abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211595031
Oekrane gaat het op deze manier niet redden.
pi_211595069
Rusland gaat het op deze manier niet redden.
pi_211595081
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 14:41 schreef quirina het volgende:
Ok, ga jij ooit nog eens iets zinnigs toevoegen aan deze reeks?
Цой жив
  Moderator dinsdag 12 december 2023 @ 14:47:18 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211595100
quote:
hebben ze het niet al gered?

de vraag is meer hoeveel vierkante kilometers ze terugpakken voor ze aan de onderhandelingstafel aanschuiven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211595318
quote:
Hey kijk, Miss Oneliner is er weer.
  Forum Admin dinsdag 12 december 2023 @ 15:10:42 #31
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211595328
quote:
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211595344
101 Chairborne Division *O*
pi_211595410
quote:
Grote telecomstoring in Oekrane door hackers

Hackers hebben de grootste mobiele provider van Oekrane platgelegd. Volgens provider Kyivstar heeft een "krachtige hackaanval" zijn telefoon- en internetsignaal uit de lucht gehaald. Topman Komarov zegt dat de aanval behoorlijke schade heeft toegebracht aan de IT-infrastructuur en dat het netwerk "deels vernietigd" is.

Het bedrijf zegt te werken aan een oplossing. De Oekraense minister van Infrastructuur zegt dat hij de storing binnen enkele uren opgelost wil zien.

Ook de tweede provider van het land, Vodafone, kampt met problemen. Verder heeft Monobank, een belangrijk betaalsysteem, te maken met een storing. Dat bedrijf zegt dat het gaat om een DDoS-aanval, maar dat alles onder controle is.

Er is niet gemeld wie er achter de aanvallen zou zitten. In het verleden hebben Oekraense overheidsinstellingen en bedrijven in dergelijke gevallen met de vinger naar Rusland gewezen.
NOS
  dinsdag 12 december 2023 @ 16:48:24 #34
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211596090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 02:39 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Precies. Weet je wat moeilijk is? Iemand vermoorden in zijn eigen land. Maar daar hebben die Russen geen enkel probleem mee.
Dan heb ik geen medelijden met ze.
Tja, als je oorlogsvoering zo simpel benadert en doet alsof het allemaal vrije keus is waarbij men collectief met groot genoegen mensen aan het vermoorden is, dan heeft een rationele discussie ook weinig zin. Prima hoor.

Dan nog steeds de vraag: zie jij onze of bijvoorbeeld Amerikaanse strijdkrachten ook als moordenaars die daar bewust voor kiezen, wanneer ze zijn uitgezonden?
pi_211596268
quote:
Oekraens luchtalarm gehinderd door hack op grootste telecomaanbieder

Het Oekraense luchtalarm ondervindt op zeker 75 locaties hinder door de hack van de mobiele provider Kyivstar, melden de militaire autoriteiten in de regio Kyiv.. Hierdoor zou het luchtalarm niet meer goed geactiveerd kunnen worden. In onder meer Boetsja en Irpin is het luchtalarm helemaal niet meer operationeel. Als tijdelijke oplossing waarschuwt de politie met luidsprekers indien er gevaar dreigt.

De ICT-infrastructuur van de grootste mobiele provider in Oekrane werd eerder vandaag getroffen door een "krachtige" aanval, waarna het hele netwerk uit voorzorg werd uitgeschakeld. Een deel van de voorzieningen is ook verwoest door de hack, zegt de bestuursvoorzitter van Kyivstar. De provider heeft zo'n 25 miljoen gebruikers, die allemaal last hebben van de aanval.
NOS
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 december 2023 @ 17:20:06 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211596310
quote:
88s.gif Op dinsdag 12 december 2023 14:33 schreef sp3c het volgende:
een verenigd Europa,
Uhm, ja...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211596482
IMF geeft 900 miljoen vrij voor het ondersteunen van het Oekrainsche budget:
twitter

EU voorstel om 15 miljard in toekomstige rente van bevroren russische tegoeden te doneren aan Oekraine.
twitter
  dinsdag 12 december 2023 @ 18:07:29 #38
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211596590
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 17:50 schreef oheng het volgende:
IMF geeft 900 miljoen vrij voor het ondersteunen van het Oekrainsche budget:
[ twitter ]

EU voorstel om 15 miljard in toekomstige rente van bevroren russische tegoeden te doneren aan Oekraine.
[ twitter ]
Die 15 miljard zijn allemaal liquidide middelen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_211596779
quote:
88s.gif Op dinsdag 12 december 2023 14:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
wat denk je dat er kan gebeuren?

Rusland is een dreumes vergeleken met een verenigd Europa, het maakt geen reet uit of ze Oekraine wel of niet in weten te nemen ... behalve voor de Oekrainers natuurlijk

niet dat we er niet alsnog klaar voor moeten zijn want misschien krijgen ze massaal een klap van de molen ofzo, dat weet je niet, misschien hebben ze het al gehad en Si vis pacem, para bellum en alles

kun je ook makkelijker dit soort streken uithalen :P
Over hun ambities zijn ze al tijdenlang heel erg duidelijk en ze zien zichzelf als een geopolitiek powerhouse ipv als dreumes. Ik zie ze nog wel in staat om de Baltische Staten, Finland en/of Polen aan en binnen te vallen omdat "Roesja stronk!" :')
pi_211596821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 16:48 schreef Repentless het volgende:

[..]
Tja, als je oorlogsvoering zo simpel benadert en doet alsof het allemaal vrije keus is waarbij men collectief met groot genoegen mensen aan het vermoorden is, dan heeft een rationele discussie ook weinig zin. Prima hoor.

Dan nog steeds de vraag: zie jij onze of bijvoorbeeld Amerikaanse strijdkrachten ook als moordenaars die daar bewust voor kiezen, wanneer ze zijn uitgezonden?
Nee, want genocide plegen, plunderen en verkrachten is nooit het doel geweest waarmee de Amerikaanse krijgsmacht door hun regering op pad gestuurd is. Dit in tegenstelling tot de Russische beesten; die voeren al eeuwenlang oorlog tegen buitenlandse burgerbevolkingen om hen uit te roeien en door Russen te vervangen.

Derhalve hoeven we ook geen enkele empathie voor Russische militairen te hebben, hoe gruwelijk ze ook om het leven komen op het slagveld. Ze zijn het product van een misdadig volk dat al eeuwenlang misdadige regimes voortbrengt die al eeuwenlang misdadige oorlogen tegen hun buurlanden en volkeren voeren.
pi_211596963
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 18:33 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Nee, want genocide plegen, plunderen en verkrachten is nooit het doel geweest waarmee de Amerikaanse krijgsmacht door hun regering op pad gestuurd is. Dit in tegenstelling tot de Russische beesten; die voeren al eeuwenlang oorlog tegen buitenlandse burgerbevolkingen om hen uit te roeien en door Russen te vervangen.

Derhalve hoeven we ook geen enkele empathie voor Russische militairen te hebben, hoe gruwelijk ze ook om het leven komen op het slagveld. Ze zijn het product van een misdadig volk dat al eeuwenlang misdadige regimes voortbrengt die al eeuwenlang misdadige oorlogen tegen hun buurlanden en volkeren voeren.
Nou ik wil niet veel zeggen maar hoe de VS zich gedragen heeft in Vietnam waar men hele dorpen uitroeide, napalm, chemische middelen gebruikte om te ontbossen, 2 maal atoom bommen in Japan, In Irak, Afghanistan zich ook niet netjes gedraagde is nu niet bepaald om te zeggen geweldig. En in Syri zijn ze ook niet uitgenodigd maar stelen daar gewoon de olie. En dan druk ik mij nog zacht uit.

Maar ik geef toe, ik ben in die kwestie hypocriet. Ik accepteer die Yanks in wat ze doen om de doodeenvoudige reden dat een VS als wereldleider mij vrijheden bied die ik onder Rusland, China, Iran en nog wat achterlijke landen niet zie zitten zeg maar gerust haat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cherni op 12-12-2023 18:54:13 ]
  dinsdag 12 december 2023 @ 18:49:37 #42
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211596977
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 18:33 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]

Tja, deze riedel heb ik hier vaker van je gelezen. Is jouw mening, die gaat ook niet veranderen. Prima.
pi_211597022
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 18:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die 15 miljard zijn allemaal liquidide middelen?
Waarom zouden ze niet liquide zijn?
pi_211597030
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 18:48 schreef Cherni het volgende:
En in Syri zijn ze ook niet uitgenodigd maar stelen daar gewoon de olie. En dan druk ik mij nog zacht uit.
Hier klopt natuurlijk maar weinig van.
  dinsdag 12 december 2023 @ 18:55:54 #45
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211597063
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 18:52 schreef oheng het volgende:

[..]
Waarom zouden ze niet liquide zijn?
Nou als het geld in huizen, yachts en dikke auto's zit heb je er niet zoveel aan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_211597077
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 18:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hier klopt natuurlijk maar weinig van.
Wat klopt daar niet aan.
pi_211597154
quote:
Ze bezetten de olievelden met hulp vsn rebellen. Nee dat zal vast niet voor de fun zijn. Die olie word netjes aan de overheid gegeven
pi_211597172
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 18:48 schreef Cherni het volgende:

[..]
Nou ik wil niet veel zeggen maar hoe de VS zich gedragen heeft in Vietnam waar men hele dorpen uitgroeide, napalm, chemische middelen gebruikte om te ontbossen, 2 maal atoom bommen in Japan, In Irak, Afghanistan zich ook niet netjes gedraagde is nu niet bepaald om te zeggen geweldig. En in Syri zijn ze ook niet uitgenodigd maar stelen daar gewoon de olie. En dan druk ik mij nog zacht uit.
Verschil is dat Amerikanen vervolgd kunnen worden voor hun oorlogsmisdadenmisdaden.

Terwijl je in rusland openlijk je oorlogsmisdaden kunt toegeven, en je toegejuicht wordt. Ik bedoel het land vereert Stalin. Het verschil tussen Amerika en rusland is belachelijk groot.
pi_211597184
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nou als het geld in huizen, yachts en dikke auto's zit heb je er niet zoveel aan.
De EU beheert dit geld. Niet rusland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')