Het "exhibitionistische knapperdje" type (liefst vrouwelijk) ;-)quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:42 schreef rinardo het volgende:
[poll=6541]
Vul aan, ik wil alvast lachen
haha nee, klopt, als je 1 x een poll hebt aangemaakt, kan hij niet veranderd. maar bij een volgende poll zal ik hem toevoegen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:54 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Het "exhibitionistische knapperdje" type (liefst vrouwelijk) ;-)
Ik krijg het niet in de poll, maar waarschijnlijk kan ik dat ook helemaal niet...
okequote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we even wachten tot de bewoners bekend zijn?
@Epicouros heb de poll in gezellig babbel gezet, hier mocht het niet rinardo in BB / [BB 2024 SC #1] Voor de gezellige babbelquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
haha nee, klopt, als je 1 x een poll hebt aangemaakt, kan hij niet veranderd. maar bij een volgende poll zal ik hem toevoegen.
Ja welk type wel, maar ik ben geen bewonerquote:
doen we nieuw polletje na de showquote:Op maandag 15 januari 2024 14:30 schreef Million_Lights het volgende:
Eens benieuwd wie ik na vanavond als favoriet ga kiezen.
Momenteel denk ik Sonja, Ronahi of Tyron.
Bj Alice verwacht ik een mix van Vera (2022) en Chiara (2023)...
Heb Ashley gestemdquote:
na gisteren mijn rankingquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
na aflevering gisteravond
1. Ronahi
2. Lenie
3. Ariana
4. Alice
5. Dilano
6. Tom
7. Basiri
8. Karen
9. Randy
10. Tyron
11. Danny
12. Jimmy
13. Doriana
Nou deze week mag ze van mij gaan. Ze lult in algemeenheden en heeft alles ook wat haar gesprekspartner ook heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:01 schreef marky het volgende:
Ik heb nu op Sonja gestemd om te vertrekken. Na gisteravond wil ik dat Ashley nog even blijft.
Zo dacht ik er ook over ongeveer.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:37 schreef Kodiak100 het volgende:
1 Alice
2 Karen
3 Danny
4 Randy
Onderaan
Lenie
Ronahi
Dilano
Beide niks aan, Alice moet blijvenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef KraideN het volgende:
Snap niet dat zoveel mensen Alice zo hoog zetten.
Ze heeft niks te melden, niet echt een persoonlijkheid, zo denkt de regie er ook over schijbaar want ze komt het minste in beeld of aan het woord van alle bewoners.
Voor mij is zij bij de onderste 3.
Basiri en Tyron zijn wel de leukste qua persoonlijkheid.
Hierom stemmen wij op haarquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef KraideN het volgende:
Snap niet dat zoveel mensen Alice zo hoog zetten.
Ze heeft niks te melden, niet echt een persoonlijkheid, zo denkt de regie er ook over schijbaar want ze komt het minste in beeld of aan het woord van alle bewoners.
Voor mij is zij bij de onderste 3.
Basiri en Tyron zijn wel de leukste qua persoonlijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Erg dat Ronahi onderaan staat omdat ze Belg is...quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:12 schreef Basxt het volgende:
1. Ashley (reuring, pittig)
2. Lenie (tokkie, mogelijk sensatie tv)
3. Dilano (slimme en leuke gast)
4. Alice (verschijning)
5. Ariana (sensatie tv)
6. Karen (semi goodlooking)
7. Danny (semi tokkie, imo niet veelzeggend)
8. Doriana (belg)
9 Jimmy (matig figuur)
10. Basiri (saai)
11. Randy (prima kerel,saai)
12. Tyron (eigendunk mannetje)
13. Tom (mooiboy, saai)
14. Ronahi (prima meid, maar te vrolijk en belg)
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik volg het al een paar jaar niet meer, maar vandaag toch even mijn kater uitgezeten met een paar afleveringen.
Rohani zou denk ik mijn favoriet zijn, niet al te snugger maar wel lief. Verder vind ik Ashley leuk, lekker pittig en ook Alice lijkt me wel een schatje.
Van de mannen vind ik Randy het leukst.
Karen lijkt mij de bankhangster van het gezelschap, vrij kleurloos.
Ariana een vreselijke aanstelster, waarschijnlijk gecast voor irritainment.OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karen is juist het ondeugendst
potverdikkemequote:Op donderdag 25 januari 2024 18:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Hierom stemmen wij op haar
[ afbeelding ]
Kwam er op tv nauwelijks uit. Ik zag haar continu op de bank hangen, met een dekentje over haar benen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok
Karen is juist het ondeugendst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |