht al die AB heeft geen goede invloed op Maz die leeft al in de toekomstquote:
was het maar zo feestquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht al die AB heeft geen goede invloed op Maz die leeft al in de toekomst
Zou je dat willen? Laat mij maar lekker in het hedenquote:
Dat spreek ik niet.quote:
O op je vrijedag gaan werken. Je mensen blijven natuurlijk bestellen ook al zijn er feestdagen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:38 schreef Mazikeen het volgende:
maar heel misschien ga ik op zondag 24-12 nog 3 uur werken4 dagen dicht, bestellingen worden een hel als we woensdag alles moeten gaan zoeken
Baggeren op een baggerschip.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
ja maar kom alleen als ik 200% krijg
Ik ben inspiratieloos. Moet vrijgezellen feest organiseren voor tante
Weten jullie nog leuke opdrachten die ze moet uitvoeren in de stad Rotterdam?
quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Baggeren op een baggerschip.
Neequote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik slaap nooit![]()
Ik doe 1 oog dicht
Gelijk vakantiequote:Op vrijdag 15 december 2023 11:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
en gelijk vakantie? Of is dat een week later?
Mailykequote:Op vrijdag 15 december 2023 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik lig altijd op één oor
1.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Samenvatting van de dag vandaag
1. Ziggo heeft onaangekondigde werkzaamheden dus geen internet
2. Paspoort is aangevraagd
3. Ineens wordt het bouwmateriaal waar ik al 1,5 jaar naar kijk opgeruimd waar ik vorige week een mail overstuurde.
En dat is nog maar de halve dag ....quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Samenvatting van de dag vandaag
1. Ziggo heeft onaangekondigde werkzaamheden dus geen internet
2. Paspoort is aangevraagd
3. Ineens wordt het bouwmateriaal waar ik al 1,5 jaar naar kijk opgeruimd waar ik vorige week een mail overstuurde.
Het plan is dan ook om de rest van de dag eigenlijk zo weinig mogelijk te doenquote:Op vrijdag 15 december 2023 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
En dat is nog maar de halve dag ....
Belooft nog wat
Niks doen is moeilijk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het plan is dan ook om de rest van de dag eigenlijk zo weinig mogelijk te doen
Ohai.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik niet, morgen maar even halen
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:22 schreef Harrie het volgende:
goede middag
Nog iets meer dan een uur en ik kan mijn ogen nu al bijna niet meer openhouden
Hoogste tijd voor weekend
ik ben ondertussen maar het handballen aan het kijkenquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:24 schreef Mazikeen het volgende:
Ik moet nog tot half 6. Wel tussendoor weg geweest, al mijn nichtjes en neefjes en achternichtjes en neefjes gezien.
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:31 schreef Harrie het volgende:
En dan zitten er nog een paar in bespreking..... de tijd tikt en ik heb zin inzo maken ze geen vrienden
ja even met leidinggevende staan praten, gelijk 17 minuten verddrrquote:
Jeejquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja even met leidinggevende staan praten, gelijk 17 minuten verddrr
Gezellige kletsbabbels, of de meer serieuze?quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja even met leidinggevende staan praten, gelijk 17 minuten verddrr
Hoer nog welquote:
serieuze dat dan weer welquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Gezellige kletsbabbels, of de meer serieuze?![]()
Even klagen over de kou op de werkvloer en zo
Kouwe vingersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |