Het "exhibitionistische knapperdje" type (liefst vrouwelijk) ;-)quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:42 schreef rinardo het volgende:
[poll=6541]
Vul aan, ik wil alvast lachen
haha nee, klopt, als je 1 x een poll hebt aangemaakt, kan hij niet veranderd. maar bij een volgende poll zal ik hem toevoegen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:54 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Het "exhibitionistische knapperdje" type (liefst vrouwelijk) ;-)
Ik krijg het niet in de poll, maar waarschijnlijk kan ik dat ook helemaal niet...
okequote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we even wachten tot de bewoners bekend zijn?
@Epicouros heb de poll in gezellig babbel gezet, hier mocht het niet rinardo in BB / [BB 2024 SC #1] Voor de gezellige babbelquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
haha nee, klopt, als je 1 x een poll hebt aangemaakt, kan hij niet veranderd. maar bij een volgende poll zal ik hem toevoegen.
Ja welk type wel, maar ik ben geen bewonerquote:
doen we nieuw polletje na de showquote:Op maandag 15 januari 2024 14:30 schreef Million_Lights het volgende:
Eens benieuwd wie ik na vanavond als favoriet ga kiezen.
Momenteel denk ik Sonja, Ronahi of Tyron.
Bj Alice verwacht ik een mix van Vera (2022) en Chiara (2023)...
Heb Ashley gestemdquote:
na gisteren mijn rankingquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
na aflevering gisteravond
1. Ronahi
2. Lenie
3. Ariana
4. Alice
5. Dilano
6. Tom
7. Basiri
8. Karen
9. Randy
10. Tyron
11. Danny
12. Jimmy
13. Doriana
Nou deze week mag ze van mij gaan. Ze lult in algemeenheden en heeft alles ook wat haar gesprekspartner ook heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:01 schreef marky het volgende:
Ik heb nu op Sonja gestemd om te vertrekken. Na gisteravond wil ik dat Ashley nog even blijft.
Zo dacht ik er ook over ongeveer.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:37 schreef Kodiak100 het volgende:
1 Alice
2 Karen
3 Danny
4 Randy
Onderaan
Lenie
Ronahi
Dilano
Beide niks aan, Alice moet blijvenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef KraideN het volgende:
Snap niet dat zoveel mensen Alice zo hoog zetten.
Ze heeft niks te melden, niet echt een persoonlijkheid, zo denkt de regie er ook over schijbaar want ze komt het minste in beeld of aan het woord van alle bewoners.
Voor mij is zij bij de onderste 3.
Basiri en Tyron zijn wel de leukste qua persoonlijkheid.
Hierom stemmen wij op haarquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef KraideN het volgende:
Ze heeft niks te melden, niet echt een persoonlijkheid, zo denkt de regie er ook over schijbaar want ze komt het minste in beeld of aan het woord van alle bewoners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Erg dat Ronahi onderaan staat omdat ze Belg is...quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:12 schreef Basxt het volgende:
1. Ashley (reuring, pittig)
2. Lenie (tokkie, mogelijk sensatie tv)
3. Dilano (slimme en leuke gast)
4. Alice (verschijning)
5. Ariana (sensatie tv)
6. Karen (semi goodlooking)
7. Danny (semi tokkie, imo niet veelzeggend)
8. Doriana (belg)
9 Jimmy (matig figuur)
10. Basiri (saai)
11. Randy (prima kerel,saai)
12. Tyron (eigendunk mannetje)
13. Tom (mooiboy, saai)
14. Ronahi (prima meid, maar te vrolijk en belg)
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik volg het al een paar jaar niet meer, maar vandaag toch even mijn kater uitgezeten met een paar afleveringen.
Rohani zou denk ik mijn favoriet zijn, niet al te snugger maar wel lief. Verder vind ik Ashley leuk, lekker pittig en ook Alice lijkt me wel een schatje.
Van de mannen vind ik Randy het leukst.
Karen lijkt mij de bankhangster van het gezelschap, vrij kleurloos.
Ariana een vreselijke aanstelster, waarschijnlijk gecast voor irritainment.OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karen is juist het ondeugendst
potverdikkemequote:Op donderdag 25 januari 2024 18:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Hierom stemmen wij op haar
[ afbeelding ]
Kwam er op tv nauwelijks uit. Ik zag haar continu op de bank hangen, met een dekentje over haar benen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok
Karen is juist het ondeugendst
Prachtmeid.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:31 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?quote:
Gnomie.quote:
Ik denk dat dat verder gaat dan wat je haar ziet doen, maar eerder logisch nadenken isquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef KraideN het volgende:
Modedit. Knipquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:31 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik volg het al een paar jaar niet meer, maar vandaag toch even mijn kater uitgezeten met een paar afleveringen.
Rohani zou denk ik mijn favoriet zijn, niet al te snugger maar wel lief. Verder vind ik Ashley leuk, lekker pittig en ook Alice lijkt me wel een schatje.
Van de mannen vind ik Randy het leukst.
Karen lijkt mij de bankhangster van het gezelschap, vrij kleurloos.
Ariana een vreselijke aanstelster, waarschijnlijk gecast voor irritainment.De eeuwige drag queen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de eerste keer volgens mij
Gay en dragqueen is niet hetzelfde he.
In Australie scoorde dat trouwens ENORM (Courtney Act), die is super ver gekomen (o, gewonnen zelfs).L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
gestemd op Dilanoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:47 schreef Willewa het volgende:
Gezien dit topic om een poll gaat en de laatste poll alweer stamt van de tweede dag dat we konden kijken, maar even een nieuwe
26-01* natuurlijk![]()
![]()
[poll=6617]
Jij kijkt nog niet heel lang naar reallifesoaps, schat ik zo in.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eeuwige drag queen?
Dit is de eerste keer volgens mij
Ik ben 45. Al jaren.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij kijkt nog niet heel lang naar reallifesoaps, schat ik zo in.
Ik veeg alle RLS's op een hoop, incl. DGK en Utopia., in die laatste twee waren ze ontelbaar. In BB 6, liep Rik ook om de haverklap in vrouwenkleding en in de eerste serie van deze nieuwe reeks had je die idioot met z'n make updoos, wiens naam mij ontgaan is.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 45. Al jaren.
Ik had het over BB NL specifiek.
En nee Kelly is geen dragqueen. En die Mitchell of hoe ie heette ook niet.
Ik mis de optie geen eenquote:
Dit kan ik alleen maar onderschrijven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 08:26 schreef wolffie het volgende:
Dat Tom zo hoogt staat, bij mij onderaan, Dilano valt me erg tegen tot nu toe, Ronahi leuke meid, en Ashley mijn favoriet.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit kan ik alleen maar onderschrijven.![]()
Bij mijn favorieten mag ook Alice nog. Schatje, lekker fanatiek (en ook nog eens een lust voor het oog, vooral als je achter haar staat.)
Tom vind ik een zichzelf overschattende eikel met directeursneigingen.
Ook voor jou telt commentaar op de streams en niet op de usersquote:
ga niet stemmen, verdienen het alle drie om te blijvenquote:
Nee die kut Tom moet genomineerd worden man, wat een eikel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ga niet stemmen, verdienen het alle drie om te blijven
wat een lafbekken dat ze die kutdilano niet durven te nomineren![]()
![]()
Wel grappig ja, van Ashley wordt door velen van alles getolereerd en van door de massa gekozen zondebokken wordt bijna niks getolereerd en elk klein dingetje totaal uitvergroot 😅 Bij soortgelijk of zelfs eigenlijk minder erg gedrag wordt volop gekotst en bij Ashley juist bij asocialer en irritant dominant gedrag geapplaudisseerd. Superselectieve verontwaardiging.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
Ashley die een grote bek heeft tegen Ariana en Jimmy is de favoriet? Goh, geen wonder dat het met de maatschappij in Nederland verkeerd gaat.
Jimmy roddelende intrigant die wel heel vaak zegt dat hij iets tegen iemand gaat zeggen maar het nooit doet. Daarnaast stookt hij mensen op.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
Ashley die een grote bek heeft tegen Ariana en Jimmy is de favoriet? Goh, geen wonder dat het met de maatschappij in Nederland verkeerd gaat.
idd wtf Ashley die mot er zo snel mogelijk uit juistquote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
Op tv laten ze niet het hele stuk zien en ik hou juist van der direct in iemand zijn smoel en niet achter ze ruggen om zoals die slang van een Rohani en Dorianaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:48 schreef Paul het volgende:
[..]
idd wtf Ashley die mot er zo snel mogelijk uit juist
Hoe dan ze roddelt de hele dagquote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:05 schreef einzeinz het volgende:
Vandaag voor de eerste keer van Doriana gehoord, zit ze er al lang in? Wat een stille grijze muis is dat!
Jimmy is niet de favoriet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
Lees de zin nog eens; Ashley, die een grote bek heeft tegen Ariana en Jimmy, is de favoriet?quote:
Interpunctie?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lees de zin nog eens; Ashley, die een grote bek heeft tegen Ariana en Jimmy, is de favoriet?
Ik vind Ashley absoluut niet onsympathiek, maar ze heeft vanaf dag 1 al gezegd dat ze er primair voor het spel zit en dat weet iedereen daar ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:33 schreef wolffie het volgende:
Ashley is wel direct hou ik ook van, maar ze is soms niet sympathiek, maar dat kan een houding zijn. Ik mag haar wel, maar niet meer mijn favoriet.
Doriana vind ik niks
En Tom niet , maar dat had ik al
Nouska zal er wel uit gaan.
Nadeel dat ze kort in het huis is.
En dat tegen iedereen zeggen kan je de kop kosten. En dat vind ze dan vervolgens weer helemaal oké denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Ashley absoluut niet onsympathiek, maar ze heeft vanaf dag 1 al gezegd dat ze er primair voor het spel zit en dat weet iedereen daar ook.
natuurlijk geeft ze daar niks om, want ze weet toch wel dat de kijkers haar erin laten blijvenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat tegen iedereen zeggen kan je de kop kosten. En dat vind ze dan vervolgens weer helemaal oké denk ik.
Ik zeg kan haar houding zijn, ik mag haar en hoop dat ze blijft. Maar je merkt wel aan haar wie ze wel of niet mag. Ze heeft lef, is stoer en zegt wat ze denkt. Zonder haar is het saai, en ik hoop dat ze erachter komt hoe Tom echt is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Ashley absoluut niet onsympathiek, maar ze heeft vanaf dag 1 al gezegd dat ze er primair voor het spel zit en dat weet iedereen daar ook.
ik hoop dat ze ook nog erachter komt hoe Danny echt over haar denktquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ik zeg kan haar houding zijn, ik mag haar en hoop dat ze blijft. Maar je merkt wel aan haar wie ze wel of niet mag. Ze heeft lef, is stoer en zegt wat ze denkt. Zonder haar is het saai, en ik hoop dat ze erachter komt hoe Tom echt is.
Ashleys tassendraagster.quote:
Zijn wel wat verschuivingen geweest, beetje veel zelfs!quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:52 schreef freaky40 het volgende:
1. Karen
2. Ashley
3. Randy
4. Tyron
5. Basiri
6. Jimmy
7. Alice
8. Danny
9. Dilano
10. Tom
11. Rohani
12. Doriana
13. Lenie
14. Ariana
Ik verwacht niet dat Ashley wint. Ik zie Tyron eerder winnen. Glenn en Tom maken denk ik ook een kans, hoewel ik de populariteit van Tom niet begrijp.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:29 schreef Witborst het volgende:
Ik denk steeds meer dat we moeten accepteren dat as dit jaar gaat winnen 🤮
Zo had ik het ook om de loods.
Dus we kunnen nog genieten van als ze het geld mee neemt!
Ik hoop het ook natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Ashley wint. Ik zie Tyron eerder winnen. Glenn en Tom maken denk ik ook een kans, hoewel ik de populariteit van Tom niet begrijp.
Zet Ashley naast Tom en Alice op de bank, en Ashley ligt eruit..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Ashley wint. Ik zie Tyron eerder winnen. Glenn en Tom maken denk ik ook een kans, hoewel ik de populariteit van Tom niet begrijp.
Ashley staat op 3 omdat er nog veel mensen zijn die haar als favoriete bewoonster zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:36 schreef Alicia76 het volgende:
Ik snap niet echt dat Tom zo hoog staat. ik vind het een zeer moeilijke jongen met hele vreemde reacties op vrij normale situalties. en hoezo staat ashley op 3? die was er al uitgestemd.
Echt? Ondanks dat ze er eigenlijk al uit lag in week 1 en dus niets meer in het programma te zoeken heeft. en ondanks dat ze een een verschrikkelijk mens is? Ik vind dat raar. Vindt Salar haar ook leuk? Dan heeft Salar voor mij ook afgedaan. TV maken heeft wel grenzen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:15 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ashley staat op 3 omdat er nog veel mensen zijn die haar als favoriete bewoonster zien.
Echt zeker, en niet veel lelijke kanten imo. Zodra een boze kant terecht is, is ie niet lelijk imo. Tenminste, ik vind dat ie altijd netjes binnen de perken blijft dan. *en vaak on point is.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:10 schreef marky het volgende:
Opvallend hoge positie van Tyron op Fok. Misschien omdat hij gewoon echt is met al zijn mooie en lelijke kanten.
Ik stem niet op uiterlijk. Ik stem op hem omdat ik hem puur vind. Hij laat al zijn emoties zien. Als hij sjaggo is verbergt hij het niet. Als hij boos is verbergt hij het niet. Als hij blij is is hij een blij ei. Er is geen nep of show aan. Dat maakt hem als mens echt en geen verbeterde versie van zichzelf zoals daar zoveel rond lopen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:48 schreef wolffie het volgende:
Ach Ty doet er alles aan om te winnen, ia echt geen lieverd hoor die gunt een ander niks. Waarom wordt er op hem gestemd, omdat hij er goed uit ziet zoals Alice? Daar gaat het toch niet om, strijden spelen en jezelf in de finale spelen. Ik gun het Glenn wel, hoop dat hij het wint.
Dus een ander mag niet iemand leuk vinden, omdat jij die niet mag? Zegt genoeg over hoe jij in elkaar zit.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:08 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Echt? Ondanks dat ze er eigenlijk al uit lag in week 1 en dus niets meer in het programma te zoeken heeft. en ondanks dat ze een een verschrikkelijk mens is? Ik vind dat raar. Vindt Salar haar ook leuk? Dan heeft Salar voor mij ook afgedaan. TV maken heeft wel grenzen.
Vind ik ook persoonlijk de winnaar Alice.quote:Op dinsdag 2 april 2024 05:29 schreef Alicia76 het volgende:
Alice is de meest pure persoon in deze editie. Je ziet haar ook echt genieten als anderen iets winnen. Daar is bij de overige bewoners niet zo. Dus voor mij is Alice de winnaar van BB24.
Ja joh, want de makers vinden het echt heel belangrijk wie er wint.quote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef Witborst het volgende:
Ze laten het manipuleren weer beginnen.
Alle lijnen staan open.
Maar ze is weg dat kreng.
2 goed zover. Ik gok dat alle 5 goed zijn!quote:Op zondag 7 april 2024 02:58 schreef Alicia76 het volgende:
Ik denk dat de volgorde dit wordt:
5 - Ashley
4 - Jimmy
3 - Randy
2 - Glenn
1 - Alice
Geloof me, zonder Glenn kijkt er bijna geen drol meer in België.quote:Op zaterdag 13 april 2024 05:06 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Ja joh, want de makers vinden het echt heel belangrijk wie er wint.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |