De PVV vindt dat de Kamervoorzitter 'altijd uit de gelederen van de oppositie afkomstig moet zijn'.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik stem PVV en ben pro Bosma, maar in het geval van de kamervoorzitter kijk ik neutraal, als het van der Lee wordt dan verdiend hij het ook en kijk ik uit naar zijn voorzitterschap. Ik laat partijbelangen in dit geval achterwege, want dat is ook wat een voorzitter moet doen. Arib was van de PvdA en daar zou ik nooit op kunnen stemmen maar één van de beste voorzitters die we gehad hebben.
Dat was relevant toen ze in de oppositie zaten, nu is dat anders, natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De PVV vindt dat de Kamervoorzitter 'altijd uit de gelederen van de oppositie afkomstig moet zijn'.
Daar kan ik mij prima in vinden.
Maar we gaan het zien
Oh en dat gaat niet de ijskast in?quote:Op donderdag 14 december 2023 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat wel het doel van de Islam.
Uiteraard .quote:Op donderdag 14 december 2023 11:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was relevant toen ze in de oppositie zaten, nu is dat anders, natuurlijk.
Daar heb ik niemand over horen praten.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Oh en dat gaat niet de ijskast in?
Ik heb zelfs nog nooit iemand in de 2e Kamer horen pleiten voor het invoeren van de sharia. Verbieden van de islam daarentegen wel.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar heb ik niemand over horen praten.
Van Baerle ?quote:Op donderdag 14 december 2023 11:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
K zou niet weten wie als niet-moslim op ze stemt.
Je was mij voor.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, niet om het een of ander maar de lijsttrekker is geen moslim. Die is niet eens gelovig.
Mwah...ik denk dat er een kleiner percentage Nederlanders daar echt mee bezig dan je denkt. Ze hebben een grote mond, dat wel, en je merkt ze eerder op.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:47 schreef -XOR- het volgende:
Overigens geloof ik oprecht dat de Nederlandse obsessie met (Midden-Oosterse/ Afrikaanse) immigranten veel verder gaat dan de Duitse obsessie met Joden in de jaren '30.
Dat had ik al aangegeven. Verder is DENK geen confessionele partij in tegenstelling tot CDA, SGP en CU.quote:
De hele politiek is gereduceerd tot 1 thema: mIgRaTiE. De grootste partij van het land heeft de verkiezingen met een landslide gewonnen met een verkiezingsprogramma dat ongeveer luidt: "migranten oprotten en dan is er gratis geld voor iedereen".quote:Op donderdag 14 december 2023 11:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah...ik denk dat er een kleiner percentage Nederlanders daar echt mee bezig dan je denkt. Ze hebben een grote mond, dat wel, en je merkt ze eerder op.
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iemand die moslim is wil per definitie de sharia invoeren? Wat een idiote opmerking. De SGP zit met 3 zetels in de 2e Kamer, overigens.
Is dat een beetje zo als het feit dat elke christen eigenlijk de Amish manier van leven wil invoeren?quote:Op donderdag 14 december 2023 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat wel het doel van de Islam.
Momenteel wel, ja, alle problemen zijn gereduceerd tot een benoemde zondebok en als je die aanpakt verdwijnt alle problematiek als sneeuw voor de zon.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De hele politiek is gereduceerd tot 1 thema: mIgRaTiE. De grootste partij van het land heeft de verkiezingen met een landslide gewonnen met een verkiezingsprogramma dat ongeveer luidt: "migranten oprotten en dan is er gratis geld voor iedereen".
Ik betwijfel of mensen die dit roepen uberhaupt weten wat de sharia is.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
Is dat een beetje zo als het feit dat elke christen eigenlijk de Amish manier van leven wil invoeren?
Een zelfde soort drama zal het inderdaad niet worden aangezien demense de geschiedenis ook kennen en weten dat die Duitsers daar een halve eeuw gezeik mee hebben gehad, daar heeft niemand zin in. Het is niet zo dat de haat nu minder is, dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Momenteel wel, ja, alle problemen zijn gereduceerd tot een benoemde zondebok en als je die aanpakt verdwijnt alle problematiek als sneeuw voor de zon.
En ja, dat fenomeen kennen we uit de geschiedenis en dat is, volgens mij, zelden goed afgelopen. Ik ben nog van goede hoop dat het hier niet zo'n drama zal worden, overigens.
Ik denk dat het voor de meesten geen haat is. Meer een lui en makkelijk antwoord op hele lastige en complexe vragen die men zich liever niet stelt.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een zelfde soort drama zal het inderdaad niet worden aangezien demense de geschiedenis ook kennen en weten dat die Duitsers daar een halve eeuw gezeik mee hebben gehad, daar heeft niemand zin in. Het is niet zo dat de haat nu minder is, dat geloof ik niet.
Ja je hebt gelijk. Ik had even zin om een knuppel in het hoenderhok te gooien. Dat is mislukt.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit iemand in de 2e Kamer horen pleiten voor het invoeren van de sharia. Verbieden van de islam daarentegen wel.
De meeste dingen komen na 10 jaar wel naar Nederland.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, da's meer iets voor de VS, geloof ik, church shootings zijn populair tegenwoordig
True dat.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De meeste dingen komen na 10 jaar wel naar Nederland.
Heh, zou je wel hopen, jaquote:Op donderdag 14 december 2023 12:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Tis wel logisch dat je eigen fractie voor jou stemt
Vandaar dat de PVV zo groot geworden is.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah...ik denk dat er een kleiner percentage Nederlanders daar echt mee bezig dan je denkt. Ze hebben een grote mond, dat wel, en je merkt ze eerder op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |