Dat is correct.quote:
quote:5. Opleiding
voortgezet onderwijs
-
v.w.o., Montessori Lyceum te Amsterdam, van 2001 tot 2007
academische studie
-
Nederlands recht (LL.B): mediation en internationaal recht, Universiteit Utrecht, van september 2008 tot augustus 2011
-
Nederlands recht: internationaal handels- en investeringsrecht (LL.M), Universiteit van Amsterdam, van september 2011 tot oktober 2012
-
international economic law and policy, Universiteit van Barcelona, van september 2012 tot oktober 2013
promotie
-
rechtsgeleerdheid (LL.M), Katholieke Univesiteit van Leuven (België), van 2013 tot 2021
Überhaupt veel fractievoorzitters met vervelende stemmen op dit moment, Bontebal en Yesilgoz hebben ook niet de meest prettige stem.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:39 schreef Dutch_view het volgende:
Ouwehand heeft een vervelende intonatie
Ze zetten zich volledig voor aap met dat grondwettelijke gezever.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Verder denk ik wel dat je een punt hebt dat de oppositie naar meer moet zoeken dan het ongrondwettelijke. Wat ik hier ook aangaf en de CU iets later ook vond.
Dat kan voorkomen, Omtzigt praat wel vaker onzin naar mijn meningquote:Op woensdag 13 december 2023 13:39 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat was zojuist Omtzigt niet met je eens.
Gelukkig weten zijn kiezers beter wat ie bedoelde dan zijn tegenstanders.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, regeren met Wilders is volgens Omtzigt op 15 november onmogelijk, dat staat er. Dat was een verkiezingsbelofte. Als kiezer zou ik willen dat de partij waar ik op stem zulke belangrijke beloftes houdt.
Ze zijn natuurlijk doodsbang dat er dadelijk groepen mensen door de straten marcheren, andersgelovigen belagen en genocidale uitspraken doen.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:39 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ze zetten zich volledig voor aap met dat grondwettelijke gezever.
Alsof er ooit ook maar iemand gelooft dat er een regeerakkoord zou kunnen komen dat niet aan wetten en regels voldoet.
Ze buitelen over elkaar heen om als hoeder van de grondwet gezien te worden. Dat valt inmiddels in dezelfde categorie als openlijk uitspreken dat je je hard gaat maken voor nat water of groen gras.
Ja, ik kon dus even niet kijken en miste het allemaalquote:Op woensdag 13 december 2023 13:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volg het ff, ze haalt alles door elkaar met grondwet, verdragen, dubbele nationaliteit. Daar maakt Pieter gehakt van.
Dat zegt toch genoegquote:Op woensdag 13 december 2023 13:39 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat was zojuist Omtzigt niet met je eens.
Kom niet aan bij Pieter over hoe verdragen in elkaar stekenquote:Op woensdag 13 december 2023 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik kon dus even niet kijken en miste het allemaal
Na de winst van de PVV zag je ook duidelijk hier op FOK! mensen die een afkeer hadden van de PVV en geen PVV'er kennen even uitleggen waarom mensen PVV hebben gestemd, de PVV'ers zelf hadden natuurlijk weer eens ongelijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig weten zijn kiezers beter wat ie bedoelde dan zijn tegenstanders.
Redelijk raar, want op rtl nieuws en nos kwamen een hoop ondervraagde moslims er voor uit dat ze op de pvv hadden gestemd.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wilders haalde aan dat er waarschijnlijk meer moslims op de PVV gestemd hadden dan op denk, gezien de zetels. Toen haalde van Baarle, in mijn optiek terecht, aan dat de mythe dat veel moslims op de PVV stremden (zoals dit gonsde meteen na de verkiezingen) ontkracht is 1, 2, 3, 4 en 5.
Verder denk ik wel dat je een punt hebt dat de oppositie naar meer moet zoeken dan het ongrondwettelijke. Wat ik hier ook aangaf en de CU iets later ook vond.
[..]
Ik weet niet wat jij hebt zitten roken, maar die problemen zijn in de verste verte écht niet opgelost hoor. Je moet eens voor de aardigheid met dat argument van je naar Ter Apel of Budel gaan en dat verkondigen. 1 tip alvast: Hoop dat je goede schoenen aan hebt dan, want ze jagen je waarschijnlijk het dorp uitquote:Op woensdag 13 december 2023 13:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is een door rechtse schreeuwers opgeblazen en in stand gehouden probleem, geen werkelijk probleem en met de spreidingswet ook direct volledig opgelost. Maar dat probleem oplossen komt voor PVV en VVD electoraal niet goed uit, dus dat doen ze niet.
d66 is vooral woke, hypocriet en pro-moslim.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NSC is ook niet links. D66 ook niet. Dus moet er wel aantal wereldwonderen gebeuren wil GL/PVDA hun hele programma kunnen uitvoeren.
Hoe kun je PVV' ers kennen als de partij helemaal geen leden buiten Wilders heeft?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:44 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Na de winst van de PVV zag je ook duidelijk hier op FOK! mensen die een afkeer hadden van de PVV en geen PVV'er kennen even uitleggen waarom mensen PVV hebben gestemd, de PVV'ers zelf hadden natuurlijk weer eens ongelijk.
Reden nr zoveel waarom mensen die links elitaire kliek zat zijn.
Ik snap dat jij de andere kant ziet. Wat zie jij graag als oplossing?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:45 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt zitten roken, maar die problemen zijn in de verste verte écht niet opgelost hoor. Je moet eens voor de aardigheid met dat argument van je naar Ter Apel of Budel gaan en dat verkondigen. 1 tip alvast: Hoop dat je goede schoenen aan hebt dan, want ze jagen je waarschijnlijk het dorp uit dan. Daarnaast, ik werk zelf bij een AZC en kan je uit 1e hand vertellen dat je regelrecht uit je nek staat te zwammen, de problemen rijzen serieus de pan uit
. Ik ben heel blij dat er EINDELIJK ook eens een lijn wordt getrokken naar de woningcrisis en de asielinstroom die daarmee sterk verband houdt.
Pro-moslim? Ah, de Fabeltjeskrant is weer op TV?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
d66 is vooral woke, hypocriet en pro-moslim.
Wat is dat eigenlijk qua links/rechts?
Was dit een interruptie?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:45 schreef Dutch_view het volgende:
Ouwerhand: Verhaal van 5 minuten
Voorzitter: Uw vraag is?
Ouwerhand: Ik heb geen vraag
BINGO!!!quote:Op woensdag 13 december 2023 13:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
d66 is vooral woke, hypocriet en pro-moslim.
Wat is dat eigenlijk qua links/rechts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |