Het "exhibitionistische knapperdje" type (liefst vrouwelijk) ;-)quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:42 schreef rinardo het volgende:
[poll=6541]
Vul aan, ik wil alvast lachen
haha nee, klopt, als je 1 x een poll hebt aangemaakt, kan hij niet veranderd. maar bij een volgende poll zal ik hem toevoegen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:54 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Het "exhibitionistische knapperdje" type (liefst vrouwelijk) ;-)
Ik krijg het niet in de poll, maar waarschijnlijk kan ik dat ook helemaal niet...
okequote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we even wachten tot de bewoners bekend zijn?
@Epicouros heb de poll in gezellig babbel gezet, hier mocht het niet rinardo in BB / [BB 2024 SC #1] Voor de gezellige babbelquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
haha nee, klopt, als je 1 x een poll hebt aangemaakt, kan hij niet veranderd. maar bij een volgende poll zal ik hem toevoegen.
Ja welk type wel, maar ik ben geen bewonerquote:
doen we nieuw polletje na de showquote:Op maandag 15 januari 2024 14:30 schreef Million_Lights het volgende:
Eens benieuwd wie ik na vanavond als favoriet ga kiezen.
Momenteel denk ik Sonja, Ronahi of Tyron.
Bj Alice verwacht ik een mix van Vera (2022) en Chiara (2023)...
Heb Ashley gestemdquote:
na gisteren mijn rankingquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
na aflevering gisteravond
1. Ronahi
2. Lenie
3. Ariana
4. Alice
5. Dilano
6. Tom
7. Basiri
8. Karen
9. Randy
10. Tyron
11. Danny
12. Jimmy
13. Doriana
Nou deze week mag ze van mij gaan. Ze lult in algemeenheden en heeft alles ook wat haar gesprekspartner ook heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:01 schreef marky het volgende:
Ik heb nu op Sonja gestemd om te vertrekken. Na gisteravond wil ik dat Ashley nog even blijft.
Zo dacht ik er ook over ongeveer.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:37 schreef Kodiak100 het volgende:
1 Alice
2 Karen
3 Danny
4 Randy
Onderaan
Lenie
Ronahi
Dilano
Beide niks aan, Alice moet blijvenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef KraideN het volgende:
Snap niet dat zoveel mensen Alice zo hoog zetten.
Ze heeft niks te melden, niet echt een persoonlijkheid, zo denkt de regie er ook over schijbaar want ze komt het minste in beeld of aan het woord van alle bewoners.
Voor mij is zij bij de onderste 3.
Basiri en Tyron zijn wel de leukste qua persoonlijkheid.
Hierom stemmen wij op haarquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef KraideN het volgende:
Ze heeft niks te melden, niet echt een persoonlijkheid, zo denkt de regie er ook over schijbaar want ze komt het minste in beeld of aan het woord van alle bewoners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Erg dat Ronahi onderaan staat omdat ze Belg is...quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:12 schreef Basxt het volgende:
1. Ashley (reuring, pittig)
2. Lenie (tokkie, mogelijk sensatie tv)
3. Dilano (slimme en leuke gast)
4. Alice (verschijning)
5. Ariana (sensatie tv)
6. Karen (semi goodlooking)
7. Danny (semi tokkie, imo niet veelzeggend)
8. Doriana (belg)
9 Jimmy (matig figuur)
10. Basiri (saai)
11. Randy (prima kerel,saai)
12. Tyron (eigendunk mannetje)
13. Tom (mooiboy, saai)
14. Ronahi (prima meid, maar te vrolijk en belg)
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik volg het al een paar jaar niet meer, maar vandaag toch even mijn kater uitgezeten met een paar afleveringen.
Rohani zou denk ik mijn favoriet zijn, niet al te snugger maar wel lief. Verder vind ik Ashley leuk, lekker pittig en ook Alice lijkt me wel een schatje.
Van de mannen vind ik Randy het leukst.
Karen lijkt mij de bankhangster van het gezelschap, vrij kleurloos.
Ariana een vreselijke aanstelster, waarschijnlijk gecast voor irritainment.OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karen is juist het ondeugendst
potverdikkemequote:Op donderdag 25 januari 2024 18:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Hierom stemmen wij op haar
[ afbeelding ]
Kwam er op tv nauwelijks uit. Ik zag haar continu op de bank hangen, met een dekentje over haar benen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok
Karen is juist het ondeugendst
Prachtmeid.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:31 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?quote:
Gnomie.quote:
Ik denk dat dat verder gaat dan wat je haar ziet doen, maar eerder logisch nadenken isquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef KraideN het volgende:
Modedit. Knipquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:31 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik volg het al een paar jaar niet meer, maar vandaag toch even mijn kater uitgezeten met een paar afleveringen.
Rohani zou denk ik mijn favoriet zijn, niet al te snugger maar wel lief. Verder vind ik Ashley leuk, lekker pittig en ook Alice lijkt me wel een schatje.
Van de mannen vind ik Randy het leukst.
Karen lijkt mij de bankhangster van het gezelschap, vrij kleurloos.
Ariana een vreselijke aanstelster, waarschijnlijk gecast voor irritainment.De eeuwige drag queen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de eerste keer volgens mij
Gay en dragqueen is niet hetzelfde he.
In Australie scoorde dat trouwens ENORM (Courtney Act), die is super ver gekomen (o, gewonnen zelfs).L'Amour menaēant:
Qui que tu sois, voici ton maītre. Il l'est, le fūt ou le doit źtre.
gestemd op Dilanoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:47 schreef Willewa het volgende:
Gezien dit topic om een poll gaat en de laatste poll alweer stamt van de tweede dag dat we konden kijken, maar even een nieuwe
26-01* natuurlijk![]()
![]()
[poll=6617]
Jij kijkt nog niet heel lang naar reallifesoaps, schat ik zo in.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eeuwige drag queen?
Dit is de eerste keer volgens mij
Ik ben 45. Al jaren.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij kijkt nog niet heel lang naar reallifesoaps, schat ik zo in.
Ik veeg alle RLS's op een hoop, incl. DGK en Utopia., in die laatste twee waren ze ontelbaar. In BB 6, liep Rik ook om de haverklap in vrouwenkleding en in de eerste serie van deze nieuwe reeks had je die idioot met z'n make updoos, wiens naam mij ontgaan is.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 45. Al jaren.
Ik had het over BB NL specifiek.
En nee Kelly is geen dragqueen. En die Mitchell of hoe ie heette ook niet.
Ik mis de optie geen eenquote:
Dit kan ik alleen maar onderschrijven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 08:26 schreef wolffie het volgende:
Dat Tom zo hoogt staat, bij mij onderaan, Dilano valt me erg tegen tot nu toe, Ronahi leuke meid, en Ashley mijn favoriet.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit kan ik alleen maar onderschrijven.![]()
Bij mijn favorieten mag ook Alice nog. Schatje, lekker fanatiek (en ook nog eens een lust voor het oog, vooral als je achter haar staat.)
Tom vind ik een zichzelf overschattende eikel met directeursneigingen.
Ook voor jou telt commentaar op de streams en niet op de usersquote:
ga niet stemmen, verdienen het alle drie om te blijvenquote:
Nee die kut Tom moet genomineerd worden man, wat een eikel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ga niet stemmen, verdienen het alle drie om te blijven
wat een lafbekken dat ze die kutdilano niet durven te nomineren![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |